Predstaviť moderný office bez spoľahlivú komunikáciu, Internet, konferenčné-SV'komunikácia a, predovšetkým, telefónnu linku, to je jednoducho nemožné. Rýchlu výmenu informácií je nepostrádateľnou súčasťou každej spoločnosti. Skutočne, telefón SV'komunikácia je veľmi dôležitá nielen pre komunikáciu s klientmi, partnermi, vrátane zahraničných, ale aj rôznych oddeleniach, v pobočkách nachádzajúcich sa v rôznych mestách a regiónoch.
Aby sa zabezpečilo spoľahlivé telefonická komunikácia'komunikácia, ktorá umožňuje uložiť a zabezpečiť spoľahlivosť, najviac zo všetkých podnikov, aj nie veľmi veľké, zriadiť vlastný mini-ATS.
Rozprávanie suchý jazyk špecialistov, office ÚSTREDNE je automatizovaný telefónnej stanice určené pre použitie vo vnútri veľké Korporácie alebo malé firmy. ATS je spoľahlivý SV'ASCO podnikov v rámci tímu medzi rôznymi oddeleniami a divíziami, a s vonkajším svetom, vrátane medzinárodných SV'komunikácia. Inštalácia automatickej telefónnej výmena je veľmi nákladovo efektívne riešenie pre firmy všetkých veľkostí - montáž takéhoto zariadenia eliminuje potrebu pripojiť každý telefón stojí v kancelárii, na ústredie, preto nie je nutné platiť mesačné predplatné SV'vzťah každého z modemy, faxy a telefóny samostatne.
Okrem toho, špecializované PBX rýchlo SV'kontakt prostredníctvom interného čísla, hovory, ktoré sú úplne zadarmo, s príslušnom Oddelení, zabezpečiť spoľahlivosť a vysoká kvalita komunikácie. Ale tam je možnosť, aby úrad PBX viac technologických a vhodné prostriedky SV'ASCO, keď ho pripojíte k systému riadenia všetkých komunikačných subsystémov office - tzv. "Inteligentných domov".
Táto metóda umožňuje plnenie office BYTOV takto:
- kontrola a distribúcia hovory prichádzajúce z rôznych účastníkov;
- upozornenie nesprávne telefón;
- hovor pick-up, určené na inú osobu;
- automatické dialery;
- zber a udržiavanie štatistické údaje o počte, načasovanie a smer spáchaný hovory;
- kontrolu nad drahé medzinárodné hovory cez prideľovanie prístupových práv;
- v neprítomnosti právo zamestnanca na pracovisku, hovor môže byť presmerované na svojom mobilnom telefóne alebo domáceho telefónu;
- rýchle hlásenie o neprijatých hovorov;
- diaľkové ovládanie office automatické telefónne stanice s pomocou Internetu;
- zabezpečiť vysokú kvalitu konferencia SV'ASCO;
- poskytnutie týchto dodatočných funkcií ÚSTREDNE, ako skupinový hovor, riadenie telefóny, prioritné problémy a veľa ďalších možností.
Úrad ÚSTREDNE pripojený na systém "Inteligentného domu" sa stáva skutočné srdce SV'ASCO akomkoľvek podniku. Vybrali model automatickej telefónnej stanice, natíska sa potrebný počet účastnícke čísla, prítomnosť potrebné pre efektívnu prácu podniku funkcie a mnohé iné nuansy.
Som článok napísaný špeciálne pre spoločnosť VIR. Na úplné alebo čiastočné použitie materiálov na odkaz www. eremont. SK povinné'povinné
Zdroj: www. eremont. ru