Výstavby a rekonštrukcie.
Showthread 2006-11-02 17:13:10
PREDVIESŤ Ich hlavné - tak povedať, úžitkovou funkciou - ", aby zadať" v obchode potenciálneho kupujúceho, prilákať pozornosť okoloidúci a navštevovanie ľudí. Tak naozaj môže byť úspešné len okno "neumožňuje" hypotetické kupujúcemu odovzdať a teda prináša obchod ziskov, alebo, aspoň, pošliapané poschodí. S', nové profesie - merchendaiser. Špecialista, ktorý vlastní znamená najziskovejšie a priaznivý vplyv na kupujúceho zobrazenie tovaru (vrátane v obchode Windows). Napríklad v Nemecku sa už otvorili tri školy merchendayzinga, kde sa naučí, ako a kde umiestniť nakúpených tovarov.
A ak predviesť zdobené kompozitné kompetentne, vyzerá celkom pekné, ale nie je atraktívne, nie vzrušujúce intímnej túžby: vziať a ísť na míňať svoje peniaze? Zdá sa, že to nie je tak veľa v improvizovaných prostriedkov a umelecké schopnosti, ale v dávky rozhodne, v jeho emocionálny stav, vnútorné konflikty, obavy, zážitky stres, ktoré sa premietajú do vonkajšieho sveta. Príkladom je okna jedného z prestížnych obchody, domáce spotrebiče: večer v neónových martlesham svetlo vyzerá ako márnici. výsledkom je trading Corporation, ktorá obsahuje túto "bod", teraz utrpí vážne straty. Presnejšie, predávané v Zárodku.
Zlý príklad je nákazlivá. Prejsť na vlastný kapitál, a predstavte si sami seba v hotel "mŕtvych horolezec". Svieti leštené pod "kov" figuríny - ako oni hovoria, priniesol nie zadarmo z fedu daleka. Oni - dobre, presne tak, Zmrazené v mŕtvych spánku kyborga. Podľa studenej zime moonlight účinok ako vitríny, k dispozícii - pútnici tu zrýchliť beh. Takže skôr - tým. (Nie sme snaží vinu majstri inzerentov, ale radím vám, aby ste štúdia prvého "Anatómie ľudského ničivost" Erich Fromm. )
Použitie nehmotný kópie propagovaný produkt na zobrazenie fotografie z lite-boxy namiesto "live" veci, ktoré sú úplne neodôvodnené: ľudské oko presne zachytáva "falošné", podvody, ktoré je nemožné dotknúť. Toto je tzv. "jednorozmerných" realizmus (opäť vidieť Herbert Marcuse), ale prišiel v reklame: a tu on sa pohybuje v rovine, zabíjanie prirodzenosť a spontánnosť. Porušila jedno z hlavných pravidiel - uložiť'schopnosť predviesť, ktorý by sa mal pohybovať hladko v obchode hale. Schematické výkresy, obrázky, logá na prehliadku obchody, v umení plán vzhľad úbohé a nie pôsobivé. Ako vždy - túžba "chop kapusta" nie kompenzovať nedostatok predstavivosti.
Okná, zrkadlá, KVETY...
Recepcia veľkolepé - ak to police, podporuje v rámci obchodné vzorky. Mimochodom, na posilnenie "sexy" figuríny, stačí dať ich na zrkadlo, ktoré spodnej bude "return" horné svetlo. Ale ak je zrkadlo stáva vonkajší štít, ktorý chránený vnútorný svet obchodu od ľudí, to je ako studená mŕtve zrkadlo meste rock band "freestyle", v ktorom sám putovanie človek mohol zblázniť s jeho tisíce obrázkov.
Alebo stmaví nahé sklo "prosclinitary" Windows: veľmi jasné a silné osvetlenie z v relácii SV'ASCO s ostatnými.
Často stylistom, zostane otvorená, najmä nesmie nútiť to robí. Takže "nech" kupujúceho vo vnútri predajne, než sa rozhodne vstúpiť, alebo nie enter. Veľmi pohostinní ukáže, priateľský. Je to naozaj skutočný nájsť inzerentov a dizajnérov. Jednoduché a geniálne. Kupujúci nemal UAI'je viazaná, môžete relaxovať, ale... Ak vnútorný priestor obchodného hala nie je organizovaná, sa nám nepodarí nájsť sami v tajomnej a exotickej aquarium a lctrl banálny exhibicionizmu. Najmä v prípade, ak displej okno je obrovský a nie je viditeľný vnútorný pohľad hall (divadlo tiene? ).
Ak trochu o dobro - tak potom o kvety. Kvety, umelé alebo prírodné, alebo dokonca jednoducho maľované na sklo.
A ani povinné'nevyhnutne kvety, a len rastlinné prvky obrazu - oni nielen zdobia okno, to je stará a testované estetické príjem. Kvety škaredé nestane, a okrem toho, že "falošné" predstavujeme vedľa nich tovaru. Kvety sú vždy inšpirovať (nie je divu, že sa rozhodla dať žien). A v okne sa tiež inšpirovať. A nie len ženy.
Prezentovať zaujímavé zloženie. Dôležité a sama o sebe predmetom, nápad. Napríklad, tu je báječné, upozornite nás asi niečo veľmi príjemné, zažil v detstve - trpaslíci z snehulienka, srna, Bambi, veverička - "work" Windows bez závesu. Ak je však tovar sa predávajú výlučne "dospelých" rozsah (pivo, vodka, tabak), veľmi dobre umiestnený obrázok, "Kozákov v krčme". Tak tu "naivný" realizmus, aj trochu populárne, ale veselá, okamžite vzbudzuje túžbu pripojiť...
Veľmi zriedkavo sa v návrhu systému Windows na základe princípu priestorovej perspektívy (krok, približovanie, alebo zubaté trynna obrázky) - s "hľadiska" tok zákazníkov. Často skvelý nápad dizajnér účinne funguje iba... na opačnej strane ulice. Ale chodcov, bohužiaľ, sa pohybujú v opačnom smere. Dúfam, že odložené v podvedomí obraz? Oveľa horšie, keď sa blíži okna jedného obrazu zrazu prestávky do "stále" fragmenty (napríklad okoloidúci vidí polovicu nohy, "gumové Dutikow"! ). Tak tu "úlomky kaleidoskopu" b'tam je takmer doslova na hlavu, že je povedať o predchádzajúcich pozitívnych skúseností pre vás.
Dvere, samozrejme, nesmie byť krajšie, ako vitrína, ale, čo je najdôležitejšie, nie SIAT tmavé diery vedľa žiariace predviesť. Lepšie, ak to bude ľahšie. Ak dverí je transparentné, je vhodné dať pohľad možnosť zostať ani na holé steny naproti, a v niektorých atraktívnych objektov, reklamné znamenie, plagát, atď., Otvára dvere skladu (jo, to znamená, že okno "work"! Ste už v Krajine inter'Yorov, kde máme veci, aby sa prekvapenie a radosť...
Natalia Bortsova, kvetinárstvo-designer Obchodný dom "Roksolana"
"už Tradične v dizajne Windows používame materiály poskytnuté firiem-výrobcov. To, po prvé, plagáty a factis (zväčšené kópie parfum fľaše). Naše know-how - podpolnaya s vopred určené parfum dizajn: vytvorenie kvetinové aranžmány, ktoré sa hodia na tému a náladu Windows. Niekedy sa môžete pozrieť priaznivo aj okvetné lístky ruží, roztrúsené na draperie tissue. takéto rozhodnutie v design vitríny spôsobil rozruch, keď našich francúzskych priateľov. Odmietnutie stereotypov, používanie alternatívnych metód je presne to, čo s najväčšou pravdepodobnosťou pozoruhodné, hoci nie všetci obdivovali, - nie nechať ľahostajným nikoho ".
Olga Kondratiev, umelec a dizajnér obchod "Grand Galéria"
"na Západe v systéme Windows veľké nákupné centrá niekedy môžete vidieť foto a životopis umelca - autora. Tam táto práca je veľmi vysoká oplachivaetsya a pozornosť na ňu, nie menej, než peniaze. My, bohužiaľ, vitríny vážne zaoberá v tých obchodoch, ktoré na Khreschatyk, a niekoľko Centrálnych uliciach. Hlavné funkcie zobrazenie na prilákať zákazníkov na predajni, tak hlavná vec, tu - jeho estetickú odvolanie. Hra farieb, svetla, ozdobné prvky, "live" kvety, ovocie, štylizované "strom," - kombinované môže dať jedinečný efekt. A tu som sa spoľahnúť na svoje vlastné chuti, art "zmysel". Úlohu sa všetky prvky prípade: z figurín na doplnky, oblečenie a obuv, a príslušenstvo dekoratívne zariadenia. Je si všimol, že vo väčšine prípadov je lepšie pre kupujúceho vplyv "kompletný" repliky nás nechápavo: aj s takým ľahostajným osôb, než tie, ktoré "bez ruky a hlavu". Existujú, samozrejme, svoje tajomstvo a v skladbu vitríny. Veľa závisí od toho, "zastupovanie" tovaru : ako, povedzme, oblečenie "sedí" na figuríny, ako vhodne a vkusne sade service ".
Alexander M'Yasnikov, Riaditeľ "Agentúra" Obchodná grafika "
"Kabinet musí vyniknúť, upozorniť na seba, s rôznymi spôsobmi výkonu (nie obťažujú, aby sa zmestili do prostredia) a, samozrejme, prilákať zákazníkov, orientácia v nich na úroveň tovaru, trieda obchodu. Konštrukciu Okien je, po prvé, úžitkového umenia, ale, okrem svojho čisto utilitárnej funkcie, vitríny, môžu a mali by sa vzdelávať, estetický vkus, viac pracovať na podmienené združenia. Kitsch nemali by mať prednosť, všetko musí byť krásne. Účinok "v čele", prostredníctvom priamej analógiou je, myslím si, čisto post-Sovietsky prístup. Problém je predovšetkým v absencii firemné štýl v našich výrobcov. A to sa odráža v obchode Windows, pretože firemné štýl nie je iba logo spoločnosti. Displej prípadoch môže a mal by sa stať výzdoba mesta, ".
Dmitrij goromente, Riaditeľ "Matador-Ltd"
"bez ohľadu na to, aké materiály sa používajú, hlavnou úlohou projektanta je upútať pozornosť kupujúceho. Účinnosť systému Windows, ja si myslím, že je určená technológia jeho výroby percent na p'Yat, zvyšok - idea. Sprostredkovať myšlienky na vizuálne obrazy, je veľké umenie, ale veľmi stelesnením myšlienka - toto je remeslo, v ktorom je rozhodujúcim faktorom je profesionalita zhotoviteľ. Ľudia nemajú radi čítanie, chcú, aby zvážila obrázok. Ale ľubovoľný obrázok na jej oznámenia, by mali byť správne postavený. Nie je oprávnené dať prednosť design vitríny len comp'počítačové spracovanie pozemkov. Tu, osobitná pozornosť by sa mala venovať predbežného návrhu. Zákazníci často na to save (dizajn predviesť sme sa dokonca považuje za samostatný druh práce) a, samozrejme, prísť z predchádzajúceho projektu v mnohom závisí - bude "work" predviesť, alebo nie, ".
Edward so šiestimi, Riaditeľ reklamnej spoločnosti "Demo design S.r.o."
"V návrhu systému Windows používame hlavne film technológie a svetelné reklamy, a všetky druhy veľkom formáte full-farebná tlač z fotografickej kvalite s lamino a bez. Na vytvorenie hotového výrobku sme všetci zamestnanci spoločnosti - umelci, dizajnéri, návrhári, manažérov. Za mesiace, obvykle trávime na dohode so zákazníkom projektu prezentovať. Ak obchode alebo na obchodovanie spoločnosť môže dovoliť taký luxus, ako "" umelec a dizajnér, je to obrovské plus ".
Tatiana Kalugin, Manažér inzercie Oddelenie
obchodná spoločnosť, "Mega Trade International"
"sme výzdoba výkladných skríň funguje umelec a architekt, ktorý má potrebné znalosti a zručnosti, technológie, umeleckým vkusom, dokonale cíti objem, priestor, materiály. Dizajn predviesť sme sa zapájajú paralelne s návrhom a konštrukciou obchodov. Okrem toho spolupracujeme s dizajnérmi a firiem-výrobcov, takže každý prezentovať originálne.
Podľa môjho názoru, najlepšie eliminovať bar'jer medzi človekom a obchod otvorte aplikáciu Windows. Vďaka odstrániť neistotu, napätie, ktorá pomáha zákazníkom urobiť prvý krok. Vo Všeobecnosti, v súčasnosti je trend k minimalizmu. Briefness, elegantná, nevtieravá'AZList robiť prezentácie najviac expresívne a atraktívne. Ale okne povinné'musia byť zaujímavé, ".
ZDROJ: Office.
Zdroj: http://stroymart. com. ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий