понедельник, 14 апреля 2014 г.

Informácie liste z 11. 05. 2002, № 1-211/2564 2006-11-18 11:03:42

Výstavby a rekonštrukcie.

Informácie liste z 11. 05. 2002, № 1-211/2564
2006-11-18 11:03:42

Nedávno, Štátneho Výboru Ukrajiny pre regulačnú politiku a podnikanie stále veľa žiadostí od podnikateľov na existujúce problémy dostať priamo na mieste kancelárske priestory v obytných Fondu a potreba koordinácie túto otázku s vlastníkmi bytov. V súčasnosti Čl. 7, 8 Bývanie kód Ukrajiny 30. 06. 83, č. 5464-X poskytuje možnosť prevodu na nebytové priestory. Neobývateľnou domy a ubytovanie upravené na použitie na iné účely alebo takéto domy sú zničené na základe rozhodnutia Výkonného Výboru regionálnej, mestskej Rady. Nevhodné pre život ubytovanie v domoch na bývanie a stavebné družstvá môžu byť prevedené do nebytových rozhodnutím Valného zhromaždenia členov družstva, schválené Výkonným Výborom regionálnej, mestskej Rady. Článok 8 sa ustanovuje postup prechodu z obytných domov a bytov na komerčné. Preklad obytných rodinných domov a obytné domy v štátnej a verejnej bývanie v neobývaný, ako pravidlo, nie je povolené. Vo výnimočných prípadoch, dovoz obytných domov a bytov na nebytové priestory môžu byť vykonané na základe rozhodnutia orgánov uvedených v časti dve lyžice. 7 tohto zákona, a to prevodom na nebytové priestory môžu byť vykonané na základe rozhodnutia Výkonného Výboru regionálnej, mestskej Rady. Prenos obytných domoch a obytných priestorov inštitucionálne a verejnej bývanie v neobývaných vykonáva na základe návrhov príslušných ministerstiev, štátnej výbory, ministerstvá a Ústredné orgány verejných organizácií. Prenos obytných domoch a obytných priestorov patriacich k kolektívne farmy, v neobývaných na základe rozhodnutia Valného zhromaždenia členov kolektívneho statku, alebo stretnutie s oprávneným. Podľa Čl. 1 0 zákona Ukrajiny "O privatizácii štátneho bytového Fondu" zo dňa 19. 06. 92, č. 2482-HN vlastníkov bytových domov sú spolumajiteľmi dcérskej spoločnosti priestory, technické vybavenie, prvky vonkajšej zlepšenie a povinnosť'spojené s podieľať sa na Všeobecné náklady-kompatibilita'súvisiace s obsahom domu a priľahlých území podľa podielu na majetku v dome. Dcérska spoločnosť priestorov (sklady, stodoly, a pod.) sú prevedené na nájomníkov bezplatne samostatne a nie je možné privatizovať. Zabezpečiť efektívne využitie privatizovaných bytov a riadenie v súlade s Čl. 10 zákona Ukrajiny "O privatizácii štátneho bytového Fondu" zo dňa 19. 06. 92, č. 2482-HEE vlastníkov bytov (domov) môžete vytvoriť spoločnosť, alebo o'jednota jednotlivých vlastníkov bytov a rodinných domov. V apartmánovom dome, byte, ktorý nie je plne v rukách súkromných spoločností, medzi spoločnosťou ('Association) jednotlivých vlastníkov bytov a vlastníkov non-privatizovaných bytov je dohody o spoločnom vlastníctvo domov a majetková účasť do nákladov na jeho údržbu. Článok 26 právo Ukrajiny zo dňa 29. 11. 2001 № 2866-III "O'združení co-vlastníkov bytových domov," vlastník priestorov v apartmánovom dome, ktorý bol zriadený'integrácia môže prenajať na živú osobu, alebo na podnikanie, podnik a iné nie je zakázané zákonom činnosti fyzická osoba alebo právnická osoba, ak takáto činnosť nie je v rozpore so sídlom pravidlá pre používanie priestorov v obytných domoch a nie sú na ujmu záujmov vlastníkov (užívateľov) a životné prostredie. Ak je to potrebné, môže byť prenos priestorov v neobývaných na dobu trvania nájomnej zmluvy alebo natrvalo, v poradí stanovených právnymi predpismi (časť druhá senior 26 tohto Zákona). Nie je dovolené prenájmu bytov alebo nebytových priestorov pre obchod, podnikanie a iné činnosti, ak by to bolo v rozpore so záujmami alebo obmedzujú práva iných vlastníkov (užívateľov) priestorov. Na základe vyššie uvedených priestorov sa nachádza v obytných budov, môžu byť použité pre zariadenia kancelárií a iných miestností používané na domáce účely (obchody, salóny krásy, Kaderníctvo, obchody, dielne, atď.) bez súhlasu o'združení co-vlastníkov bytových domov, iba ak bola uzavretá dohoda na vytvorenie takejto spoločnosti. V iných prípadoch - na základe dohody so spoločnosťou co-vlastníkov bytových domov. Ak sa takáto spoločnosť nie je zriadený, je potrebné harmonizovať zariadenia kancelárskych priestorov s vlastníkov bytových domov súčasná legislatíva neumožňuje. Predseda Výboru A. KUZHEL --------------------------------------------- ----------------- * Listom zaslaným na adresu redakcia novín "Účtovníctvo" (cca. v znení neskorších predpisov ). Komentár odborníka z Informatívny list štátu domnieva, že starý problém užívania priestorov na bývanie pre kancelárie sub'predmety z podnikateľskej činnosti. Široko cituje Bývanie kód, zákony "O privatizácii štátneho bytového Fondu" a "'združení co-vlastníkov bytových domov", Výbor mal umiestnené svoje závery v posledných dvoch odsekoch z listu hlavný význam je, že ak sa tam o'združení co-vlastníkov bytových domov, ak ide o'jednota'objavil sa pred záver vlastníka priestorov dohody o používaní v jeho priestoroch na úrad alebo na iné o'predmety z hospodárskemu účelu, je potrebné, aby prenajímateľ dostal povolenie o'vlastníkov bytov takéto používanie jeho priestoroch. V ostatných prípadoch, povolenie nie je k dispozícii. Výbor však nemal komentár vzhľadom na normy Bývania kód a nedáva odpovede na otázky, na otázky: 1) je možné umiestniť úrad v rezidenčnej oblasti; 2) je potrebné pre preklad týchto priestorov od obytných na nonresidential? 1. Teraz, ako na prvú otázku. Koncepcia štátnej bytovej politiky, schválená uznesením VRU 30. 06. 95, № 254/95-BP, sa zakazuje používať bývanie pridelené. Definícia "priradenie rodinných domov a obytných priestorov," je obsiahnuté v 6 lyžica. Bývanie kód, podľa ktorého obytnej budovy a ubytovanie, sú navrhnuté pre trvalé žijúcich občanov, ako aj pre použitie v predpísaným spôsobom ako služba byty a ubytovne. Preto sú tieto dva normatívne zákon neumožňuje použiť rodinných domov a obytných priestorov pre výkon podnikateľských aktivít. Avšak v štvrtom storočí 26 relatívne nedávnej Zákona O'združení co-vlastníkov bytových domov" Štáty: predmetom nájomnej zmluvy na bývanie a komerčné priestory pre obchodné, podnikateľské a iné nie je zakázané zákonom môže byť byt alebo nebytový priestor, ktorý sa nachádza v nájomnom dome. Tu výslovne ustanovuje možnosť využitia obytných miestností v byte, dome, kancelárii, a preto toto ustanovenie Zákona zruší zákaz pre túto kategóriu obytných priestorov, a to obytných priestorov v bytových domoch. Hlavná vec je, že takéto použitie ubytovania neboli v rozpore so sídlom pravidlá pre používanie priestorov v obytných domoch a nie je na ujmu záujmov vlastníkov (užívateľov) a životné prostredie. 2. Otázka kompatibility'je spojený s prechodom na nebytové priestory, Bývanie kód riešiť len v rámci štátu, verejného bytového fondu a domov patriacich kolektívne farmy a bytové družstvá. Súkromné bytového zostal mimo dohľadu na možnosť prevodu na nebytové priestory. Avšak, Štátneho Výboru výstavby, architektúry a bytovej politiky v liste zo dňa 12. 02. 2002, № 5/3-114 poznámky, ktoré nie je možné preniesť na nebytové priestory na uznanie ich ako nevhodné pre život, nie náročné, napríklad, rozdiely medzi verejného a súkromného bytového fondu. Medzitým, možnosť prevodu z obytných priestorov, umiestnený v nájomnom dome, v nebytových výslovne stanovené v časti dve senior 26 Zákona "O'združení co-vlastníkov bytových domov", podľa ktorej je takýto prenos je možné v poradí stanovených právnymi predpismi. Pre nedostatok samostatný postup pre súkromné bývanie môže byť použitý podobne ako postupom ustanoveným Art. 7 a 8 Bývanie kód. Záverom by som chcel poznamenať, že posledný Zákon robí bývanie právnych predpisov trochu liberálnej v súvislosti priestorov v bytových domoch. Zatiaľ čo verejné orgány alebo nie sú dostatočne informovaní o tejto skutočnosti (napríklad, štátny Výbor pre podnikanie), alebo ignorovať (Štátneho Výboru výstavby, architektúry a bytovej politiky). Maxim Oleksiyuk Na pomoc Štátu Výboru stavebníctva, architektúry a bývania politiky Ukrajiny List z 12. 02. 2002, № 5/3-114 Riadenie právny predpis reformácie bytovej politiky a bývanie zásob Gosstroy Ukrajiny okrem list od 02. 08. 2001 № 5/3-564 správy. Re-vybavenie objektu a ich použitie na iné účely je vykonávať len po uznanie ich neobývateľná, nasleduje ich prenos v neobývané, ktoré vyplýva z listu Gosstroy zo dňa 05. 01. 2001 № 5/2-6 určené v zriadená, aby vláda Autonómnej Republiky Krym, oblasť štátnej správy, Kyjev a Sevastopoľ mesto štátnej správy na usmernenie práce hlavu regulačné podporu reformácie bytovej politiky a bývanie zásob, Kaplun Na pomoc Štátu Výboru stavebníctva, architektúry a bývania politiky Ukrajiny List od 05. 01. 2001, № 5 / 2-6 Vo SV'vzhľadom na početné žiadosti bývania organizácií a podnikov na používanie obytných priestorov nie na účel Gosstroy správy. Re-plánovanie priestorov pre kancelárie, úrady, obchodné organizácie a na ďalšie účely, pre platnými právnymi predpismi neposkytuje. Domy a objekty sú navrhnuté v súlade s normami na Bývanie kód na trvalý pobyt. Použitie priestorov v obytných budov pre potreby priemyselnej povahy platných právnych predpisov je zakázané. Re-vybavenie priestorov pre použitie na iné účely je vykonávaná pri určovaní ich neobývateľná, nasleduje ich prenos v neobývané, ktoré je regulované Art. 8 Bývanie kód ukrajinskej SSR a nariadenie Rady Mini-Ár ZSSR zo dňa 26. 04. 84, № 189 "Na postup kontroly bytových domov s cieľom stanoviť ich dodržiavanie hygienických a technických požiadaviek a uznanie rodinných domov a obytných priestorov, nespôsobilé na bývanie ". Podľa Neho 08. 01-89 "Obytné budovy" takéto priestory (izby pre verejné použitie) môžu byť umiestnené v obytných budov na prvý, druhý a podzemných podlažiach musia mať vstupy a únikové východy, izolované z obytnej časti domu, a používa pre tento účel. Na základe vyššie uvedeného Výboru odvolá svoju list zo 16. 04. 99, № 17/5-92. Predseda Výboru Storočia GUSAKOV
ZDROJ: Účtovné

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика