среда, 27 ноября 2013 г.

Výhodnejšie, ako zasľúbenej zeme... 2006-11-07 10:54:20

Výstavby a rekonštrukcie.

Výhodnejšie, ako zasľúbenej zeme...
2006-11-07 10:54:20

Všetko dobre a v poriadku, ale najviac zo všetkých sa mi to páčilo: toto je belšia moonlight, výhodnejšie, ako zasľúbenej zeme, to - ale čo povedať o tomto, to je kúpeľňa. Voda z vodovodu je veľmi zima. Žeriav nebude dotýkať inej strane. Možné pranie v studenej vode erb, Hot pot potom. Žeriav je jeden napísané: "Lobby. ", žeriav priateľ "Horách. ". Prichádza unavený spustiť chcem. Ani Shi nie sú spokojní Ani čaj pinka. A Chaika bude polemicise - A mŕtvych bude len smiať sa z tohto zaváňa titillation. Ak prišiel k socializmu hostí, radosť - zachytáva žalúdka. Nohavice na háku, blúzka na karafiáty, mydlo v ruke... plop si! Sadnúť si a umyté dlhú, dlhú dobu. Stručne povedané, sedieť, zatiaľ čo na lov. Len v kúpeľni lete a Volga, len tam je žiadne ryby a lode. Keď nečistoty na desať-ročné skúsenosti s vami, kôra zo stromu, takmer narodil spadnutie sadzí je zmyť, suka. A už na paru, výskumy už! Tu je Verty pero: A kvapkajúcou chladnom daždi sprcha so drdusty železa mraky. Dobre, a sladkosť v tomto duše! Ak nie je take pokles - Pat vlasy jeseň uši A tečie cez žľab bromid čepele. Vodu, umyl s Taurus mokrý Uterák ako zviera, shaggy. Na pozemok p'Yat - podlahy šíri, ospravedlňujem sa za výraz, korku Mat... Storočia Mayakovsky, Kde sa tovar? Import vane a wc neokúzlil moderného spotrebiteľa. V roku 2001 podiel dovážaného sanitárne výrobky na trhu sa odhaduje na prevádzkovatelia nie menej ako 85% (v menovej oblasti). Takýto obraz sa pozoruje v priebehu niekoľkých posledných rokov. Obchodníci hovoria, že je to z predaja dovážaného vane, umývadlá, toalety, mixéry a kohúty, sprchy a parné kabíny, vírivé vane, nábytku a doplnkov pre kúpeľne, oni si najvyšší zisk. Ukrajinský "sanitárne" trhu je medzinárodné. Okrem domácich produktov, má výrobu viac ako 20 krajín (Nemecko, Česko, Poľsko, Španielsko, Taliansko, Portugalsko, rakúsko, Maďarsko, Slovensko, Belgicko, Švédsko, Švajčiarsko, Fínsko, Holandsko, Turecko a iné). V maloobchode sú široko prezentované výrobky pod ochranné známky nasledujúce: Kolo a Cersanit (Poľsko), Jika (česká Republika), Kall a Toprak (Turecko), Gustavsberg (Švédsko), Ido (Fínsko), Co (Švédsko), Villeroy &Boch a Keramag (Nemecko), Indusia (Portugalsko). Z najznámejších španielskych - Roca, Sangria a Gala. Aktívne pracuje v domácom trhu a zahraničných zastupiteľských úradov - "Sanitec KOLO" (Poľsko), "..." (Švédsko), "Ido" (Fínsko), Grohe (Nemecko). Spoločnosť "sunset" predstavuje v Ukrajine populárnej nemeckej značky Hansa, Keuco, DuschoLux a Švajčiarskej Gebent. Môžeme povedať, že hygienické import trhu, "run"prevažne nemeckých značiek. Je zaujímavé vedieť, že... Existencia samostatne prijaté výrobca hygienických výrobkov v Európe dnes prakticky nemožné, pretože vysoké náklady-kompatibilita'spojené s energeticky náročné výroby kúpele, kohútikov a keramických výrobkov. Preto, mnoho firiem-výrobcov o'Spojené do jedného obavy. Teda, náklady v skupine sú znížené na minimum, pretože to je centrálne nákup zariadenia, dodávané suroviny, prerozdelené finančné prostriedky v rámci skupiny, atď., Na Ukrajine, najviac zastúpená výrobkami z troch spoločností - Sanitec Group, Ideálne Štandard a Villeroy &Boch. Klasifikácia je spoločná medzinárodná klasifikácia hygienické výrobky v triedach: trieda "ekonomika,"; trieda "komfort" ("standard"); trieda "Lux"; trieda "exkluzívny". Sanitárne výrobky sa delia na: - sanitárna keramika (umývadlo, wc a bidet); - kúpele a Jacuzzi; sprchové a parné kabíny; - zmiešavacie ventily, príslušenstvo a vybavenie pre kúpeľne. Prevádzkovatelia veria, že hlavné peňažné obrat v obchode svietidlá poskytujú predaj keramických výrobkov, vane a umývadlá. A trh-že "preč"! Podľa hlavu hygienické Oddelenie spoločnosti "Unitech Bau" Sergej Petrenko, v posledných pár rokoch, predaj hygienických výrobkov na Ukrajine, v priemernej ceny a vyššie, výrazne zvýšil. Obchodný Riaditeľ "Obchodný dom" Carmen "Michail Tašky odhaduje, že tento rast je o 10 až 15%, zatiaľ čo predaj niektoré skupiny tovarov vzrástol o 20 až 30% v porovnaní s 2000. Takže, " sanitárne "trhu Ukrajiny vyvíja veľmi dynamicky. Tam sú tiež viac profesionálny prístup zákazníka pri výbere hygienických výrobkov. To "zlepšenie" prispeli k stabilnej ekonomike a úroveň krajiny rozvoj vo Všeobecnosti, a nedostatok politickej cataclysms. Ako dôsledok, zintenzívniť rozsiahle stavebné nielen v Kyjeve a Kyjeve regióne, ale aj v iných mestách - "megacities" Ukrajina. S'tam sa objavil veľa veľkých a malých stavebných firiem a rast trhu sanitárnej techniky priamo úmerný rastu stavebnom trhu. Hlavný podiel na stavbe je bývanie a nechajte si kúpiť nový byt z dobre známe stavebné firmy môžu ľudia s priemerným príjmom a vyššie. Určite kúpu tohto vlastníkov bytov myslieť "veci," primeranej úrovni. A to v poradí, prispieva k rastu trhu hygienických výrobkov v cene výklenok pre stredné a vysoké ceny. Nárast predaja dovážaného sanitárnej keramiky došlo hlavne v triede "ekonomika," a "komfort". Nárast predaja inštalatérske triedy, "Lux" napriek tomu nie je tak veľký. (Aj keď, napríklad, podľa "Carmen" v roku 2001, takmer 50% nárast v predaji exkluzívne modely z hygienických engineering of Villeroy &Boch). Podľa vyjadrenia zástupcu spoločnosti "..." v Ukrajine Yaroslav Plachinda, v roku 2001 to bolo predaných: sanitárnej keramiky - $ 15 miliónov., mixéry, predala približne rovnakej výške, sprchy a horúcej vane mal 7 miliónov dolárov. Takmer 50% z obratu "sanitárne (hygienické) výrobky" trhu, "urobil" v meste. Cena je Určite sortiment hygienických výrobkov v strednodobom cena nika oveľa širšie ako produkty za ceny vyššie ako priemerné. Ak nasledovať tento trend v krajinách, - výrobcovia, inštalatérske v priemernej ceny produktu: Poľsko, česká Republika, Maďarsko, Slovensko, Rakúsko, Švédsko, Taliansko, Fínsko, Španielsko a Francúzsko. "Ekonomika," trieda (od $ 50 - $ 100 za položku) na domácom trhu je vedená poľské výrobky, Cersanit a Kolo - tvoria 40-50% z predaja inštalatérov tejto triedy. Taktiež, táto trieda je zastúpená nasledujúcich značiek: Jika, Toprak, Gala. Inštalatérske triedy, "standard" alebo "komfort" (od $ 100 do $ 150) predstavuje ochranné známky Toprak, Indusia, Alföldi, Ido, Laufen, Roca, Gala a Sangria, Jacob Delafon, Gustavsberg. Každý z týchto výrobcov má širokú škálu kolekcií. Teda, ceny každého z týchto značiek je určený pre široký okruh spotrebiteľov. Takmer každý výrobca vo vašom Arzenálu je rad produktov v priemernej ceny a radu pri vyšších cien. Napríklad, priemerná cena na wc-CD začína od 60 dolárov, a cenu za rovnaký produkt vyššej cenovej kategórie až do $ 500. Drahé a luxusné hygienické výroby (triedy, "Lux" a "exkluzívny") je zastúpená hlavne nemecké ochranné známky: Villeroy &Boch, Hansa, Keuco, DuschoLux, Grohe, Hansgrohe, Kludi a Ideálne Štandard a Geberit. Do triedy, "Lux" zahŕňajú aj niektoré série Gustavsberg, Roca, Gala, Laufen, Ido, Ifo, Indusia a Kolo. Ceny za výrobok - od $ 150. &Quot;" značka z kategórie "Lux" - Villeroy &Boch. Je potrebné poznamenať, že tieto značky sú len urobil obrovský rozsah sanitárneho vybavenia. A zo všetkého najviac, cenová medzera medzi "cheap" zbierok a najdrahšie - obrovské. Teda, cena za wc-CD môže byť 150 dolárov, a možno nad $ 500. Za posledné 2-3 roky bol mierny pokles v úrovni maloobchodných cien. Stojan'to bol spojený predovšetkým s tým, že spočiatku nie je tam žiadna konkurencia. Veľa operátorov boli zastúpené jeden alebo viac ochranných známok, ktoré sa neprekrývajú s značiek obchodované iné podniky. Pri rovnakej značky bolo možné kúpiť niekoľko obchodníkov, zníženie ich ceny v priemere o 10-15%. (Túžba po spoločnosti, zabezpečiť, aby ochranné a robil všetko, o niečo nižšie ceny). Cenová úroveň prevládajúcu v domácom trhu, na jednej strane, zodpovedá nepriame náklady vynaložené dodávateľom, na druhej strane, je určená kúpna sila domácich spotrebiteľov. veci. Každá firma - výrobca hygienických výrobkov každoročne zvyšuje ceny v priemere o 3 až 5%. Tento stojan'vzťahujúce sa na celkovú úroveň inflácie v Európe. Zníženie ceny o hygienických produktov v súčasnej dobe takmer nemožné. Sezónnosti v súčasnosti, stále viac a viac sezónne výkyvy sú započítané. Ak pred dvoma alebo troma rokmi boli viditeľné a hmatateľné, už minulý rok, sezónna dynamika tržieb bol prakticky chýba. Dnes predaja úspech spoločnosti závisí od zvolenej politiky predaj hygienických výrobkov, schopnosť manažérov a predajcov správne predloženie tovaru, účinné reklamné techniky propagujú svoje výrobky. Samozrejme, najvyšší objem predaja na jeseň na "výstavba" sezóny - Marec - jún a September - November. Koncom decembra - začiatku januára, samozrejme, mŕtvy sezóny na predaj, ale to sa týka obchodu takmer akýkoľvek druh tovaru,. Hlavnými prevádzkovateľmi V Kyjeve veľké podniky, obchodné zariadenia, sa považujú za: "Unitech Bau", "Carmen", "Rostex", "Budmax", "Dom" EXPO ", " Gejzír, ", " Ukrbudmist ", " Standard ", " Sergo ", " najlepší on-Line a quot;, " Nadežda trade ", " Horizont ", " výzdoba-service ". Ostatní zatiaľ nie spĺňajú kritériá veľké spoločnosti. Hygienické zariadenia je dôležitá, ale nie je jediná vec, potrebné na usporiadanie kúpeľňa. Dnes najväčší kapitál spoločnosť zastupujú v ukrajinskom trhu dovozu výroby, výkon zariadení na výbere, návrhu, výpočtu, dodávka, montáž, nastavenie, ktoré je poskytovať plný rozsah služieb. Ale ako v regiónoch? Napriek tomu, že trh sanitárnej techniky, na Ukrajine rozsiahle zahraničné výrobok, ktorý je distribuovaný po celej krajine je veľmi nerovnomerné (a aj potom, len viac alebo menej veľkých mestách). Podľa vyjadrenia kľúčových účastníkov trhu, v Dnepropetrovsk na iné ochranné známky, prevažuje španielsky hygienické zariadenia. Zároveň v Odese ťažké nájsť produkty španielskej výroby. Regióny majú svoje vlastné "sanitárne" predstavitelia: v Dnepropetrovsk - "Aqualuna", "Dobrynya", "Carmen-Dnepr" a "Nový svet,"v Kharkiv - "Vedaproekt", "Favola di Oro", "Benátky", "Maddy medzinárodný ", " Kairi "a" Techno ". V Odese zvýšenie trhovej sily "späť", "achát", "Arkady", "Snmr" a "Antey", v Ľvove - "Voka - Ľvov". V Doneckej oblasti, zdôrazňuje práce spoločností, "mocenských skupín", ", Aby dôvery Ltd", "nebezpečenstvo", "Maxidom", "Nova Vita" a "Dominanssi". Základné imanie spoločnosti je tiež snaží rozšíriť svoje aktivity v regiónoch. Niektoré firmy, "dostať" partnerov, iné otvoriť vo veľkých mestách, ich pobočiek a obchodov ("Carmen", "výzdoba-service", "Budmax"). Predaj drahé a luxusné sanitárnej keramiky v regiónoch je oveľa menší ako v Kyjeve. A triedy, "priemerný" sanitárny tovar je dobre zastúpená lokálnych spoločností. Asi 70% hygienické potreby v regiónoch Ukrajiny, sú predávané za nízku a priemerné ceny. Štruktúra predaja je Pomer predaja (v menovej oblasti) vyzerá takto: na umývadlá a toalety účet na cca 40%, vaňa zaberajú 20% z predaja, kohútikov a mixéry - 15%, sprchovacie kabíny - o 10-15%, nábytok pre kúpeľne 5-10% z predaja, a príslušenstvo trvať dlhšie ako 5% v celkového predaja. A tak, kráľ predaj - wc. Druhý čestné miesto umývadlom. Wc a umývadlo "len" v rôznych miestnostiach, to určuje zvýšený dopyt po nich. Okrem toho, v nových domov veľa bytov, kde sa plánuje nainštalovať dve toalety (a teda, dve umývadlá). Kúpeľ trvá na treťom mieste v objeme predaja. Sprchy a bidety predávajú podstatne menej. Hoci v posledných rokoch dopyt po nich sa výrazne zvýšil od nášho kúpeľne sú často malé, a máte aj práčka, aby sa dal... Exit - sprchovací kút. Avšak, náklady najjednoduchšie je sprchovací kút, dvakrát náklady na kúpeľ. Tieto produkty sú ideálne hodí na inter'er, pri dome alebo byte je druhá kúpeľňa. A teda v ventil zmiešavacej batérie na prvé miesto patrí vodovodných kohútikov na umývanie povodí, druhý - pre vane a tretiu pre sprchovacím kútom a bidetom. Predaj Dovezených sanitárna technika výrobkov, predovšetkým realizované prostredníctvom schémy "výrobca - dovozca - retail". Avšak, mnoho dovozcovia majú svoje vlastné maloobchodné siete. Podľa subjektov, tovar stredné a vysoké triedy zriedka implementované prostredníctvom trhového miesta. A tu je špecializovaný maloobchod (špecializovaných obchodoch a salónoch, budovy, supermarkety) predáva až 50% z produktov v priemernej ceny a viac ako 70% tovaru za vysoké ceny. Podľa výpočtov odborníkov, na ceste od výrobcu až k spotrebiteľovi tovar triedy, "Lux" a "exkluzívny" v cene rastie približne dva krát. Napriek tomu, dnes je väčšina firiem myslíte, že úspešná práca, NI 10%. Priložiť ruku, Nová kúpeľňa by spĺňajú moderné požiadavky, ako sa o hygienu, a ich funkčnosť, a na splnenie vašich individuálnych vkusu a štýlu ubytovanie vo Všeobecnosti. Takže budete potrebovať Vaše osobné účasť na tvorbe inter'jer najintímnejšie miestnosti Vášho domova. Môžete konzultovať s architektom, myslieť a skúste naplánovať vašu kúpeľňu. A to môže byť vykonané s pomocou modelu, pozostávajúci z znížená o 20-krát (1 štvorec = 1 cm) obrázky objektov - komponenty. Tipy podnikateľ: 1. Tvorí sortiment, položte si otázku: "by som pre seba kúpiť? " 2. Nie SV'suites trhu s body - to je včera, a len neprofesionálne prístup na obchodovanie. 3. Zvážte, prvé, čo si myslím, že kupujúci je optimálny pomer " cena / kvalita". 4. Jasne definujú smer a princíp jeho práce: s výrobkami, ktoré triedy sa vám chodiť do práce (nízka, stredná, vysoká), čo sú ochranné známky atď., 5. Profesionálny predajca - to je polovica bitky. Správca vysokej triedy by mal byť schopný vcítiť sa do kože zákazníka, ktorý nevie, že vie dokonale. 6. A pam'pamätajte si, že táto firma nie je možné získať "rýchle peniaze,"! Ale dopyt pre sanitárne produkty, vždy bude. Odborníkov poradenstvo špecifikovať Vaše priania v kúpeľni príslušenstvo, pokúste sa odpovedať na nasledujúce otázky: 1. Je potrebné zariadenie na dve alebo viac kúpeľne (napríklad pre hostí? ). Aké sú rozmery priestorov pridelené kúpeľňa a WC v každej izbe? Kde sú rozvodov vody a kanalizácie, vetracích kanálov? Robí poľa umiestnenie neštandardné uhlov alebo karty? Plán, schéma, kreslené ručne, zmení Svoj rozhovor s odborníkom spoločnosti v vecná diskusia. 2. Koľko ľudí bude používať, v kúpeľni? Aký život vedú (napríklad, tam "ráno rush hour" pri zhromažďovaní sedem'th na prácu, vzdelanie? Intenzity používania, pohlavia, veku a individuálnych preferencií - kritické údaje pre špecialista pri výbere zariadenia. 3. Vybavenie ktorý štýl sa Vám páči a členom Vašej rodiny? Ak chcete odpovedať na túto otázku, Budete môcť, po preskúmaní dodávateľa katalógy, vzorky sanitárne (hygienické) výrobky a riešenia v kabíne spoločnosti-predávajúci. 4. Aké zdroje Máte v pláne investovať do vybavenia kúpeľne? Cena zariadenia závisí od krajiny výrobcu. Podľa tej istej značky, hodnota sa mení v závislosti od dizajnu, dostupnosť ďalšie doplnky, gps. Rovnaký výrobca môže ponúknuť širokú škálu kolekcií zariadení: od najjednoduchších až po tie avant-garde, cenové rozpätie, ktoré je významné. 5. Viete, v akej spoločnosti chcete použiť pre nákup? Odvolávajúc sa na niekoľko známych spoločností, Budete môcť porovnať úroveň výbavy, spektrum služieb prístup k zákazníkovi služby, ceny a náklady na hotové riešenia. Venovať pozornosť tomu, ako dlho tieto spoločnosti fungujú na trhu, požiadajte ich, aby poskytli poradenstvo pre zákazníkov. Výber je sprchovací kút, Sprchovací kút, je oplotený a vybavený určitým spôsobom, miesto, osprchovať sa, ale nemôžete sa vykúpať. Tam sú otvorené (sprchový kút) a súkromné sprchy. Prvý plocha steny dušu len čiastočne vnútorné steny dlažba. Druhý v plnom rozsahu vzťahujú nielen na obvode, ale streche a môže mať komplexné elektrické vypchávky, vďaka ktorým, a funkcia liečivé vody tryskami. Možnosť, kedy sprcha priamo na podlahe, je široko distribuované v jednotlivých krajinách, máme používa veľmi zriedkavo. V týchto búdkach palety nie, a liatím vody na podlahe z vypúšťanie do kanalizácie. Avšak kajuty s palety považuje za spoľahlivejšie. Čo spotrebiteľských vlastností musia byť palety? 1. Palety musia byť schopné odolať pomerne veľa na váhe, nie jaskyniarstva. 2. To by nemalo byť úplne hladké, inak je jednoduché proklouznout je zvyčajne na povrchu palety robí úľavu. Typ reliéfu sa nemali hrať úlohu - TIC, lúče, "pupienky", - hlavná vec, ktorú by mal byť rovnomerne rozložené po celej ploche palety. 3. Štruktúra palety musia brať do úvahy skutočnosť, že skrze neho ísť drenáž. 4. Tvar a rozmery palety, musí byť kompaktné a priestranné, tak, že vo vnútri kabíny nebol úzko. Tam sú 5 typov paliet sprchových kútov: - smaltovaný liatinový, ktorý je už prakticky neprináša; - kov (oceľ), smalt; - porcelán (keramické); akrylové; - palety s umelým mramorom. Kovové lakované paliet byť robustné a spoľahlivé, ale majú svoje nevýhody: pod tečúcou vodou celkom hrkálka a, navyše, za účinku času t. . každý smalt postupne sa trápili tým, že absorbuje nečistoty a hrdze. Dôstojnosť kameniny palety - odolnosť, massiveness, ale oni, rovnako ako akékoľvek sanitárnej keramiky, môže rozbiť. Akrylový zásobník bez skloviny, takže to nie je absorbovať nečistoty, v priebehu času, nie tmavé a nie sú pokryté s náplasťou. Ale akryl má nevýhodu, že je zložené z dvoch plastov: tvrdé a mäkké - vzhľadom na to, že sa ukáže, oba pevný a flexibilný produkt. Tak, akryl na palete mal byť postavený z nižšie, pretože sám o sebe nie je dostatok sily a budú ohýbať. Ak, so silnou túžbou, sprchovým kútom, môžu byť vybavené a bez palete, bez rolety (žalúzie, dvere, obrazovkou) sú nevyhnutné. Caracas sprchových kútov vyrobené z hliníka s biela, farebná alebo chrome prevedenie. Sprchové závesy môžu byť rozdelené do dvoch hlavných typov: z polystyrénu (plastov, Plexiskla) a z tvrdeného bezpečnostného skla. Žalúzie z polystyrénu lacnejšie, ale majú viacero nevýhod: od dlhodobom používaní postupne strácajú svoj pôvodný vzhľad, ako "moutput", môžu sa vyskytnúť rozvod. Je lepšie si kúpiť nepriehľadné plastové zamknutom - Mat, alebo obrázok: proti tomuto pozadí, stopy času sú menej viditeľné. Toalety, bidety a umývadlá, Záchodové misy, bidety a umývadlá sú vyrobené z tradičných sanitárne kameniny. Preferovaná farba - biela (tvorí až 95 % z predaja). Dizajn je veľmi rôznorodé, niekedy koncepčné tak, aby požadovaný objekt sa s veľkými ťažkosťami. Cena na wc a umývadlo "middle class" pohybuje od 300 do 600 UAH. (Cersanit, Kolo, Ceramiche Dolomit, Jika). Tieto isté výrobky, ale triedy, "Lux" bude stáť najmenej 800 - 1000 UAH. (Villeroy&Boch Gustavsberg, Keramag, Roca, Ideal Standard, Ceramiche Dolomit). Kohútikov a miešadlá, Tradičné kohútiky s dvoma žeriavy pomaly, ale isto nahradiť pákové model, v ktorom je prietok vody je regulovaná podľa vertikálneho naklonenia, a teplota horizontálnej rovine. V kohútikov používať termostatické batérie, ktorá vám umožňuje chrániť ľudí pred možným pokles tlaku vo vodovodnej. Nemecká spoločnosť Grohe je číslo jeden v Európe výrobca kohútikov triedy, "pohodlie,", a Hansgrohe triedy, "exkluzívny". Ďalších popredných svetových značiek - Hansa, Kludi, Gustavsberg, Oras, Tebiza, Ideal Standard, Jado. Treba poznamenať, že vo vyššie uvedených spoločností, produktov v ekonomickej triede je k dispozícii na veľmi vysokej úrovni a prechádza prísnou normcontrol. Ale sky-vysoké ceny za top model vysvetľuje jedinečný dizajn alebo drahšie materiály sa používajú na dekoráciu puzdro. Zvukový pult v strednej cenovej kategórii bude stáť spotrebiteľov 350 - 700 UAH. Mixér triedy, "Lux" je medzi 800 UAH. Na trhu Ukrajiny tiež prezentované výrobky nemeckej spoločnosti Dorn Bracht, so zameraním sa výlučne na problematiku mixéry, a len triedy, "exkluzívny"! Kúpele vzhľad vaňa a jeho výkon je priamo závislá od materiálu, z ktorého je vyrobený. Kúpele sú prezentované hlavne v troch materiál: liatina, ocele a akrylu. Samozrejme, v objeme predaja obdĺžnikové vane prednosť železa "vaňou" - predstavujú 80 % objemu tržieb, a 20 % patria akrylové vane. Ak potrebujete rohu, kolo, asymetrické alebo exkluzívne kúpeľne, potom tieto možnosti môžu ponúknuť iba akryl. Čo vaňou lepšie? Každý materiál (akryl, oceľ, liatina) má svoje výhody a nevýhody. Vo väčšine prípadov, ukrajinských spotrebiteľov stále vyberie cast " - vaňa". Klasické bath. silné, pevné, dlhé vyhrievaný, ale udrží teplo. Upozorňujeme však, že výroba takýchto kúpele sú pomerne energeticky náročných a mnoho Západných výrobcov (vrátane tých z bývalého Sovietskeho bloku) sa postupne "roll" ich výroby, a tým sa zužuje rozsah návrhy. Rozsah liatinové vane, ako pravidlo, viac primitívne v porovnaní s rozmedzí akryl a ocele kúpele. Liatinový kúpele sú tiež nepochybne stratiť v prednej časti svojej sestry voľby navrhovaných forme. Na trhu Ukrajiny sa môžete stretnúť liatiny kúpele francúzskych výrobcov Jacob Delafon a Porcher, španielska spoločnosť Roca (model triedy " Lux " sú vybavené systémy, hydro-masážna) a turecký Toprak. Ceny surového železa "vaňou" rozmedzí od 500 do 10 000 UAH. Ľahšie oceľové vane často "vine", aby to príliš "vysoká". Navyše, vysoká vodivosť vyrába na rýchle ochladenie vody. Avšak plus vaňa je, že je to lacnejšie - 400 - 1 000 UAH.s hydro - až 20 000 UAH. Najdrahšie modely kúpele vyrobené z ocele, na ukrajinskom trhu prezentované Roca a Kaldewe. A nakoniec, vaňa. Výhodou tohto kúpeľa je, že poskytuje akejkoľvek forme a konfigurácie, ako aj rôznych farbách. Okrem toho, povrch akryl kúpele priaznivé na dotyk, odolné voči špine a nevykonáva elektrický prúd. Hlavné subjekty na trhu nie len predávať, akrylové vane, ale "súčasťou", aby jej nohy, police, predný panel, prispôsobené tvaru a dizajnu konkrétnej bunke. Teda, kupujúci jedného zdroja dostane hotový výrobok, ktorý vyzerá nielen krásne a elegantné, zodpovedá určitý štýl, ale vybavená sada montážna detail, poskytovanie výrobku dlhodobú prevádzku. A ak ste počas prevádzky bude mať poškodený, že sa ľahko odstrániť s pomocou kvapaliny akryl. Výkon akryl urobil ho jedným z najbežnejších materiálov pre horúcej vane. Na domácom trhu existuje "akryl" výrobky z takmer všetkých Európskych výrobcov, tu "ekonomika,"-class (Cersanit, Kolo a Bazén-Kúpele z Poľska a Riho z Holandska) do triedy, "Lux" a "exkluzívny" (Jacuzzi, Teuco, Villeroy&Boch, Hoesch, Roca, DuschoLux, Keramag a Albatros). Ceny sa pohybujú od 500 eur do 25 000 UAH. A ešte v akryl krásy sú zraniteľné miesto, je, že v post - Sovietskom človek "rose" liatinová vaňa. A tam je psychologický zlom, ktoré spočíva v prechode z liatiny "vaňou", aby akryl módy. Nezabudnite! Všetky vaňou "'t love you" čistiace prášky, brúsne agent. Jacuzzi horúcej Vane nechutia vysoké nároky na ukrajinský trh. Vplyv na ich vysokú cenu. Napríklad najlacnejšie vaňa s minimálne náklady na zariadenie zo 4 až 5 tisíc hryvnas. Drahé model bude stáť okolo 100 tisíc. UAH. Ale to nie je limit. Ak sa budete snažiť, môžete si kúpiť vaňa a za 250-tisíc. UAH. V domácom trhu Jacuzzi zastúpené nasledujúce značky: trieda "Lux" - Teuco, Jacuzzi, Hoesch, triedy, "pohodlie," - Bazén-Spa (Poľsko) a Balteco (Estónsko) Takmer všetci opýtaní obchodníkov poznamenať, rast predaja kúpele s hydro masáž, najmä spoločnosti "Carmen", založené na jeho predaj, odhadovaný rast približne 30 %. Sprchy sú čoraz populárnejšie sprchy. Oni sú tak líšia v cene, dizajn a technické vlastnosti, ktoré môžu uspokojiť priania - od starších, ktoré je ťažké na použitie v kúpeľni, a pre mladých, kde je vaňa je často nie je dostatok času. Tam sú kabín v päťuholníkové, semi-circular a námestie výkonu. Tam sú tiež posuvné dvere a priečok umožňuje vytvoriť sprchovacím kútom, v závislosti od osobitostí jedného alebo iného kúpeľňa. Sprchy môžu byť Autonómne, a môže byť inštalovaný priamo na súkromnej. Drahší model môže byť vybavený vlastné čerpadlo, termostat, vertikálne, vodná masáž a aj fitosauna. Okrem nepremokavé, dotykový ovládač, v kabíne nastavenie rádia a aj telefón. Ochranné známky, zastupuje triedu kabíny "Lux": Teuco, Hoesch, DuschoLux, Coralle a Huppe (špecializujúca sa výhradne na výrobu sprchových kabín). A trendy vo svete sprchy je nemecká firma, Hoesch. Sprchy triedy, "komfort" na trhu Ukrajiny možno nájsť v značky Ravak a Vagnerplast (česká Republika)a Kolo. Cena medzera s sprchy obrovskú: jedná sa o najjednoduchší kabíne je asi 4000 UAH.a cena v kabíne triedy, "Grand Suite" prichádza do 35000 UAH. Moderné technológie vytvoril parné kabíny, ktoré môžu byť umiestnené v kúpeľni. Môžu byť vybavené sprchou s hydro masáž a aromaterapia zariadenia. Niektoré firmy vyrábajú súpravy na prestavbu pravidelné sprchy pary izby (značky je rovnaký ako sprchy). Subjekty na trhu odhaduje, že rast na predaj sprchových kabín v uplynulom roku dosiahli 10 - 15%. Nábytok pre kúpeľňa Všetky vyššie "sanitárne" výrobcovia zaoberá výrobou nábytku na kúpeľňa (Villeroy&Boch, Ideal Standard, Keuco). "hudba" je prvý ukrajinský factory (založená spoločnosť, "Carmen" v roku 1999), ktorá sa zaoberá výrobou nábytku na kúpeľňa a nezávisle vyvíja dizajn a ponúka rôzne farebné riešenia. Ako povedal spoločnosti a obchodný Riaditeľ "Carmen" Michail Tašky, ktoré boli predtým dovážaný nábytok triedy, "Lux" španielska spoločnosť Royo a taliansky - Telma a Antonio Lupi. Po prepravu nábytku v mnohých výrobky boli poškodené. Takže myšlienka vlastnej výroby. Dnes "hudba" vyrába nábytok-trieda "ekonomika," (600 - 700 UAH. ) a "komfort" (700 - 1500 UAH. ), ako aj drahšie modely (z 1500 UAH. a ) na základe individuálnej objednávky. Maloobchod v Ukrajine nájsť nábytok pre kúpeľňa nemeckých značiek: Jorger a taliansky - Arlex, Evrolegno, Tenda Dorica, Seresi, Merati. Hlavná vec je, kvality Podľa dodávateľov inštalatérske tu "slávny" výrobcovia, hlavný rozdiel ich produktov od lacnejšie je, že cena zbierky je určený nie podľa úrovne kvality, ako to všetko zbierok v pomerne vysokej úrovni, a dizajn nový vývoj, modely a štýly (teraz populárne, hlavne, avant-garde) a t. d. Ale "náplň" všetky výrobky sú prakticky rovnaké. Vyššie uvedené značky nemeckých výrobcov takmer dokonale kombinovať pomer cena - kvalita, spolu s širokú škálu návrhov. Kvalitné sanitárne výrobky triedy, "ekonomika," a "komfort" od popredných výrobcov je určený jeden alebo druhý stupeň kvality keramiky, glazúra a vypúšťací mechanizmus. Trendy Je malý nemeckej továrni Duravit je najpopulárnejší medzi architektov a dizajnérov. Tu každý model je špecifický typ sanitárnej keramiky vyvinuté dizajnérmi z celého sveta, vrátane: Philippe Starck, Adolf Babel, Michael graves a iné. Striekajúcej šteklenie len na objasnenie: slovo "whirlpool" ukrajinskej a ruskej consumer "nazýva" vaňa s hydromasážou, hoci v skutočnosti Jacuzzi je talianska spoločnosť Jacuzzi, zásluhy, ktorý pozostáva len v tom, že to je prvý priniesol do Ukrajiny (a v iných krajinách bývalého Sovietskeho zväzu) horúcej vane. Takže "nie prepravka srdca" predajcovia pýtajú, ale majú Jacuzzi?! Pretože dnes na Ukrajine predstavuje množstvo "sanitárne" značí, že okrem iných produktov ponúka a horúcej vane. Predpoveď Domácich "sanitárne" trh sa vyvíja. Za posledný rok vzrástol viac ako dva krát na úkor jeho vlastné schopnosti. A stále nie je dokončená, ako existuje množstvo zahraničných spoločností - výrobcov, s ktorých žiadny z operátorov, nie sú stále nadväzovali kontakty. Zloženie subjekty trhu, je pravdepodobné, že zmeny, ako jej hlavných predstaviteľov naďalej zvyšovať ich silu. A hoci v tejto fáze vývoja "nie lastovička ich menších bratov", ale zároveň koláč s názvom "trhu sanitárnej keramiky" už byť prerozdelené v ich prospech. Nové na tomto trhu je dosť riskantné nápad, vyhrať miesto pod slnkom nepravdepodobné, že by sa dostal pod moc. Samozrejme, v budúcnosti, malé firmy, sa už neobjaví a existujúce budú pracovať v spolupráci s viac ako "strong" partneri. Rozsah služieb poskytovaných ako účastníci trhu, bude do najviac, že žiadny z nich nie je najširší. Niektorí účastníci trhu sú právom bojí vstúpiť domácom trhu veľkých ruských spoločností. Okrem toho, že takéto pokusy už boli vykonané v uplynulom roku. (Existujú aj kancelárií z ruskej spoločnosti, trading "súvisiace" stavebné materiály ako sú keramická dlažba a parkety). Toto rozšírenie je najmä v dôsledku skutočnosti, že mnoho ruských spoločností, ktoré majú zvýšené trhu, "svalov", bol ponechaný bez rezervy pre prácu v ich vlastnom trhu. A to je pre nich jednoduchšie "dostať" na okolie trhu, ktorý je v našich.
ZDROJ: Výstavba a rekonštrukcia

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика