Sklo možnosti NAYADA 2008-10-08 16:20:41
Tendencia používať skla a kovu v nákupných centier začal pred viac ako desiatimi rokmi a odvtedy sa len rozbieha. Použitie skla umožňuje vytvoriť ilúziu, perspektívy a horizont, v reálnom neprítomnosť. Úlohou obchodnej spoločnosti, ukázať ich rozsah v plnej výške okolo zákazníkov by mohla pokryť predviesť, jeden pohľad. Nemenej dôležité je, aby si potenciálni používatelia vidieť tovaru v čase, keď obchodu z nejakého dôvodu zatvorené.
Tieto problémy schopné vyriešiť sklenené deliace vyrábané spoločnosťou NAYADA, vytvárať, otvárať, k dispozícii na prezeranie priestor a umožňuje prezentovať ako celkový dizajn pavilóny a obchodu ponúka na prilákanie zákazníkov.
Systém all-sklenené deliace NAYADA-Crystal, je zloženie tvrdené bezpečnostné sklo, hrúbka 8, 10 mm a príslušenstvo. Sklenené deliace môže'pripojiť bez profily "na križovatke rozhranie" s technologická medzera 2-3 mm, ktorý je optimálny pre pavilóny, ktorých rozsah si vyžaduje maximálnu displej, najmä ak veľkosť ponúkaného tovaru malé - šperky, šperky, luxusné kozmetiky. Existuje aj iný typ s'jednota sklo sekcií - s vertikálnymi Interglass profil vyrobený z eloxovaného hliníka s hrúbkou 10 mm, Ktorý poskytuje ďalšie tuhosť all-sklenené priečky a zlepšuje zvukové izolačné vlastnosti. Nový profil nebráni otvorenosť a transparentnosť oblasť vo Všeobecnosti.
Použitie NAYADA-Crystal nákupné centrá, umožňuje predstavujú akékoľvek-aj úzke okno plnohodnotný prvok inter'jer. Pri vývoji inter'profesionálne riešenia každý pavilón veľká pozornosť je venovaná vstupu skupiny. Hlavnou úlohou je pohodlie návštevníkov pri vstupe a výstupe z obchodu. Ak tok návštevníkov je veľký a kontinuálne, optimálne riešenie je úplné zverejnenie vstupný priestor.
A v tomto prípade, ideálnym riešením je systém sklenené posuvné priečky NAYADA-Hufcor, kde skla sekcie, pohybujúce sa na valčekových ložísk na začiatok skladby. Ak je to potrebné, oblasť voľne dokončená v blízkosti steny v oblasti "Parkovanie", alebo v špeciálnych nika. Extrémne oddiel tu môže vykonávať funkciu stacionárne dvere, ktoré sa na Internet, rovnako ako všetky ostatné časti. Tento systém umožňuje regulovať tok návštevníkov pri vstupe a pri výstupe, nastavenie určitých veľkostiach vstupnej skupiny. Sklo oblasť NAYADA-Hufcor jednoduchá prevádzka a výhodné v tom, že nevyžaduje žiadnu špeciálnu údržbu, je s ňou ticho pre všetky store Manager. Domáci výroba komponentov z tohto systému umožňuje zákazníkom ušetriť ich čas pri objednávaní a inštalácia takéhoto systému v jeho zásuviek.
Obchody, v prvom rade, mládež je hore, sa líšia zvrátiť trend: čiastočné zatmenie priestor vo vnútri predajne, odmietnutie vitríny v ich klasickej podobe, štýl, hi-tech, ktorý ustanovuje povinnosti'povinné kombinácia skla a hliníkového profilu. Pre nich, najlepšie riešenie je NAYADA-Lite, univerzálny stacionárne oblasť systému, ktorý využíva tenké - 27 cm profil. On sa stáva net'objemnú súčasťou návrhu priestor, postavený, spravidla s použitím chrómu a Niklu-pokovované povrchy. Použitie určitých svetelných riešení, svetlá namierené presne kovové časti umožňuje majiteľom pavilóny možné prerobiť potrebné štýlové prostredie.
Musíme poznamenať, že sklo, ktoré je použité v akejkoľvek oblasti systémov NAYADA, ľahko rôznych typov spracovania, tónovanie, používanie fólie pre použitie podložka metódou z sandblasting), ktorý umožňuje realizovať mnoho vývoja dizajnérov.
Zdroj: http://stroymart. com. ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий