пятница, 1 августа 2014 г.

Pred výberom. Ako usporiadať ponuky 2006-11-16 16:36:13

Výstavby a rekonštrukcie.








Pred výberom. Ako usporiadať ponuky
2006-11-16 16:36:13

Často je situácia, keď klient po tendra na vykonanie prác tak, že vyberiete spoločnosť, ktorá na prvý pohľad, by mal spĺňať všetky požiadavky, je úplne vyčerpaný pred koncom práce z veľkého množstva problémov kompatibility'spojené s ich realizáciou, sklamaný s úrovňou služieb, ktoré dostali, a prekvapení zvýšenie nákladov na projekt. Táto situácia je spôsobená predovšetkým tým, že ponuky alebo chýba ("jeden kamarát poradil"), alebo vykonať na základe reklamy ("zlý spoločnosť nie tráviť toľko o reklame"). Pripomeňme, že druhá fáza je vlastne definícia firmy na vykonávanie práce. Spoločnosť, ktorá je prvou v predchádzajúcich krátky zoznam definovaných v prvej fáze sa potom pozvaní k účasti v druhej fáze súťaže. Účelom stupeň 2 - spoločne so spoločnosťou, - účastník súťaže určiť primeraný rozsah a formu zmluvy. Počas tejto fázy, bude zákazník schopný vysvetliť požiadavky a ciele projektu vo väčšej miere. Firma sa účastník bude mať možnosť reagovať a urobiť návrhy na základe ich skúseností a zlepšenie porozumenia požiadaviek a očakávaní zákazníka. Okrem toho, táto fáza poskytuje prístup na poradenstvo a odborné znalosti na začiatok zoznamu firiem v celkovo najviac kompletný očakávaných práce. V tejto fáze, s'je iná možnosť oceniť, ktoré sa stanú vzala na prvé miesto na krátky zoznam spoločnosť dobré člen tímu. Ak zákazník nebude môcť dosiahnuť dohodu s touto spoločnosťou na otázku, rozsah projektu, pozvaní na ďalší vo firme. VÝVOJ OBJEMU SLUŽIEB A DOHÔD V tejto fáze zákazníka a prvý na zozname firma štart spoločnej práci na podrobnú diskusiu o projekte. V priebehu tejto práce by mali dosiahnuť najviac podrobné a úplné porozumenie medzi zákazníkom a spoločnosťou o konečný cieľ projektu z pohľadu zákazníka. Má spoločnosť s'objasniť všetky detaily videnie problému zákazníka, aby návrhy na všetky časti projektu a pracovať spoločne s cieľom dosiahnuť spoločný prístup k riešeniu zadaných úloh. Počas týchto diskusií, ktoré často trvať viac ako jeden deň, dôkladne študoval všetky projektové súčasti a definované kompletný zoznam prác potrebný a nevyhnutný objem. To je definícia rozsah práce nám umožňuje formulovať návrh na cenu prác a predložiť ich klient na schválenie. Ak náklady na služby nie je uspokojiť zákazníka, spolupráce, práce na zmeny nákladov na prácu, alebo zmena rozsahu prác. V tejto fáze, spoločnosť musí poskytnúť zákazníkovi komplexné informácie, na základe expertných odhadov o dôsledkoch, môže čeliť zákazník v prípade zmeny objemu práce. Ak počas rokovania dohodu nemožno dosiahnuť rokovania s touto spoločnosťou zastaviť a začať rokovania so spoločnosťou, ktorá je druhý na zozname. Tretia etapa: zákazník a spoločnosť, po schválení množstve a náklady na služby podpíše zmluvu o poskytovaní požadovaných služieb. Aby sa zabránilo spory a nezhody v priebehu pracovnej zmluvy musia byť starostlivo pracoval. V zmluve podrobne a presne určiť presný rozsah prác, náklady na služby, platobný postup, atď. Tiež je potrebné stanoviť v zmluve možné prekážky vykonávania prác a spôsoby ich eliminácie. Napríklad, je potrebné priniesť riešenia pre takéto problémy ako nedostatok výstavby ukončenie'objekt pred začiatkom výkonu prác, ktoré sa môžu rozbiť lehoty, na určenie lehoty spoločnosti, subdodávateľov a pod., Napríklad, fragment možné zmluvu na výkon projektových prác. "3. Povinné'ASCI búrka. 3.1. Zhotoviteľ povinnosti'je povinný: - vykonávať práce v súlade s úlohou a iné prvotné údaje pre navrhovanie a so zmluvou, v objemoch a za podmienok stanovených strany v dodatočnej dohody, zmluvy; - koordinovať hotové práce dokumentácie s objednávateľom a, ak je to potrebné spolu so Zákazníkom, s príslušnými orgánmi štátnej správy a orgány miestnej samosprávy; - poskytnúť Zákazníkovi je pripravený pracovnej dokumentácie. 3.1.1. Dodávateľ nie je oprávnený previesť dokumentácie tretím osobám bez zákazník súhlas. 3.1.2. Zhotoviteľ zaručuje Zákazníkovi absencia tretích strán práva bránia výkonu práce alebo obmedziť ich implementácie na základe pripraví Zhotoviteľ pracovnej dokumentácie. 3.1.3. Zhotoviteľ je zapojený do práce na pohľadávok pred'yavlenie Zákazníkovi tretích strán, vo SV'v súvislosti s vady projektová dokumentácia spracovaná. 3.2. Zákazník záväzky'je povinný: - zaplatiť Zhotoviteľovi hotového diela v súlade s dodatočné dohody, ktoré sú neoddeliteľnou'rozsiahle časti tohto zákona; - použitie dokumentácie prijaté od Zhotoviteľa len pre účely poskytované dodatočné dohody, nie na prenos dokumentácie tretím osobám, a nie sprístupniť informácie uvedené bez súhlasu Zhotoviteľa, - poskytnúť potrebnú súčinnosť, aby Zhotoviteľ pri plnení projektové práce; - podieľať sa spolu s Dodávateľom v koordinácia skončil pracovný dokumentácie s príslušnými orgánmi štátnej správy a orgánmi miestnej samosprávy. 3.2.1. V prípade významnej zmeny východiskových údajov, ako aj v dôsledku iných okolností, nie v závislosti od Zhotoviteľa, ktoré mali za následok významné ocenenie projektových prác, uhradiť Zhotoviteľovi vznikne v SV'teda ďalšie náklady. 3.2.2. V prípade sporu, stand'pletené pred'jav, aby vyhovoval Zákazníkovi treťou osobou, vo SV'v súvislosti s chybami skladá z pracovnej dokumentácie, sue Zhotoviteľ na účasť vo veci. 4. Poradie dodanie a prevzatie diela. 4.1. Prenos riadne dizajn výrobkov sa vykonáva na akty prijatie. 4.2. Zhotoviteľ zašle Zákazníkovi na podrobnú dokumentáciu vo výške 4 sady v viazaný forme. 4.3. Prijatie riadne dizajn výrobkov sa vykonáva v dvoch etapách. V prvej fáze je predloženie projektovej dokumentácie a komentáre Zákazníkov, druhá fáza - konečné doručenie výstupov projektu (po vybratí komentáre) s podpisom zákon o prijatí. 4.4. Prijatie a hodnotenie, navrhnutie kvality, vyrobené v súlade s touto zmluvou a ďalšie dohodách k tejto zmluve, v zmysle jeho zloženie, technickú gramotnosť, ekonomika, obsah, úplnosť a dizajn, v súlade s technickou úlohou pre dizajn. 4.5. Prijatie projektu výrobkov sa vykonáva v lehote 10 pracovných dní od doručenia písomného oznámenia Zhotoviteľa o svoju pripravenosť. 4.6. Zákazník v lehote do 10 pracovných dní po obdržaní projektová dokumentácia musí', poskytne Zhotoviteľ podpísal zákon o prijatie alebo odmietnutie prijatia. 4.7. V prípade oprávnenej odmietnutie prijatia funguje ruka v období do 10 dní sú bilaterálne zákona zoznamu potrebných opráv a termíny ich plnenia. Potrebné zlepšenia vykonáva ich predávajúci bezplatne. 4.8. Ak nie, ktoré Dodávateľ prijal od Zákazníka do 10 dní od motivovaní odmietnutie podpísať zákona prijatia produkty, produkty sa považujú za prijaté zo strany Zákazníka a musí byť zaplatená na základe jednostranným aktom prijatia produkty. Všetky spory o kvalitu dizajn produktov a jej úplnosť byť vyriešený prostredníctvom rokovaní alebo s pomocou nezávislých odborníkov." V každom prípade, dohoda musí byť komplexne analyzovať technických odborníkov a právnych poradcov na oboch stranách. METÓDY stanovenia NÁKLADOV PRÁCE Vybrané v súťažných kancelária, poskytuje svoje služby zákazníkom, musí nielen zachrániť vaše náklady na výkon práce, ale tiež na zabezpečenie primeranej ziskovej prirážky. Účelom tejto časti je vysvetlené, ako to je výpočet nákladov na prácu, ktoré našich zákazníkov sú plne informovaní o týchto metódach, keď sú vedie rokovania o platobných služieb vybranej firmy. Uveďme si niekoľko metód na priradenie nákladov. ÚROKOVÉ PLATBY Je veľmi bežný spôsob výpočtu nákladov práce, je však potrebné poznamenať, nie najlepšie. Je založený na skutočnosti, že náklady na dizajn a inštalačné práce je počítaná ako percento z obstarávacej ceny nainštalovaného zariadenia. Pre projektových prác toto percento je obvykle 10-15%, pre montáž-40-50%. Táto metóda môže byť použitá na výpočet nákladov práce na inštaláciu zariadenia na malé o'objekty, ale má veľa nedostatkov. Tu je jednoduchý príklad. Hodnota lineárny dymový požiarny detektor, napríklad, je $50, preto náklady na inštaláciu funguje na inštaláciu môže byť vypočítané touto metódou vo výške 25 $. V prípade, ktorým sa v nadmorskej výške 3, 5 M. inštalátor môže použiť schody-rebrík, a potom cena sa zdá byť pomerne dostatočný. Ak sa však chcete nainštalovať do výšky 10 m inštalátor bude potrebné, výťah, prenájom čo je o 100 $. V tomto prípade spoločnosť utrpí straty. Ale hlavnou nevýhodou tejto techniky je, že výber zariadenia sa vykonáva v počiatočnom štádiu rokovaní, pred začatím projektových prác. Pre podrobné štúdium problém takmer vždy s'iacovos, že táto prognóza nemá zodpovedá skutočnému stavu Vecí, o'objektu, a potom buď zníženie kvality služieb (výmenu zariadenia za nižšiu cenu, napríklad), alebo s'sú otázky zvýšenie nákladov práce. PLATBY v podobe pevnej sumy Tento typ platby je tiež celkom bežný spôsob inštalácie, náklady funguje. Vybrané firmy dohodne na fixné náklady na realizáciu dohodnutého rozsahu práce. Táto technika má tú výhodu, že zákazník vždy presne vie svoje vlastné náklady. Však, to nie je vždy možné vypočítať fixné náklady, ktoré na začiatku projektu, najmä v prípade, ak zákazník nie je jasne formulovaná ich požiadavky, a preto sa niekedy táto suma sa upraví, keď sa množstvo práce, skutočne byť známe. Výpočet ceny projektových PRÁC podľa normatívne dokumenty, Najviac prijateľný spôsob hodnotenia hodnoty projektových prác všetky rovnaké je výpočet založený na "Referenčná cena za projektové práce pre stavbu. Systém bezpečnosti a požiarnej ochrany ". Príručka vyvinutý štátneho podniku "Tsentrinvestproekt" Gosstroy Ruska a JSC JE "Spetsavtomatika", schválené a odporúčané pre použitie list Gosstroy Ruska zo dňa 28. 09. 99 № NC-3287/10. V základné ustanovenia directory uvedené: 1. 1 Referenčná cena za projektové práce pre výstavbu odporúča sa určiť základnú cenu pre následnú tvorbu zmluvné ceny pre prípravu projektovej dokumentácie systémov, požiarnej signalizácie a ochrany podnikov, stavieb, konštrukcií. 1. 2 Príručka je určená pre použitie organizácií z rôznych organizačno-právne formy, ktoré majú licenciu na vykonávanie príslušnej projektové práce pre stavby a v právna forma účtovnej jednotky v súlade s právnymi predpismi ruskej Federácie. 1.3. Základné sadzby v Adresári sú stanovené v závislosti na fyzické ukazovatele: priestor, objem, počet zahidovich o'dizajn zariadení, s výnimkou dane z pridanej hodnoty. Panel s Nástrojmi obsahuje nasledujúce systémy: 1. Automatická inštalácia hasiacich. 2. Automatické hasiace plyn, modulárne a impulzné (prach, aerosóly a iné ) 3. Automatická inštalácia poplachové systémy. 4. Systém oznámenia o ľudí, o oheň. 5. Inštalácia bezpečnostného systému alarmu. 6. Inštalácia obvod bezpečnostný poplachový systém. 7. Systémy kontroly dymu odstránenie. 8. Čerpacia stanica z hasiacich zariadení. 9. Voľba'úprava návrhu štandardu skladovacích nádrží hasiaci prostriedok pre zariadenia, vodných a penových hasiacich. Oddiel 2 definuje postup stanovenia referenčnej ceny za projektové práce: 2. 1. Základná cena za vypracovanie projektovej dokumentácie (design + pracovná dokumentácia) sa určí podľa vzorca: C = x, kde C je cena prípravy projektovej dokumentácie; - cena projektovej dokumentácie, ako sú definované v tabuľkách v tisíc rubľov ; Ki-koeficient inflácie odráža procesy v okamihu stanovenia ceny. Cenová úroveň je obsiahnuté v tabuľkách, nainštalované od 01. 01. 95, na stupnici ceny, prijala od 1. januára 1998, konverzný kurz je určený Štátneho Výboru ruskej Federácie pre stavebníctvo a bývanie a komunálne komplex "O ceny za dizajn a prieskumných prác pre stavebné... "štvrťročne. Každá sekcia obsahuje tabuľku skóre ceny, na základe ktorých sa vypočíta ako cena projektových prác. Po tabuliek v každej časti sú poznámky, ktoré sú uvedené vzostup a pád ceny. Napríklad, poznámky k tabuľke 3, "Automatická inštalácia požiarneho poplachu poznámky. 1. Ak je k dispozícii v izbách s AUPS, technologické platformy, kazetových podhľadov a zvýšené podlahy svojej oblasti, je sčítať s hlavnou oblasti týchto bytov. 2. Pri určovaní ceny projektovanie zariadení pre požiarny alarm, ochrana o'objektom viac ako 25 000 mg, okrem cena s. 14 tabuľka 3 je 0, 108 tisíc rubľov za každých 1000 m2 z chráneného priestoru. 3. Cena projektovanie montáž požiarnej signalizácie podnikov, budov a stavieb, pre ktoré chcete vytvoriť impulz pre riadiace systémy požiarnej ochrany a bezpečnosti (odstránenie dymu, oznámenia ľudí, o oheň, vzduch, tlak v požiarnych a iných technologických zámok), je určená faktor 1, 5. 4. Cena projektovanie zariadení pre protipožiarny, v kombinácii s manuálnou požiarnej signalizácie, sa určuje koeficientom 1, 15. 5. Cena projektovanie systémov s ručným požiarne hlásiče (bez inštalácie automatické požiarne detektory) je definovaný pre o'objekt na území, chránených inštalačná príručka požiarnej signalizácie, pomocou koeficientu 0, 3. 6. Cena zariadenia dizajn s optickým lineárne a svetlo hlásičmi požiaru sa určuje koeficientom 1, 2. Po vynásobením základnej cene tieto koeficienty (ktoré sú potrebné pre toto o'objekt), ako aj pre infláciu ukáže cena projektu pracuje na tento systém. 2.7. Rozdelenie sadzby projektovej dokumentácie určuje Odkaz, vývoj projektu a pracovnej dokumentácie, vykoná v nasledujúcej tabuľke a bude upravená na základe dohody medzi dodávateľom a zákazníkom. Typ dokumentácie, Percento základná cena Projektu (P) 25 pracovných dokumentácie (P) Spolu 75 100 Oddiel 2 Príručka poskytuje návod na uplatňovanie ceny. 3.1. Na'objekt je byť celková plocha chránených objektov a štruktúr, ktoré sa nachádza na rovnakom priemyselné lokality, ktoré sú predmetom vybavenie zariadenia (voda, plyn, modulárny a srdcovej činnosti). V prítomnosti zahidovich priestory, technologické platformy, kazetových podhľadov a zvýšené podlahy svojej oblasti, je sčítať s hlavnou oblasti týchto bytov. 3.2. Cena projektovanie hasiaceho, oheň a poplašné zariadenie pre budovy a stavby s skryté, ktorým techniky komunikácie definované faktor 1, 2. Podľa údajov Kolektor môže spoľahnúť a iné systémy, ktoré odôvodňujú ich ako cena, na tejto publikácie. Napríklad, systém kontroly, plynu kontaminácii podzemnej garáži, môže to viesť v tabuľke 5, v časti "Inštalácia bezpečnostných zariadení". Niektoré low-súčasné systémy, ako sú telefóny, rádio môže byť vypočítaná na "Odporúčania o definícii hlavné indexy nákladov na stavebné a konštrukčné práce (základné ceny) na zostavenie hlava zoznamy sviatok o'objekty v Moskve a ochranných lesných pásov a je financované z obecných ( mestských) rozpočet "MRD-3. 1. 03-93. Inštalačné náklady môžu byť identifikované Zberateľ MTSN 81. 1-98 "Územná odhad noriem pre stanovenie nákladov na výstavbu v Moskve", Kniha 3, Ročník 1, "Inštalácia zariadenia, vyvinuté JSC MCCS "Mastroiani". V časti "Všeobecné ustanovenia o uplatňovaní nákladov na inštaláciu," poskytuje nasledovné požiadavky: 1. 2. Ceny sú pre základné sadzby. odhadované náklady práce na inštaláciu zariadenia. v výstavba nových, rekonštrukcia podnikov, stavieb a štruktúry pre rôzne účely, vrátane obytných a verejných budov. 1. 3. Ceny. sú odporúčací charakter odhadu normy, ktoré by mali byť použité pre tvorbu zmluvnej ceny stavebných prác a začína ceny na vykonávanie súťaží (tendrov) pre výkon týchto prác. Teda, cena prác sa počíta vzhľadom na regulačné dokumenty je základ pre rokovania, ako sa to odráža najviac realistické cenovej úrovne pre tento typ práce,. Ako východisko pre diskusie medzi zákazníkom a firma sa podnikateľ, ocenenie umožňuje definovať čo najvhodnejšie riešenie v oblasti financovania prác. Chcem veriť, že informácie uvedené v tomto článku vám pomôže ako zástupcovia zákazníka, a firiem, ktorí sa angažujú v inštalácii low-súčasné systémy, viac kompetentne organizovať počiatočnej fáze spoločnej práci na objekty, nájde najviac racionálne riešenia v rokovaní.
ZDROJ: Svetovej bezpečnosti

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика