среда, 27 ноября 2013 г.

Viac svetla. 2006-10-27 18:43:38

Výstavby a rekonštrukcie.

Viac svetla.
2006-10-27 18:43:38

Viac a viac do svetla a na Ukrajine, resp. menej ako tieň: každý rok, na trhu svetelné zdroje a svietidlá, zvýšená o 30%, na pozadí rýchleho aktualizácia sortimentu Skôr mediálne pokrytie existovali v poriadku nie je, že bola tma. Teraz je to odlišné: s pochopením, že lacné žiarovky spotrebujú energiu a sú už sviečky, prichádza pochopenie úlohy svetla ako prvok reklamy, dizajnu a merchandising. Aj klobása s primerané osvetlenie vyzerá drahšie. Na trhu osvetlenie, rýchle zmeny, a mnoho inovácií. Lampy: cena takmer na žiarovku. Predovšetkým oceňujú účinnosť a spoľahlivosť Dopyt po svetelných zdrojov je čoraz viac závislé na prevádzkové náklady jasnejšie svietiť, elektrické svetlá domáce kancelárie a továrne, ulíc a parkov. Subjekty na trhu sa povedať, oživenie vo všetkých smeroch trhu lámp a osvetľovacích produktov. Niektoré segmenty trhu, napríklad, vonkajšie osvetlenie, úplne ako keby sa prebudila až po rokoch stagnácie. Však nákup viac) svietidlá, koncový užívateľ sa stáva ekonomické a čoraz viac sa počíta nielen primárne, ale celkové náklady na osvetlenie. Takže lepšie predať drahšie, no trvanlivé a lacné dovážané lampy, a lacná domáce a senhouse lampy. A vo Všeobecnosti, má kupujúci urobil lacnejšie osvetľovacích zariadení vzhľadom na skutočnosť, že mediátori znížili úroveň označenia. Súčasne s rastom objem predaja žiarovky je prerozdelenie trhu v prospech modernejšieho z hľadiska technológie typov, ako aj v prospech výroby známych Západných značiek. Však jediný preživší z domáceho výrobcu sa chystá dobyť ukrajinského trhu. Podľa popredných prevádzkovateľov domáci trh, každoročne predávajú na Ukrajine lampy približne $ 35-40 mil Teraz existuje jasný trend smerom k jeho rastu, ktorý sa v posledných rokoch je v priemere 30%. Zo všetkých rôznych typov lampy (žiarovky, luminiscenčných, halogénové a halogenidové svietidlá, ortuť, sodík, xenon trubice, kompaktné žiarivky ekonomické, špeciálne) viac dopyt po úspornejšie v spotrebe elektrickej energie a odolnejšie. Napríklad, vykonávanie žiarivky sa zvyšuje každoročne v 1, 5-2-krát. Účinnosť svietidlá pre domácnosti, teraz hrá väčšiu úlohu, než jeho pôvodnej ceny. To nabáda spotrebiteľov jednoduchý výpočet. Pozrime sa napríklad na "natívne" žiarovka 50 kopecks ekonomické a kompaktné plynové výbojky Philips PLE / T, ktorá stojí tak málo, ako 35 UAH. Obe lampy dať približne rovnaký svetelný tok okolo 1200 lúmenov. V rovnakom čase, príkon domácich žiarovky 100 w a lampa Philips - 20 W, ktorý dáva 5-násobne úspory energie. Ak sa vezme do úvahy života - 1000 hodín vo svetle Sovietsky model a 12000 hodín v Philips PLE / T, to je jednoduché aritmetické výpočty ukazujú, že toto je efektívnejšie 4, 5 krát. A Philips vyrába aj sodík svietidlá pre verejné osvetlenie, v ktorom je zdroj 32,000 hodín, t.j. slúžia 7-8 rokov. Špecifické doba návratnosti lampa závisí od miesta použitia. Prax ukazuje, že ak je svetla viac ako 12 hodín denne, to sa oplatí v 6-12 mesiacov. Preto, najväčší efekt je použitie takýchto lampy v kanceláriách, nemocniciach, obchodoch, metro a v priemyselných podnikoch. Rovnako ako Sovietsky prístup k výberu zariadení na osvetlenie (minimálna počiatočná investícia) sa mení trh (ocenenie účinnosť počas celej životnosti produktu), zmeny veľmi štruktúra lampa trhu. Pred niekoľkými rokmi na Ukrajine je dominovali domáce výrobky. Dve rastliny (v Ľvove a Poltava) kontrolované približne tri štvrtiny trhu. Avšak, v minulom roku Poltava továreň, ktorá vyrába žiarivka, ortuť, sodík a niektoré iné typy lámp, po sérii privatizácie nestabilným zastavila úplne, a teraz len domáceho výrobcu - Lviv rastlín "Iskra" produkuje iba žiarovky. Tak, ako sa očakáva, výsledný rozdiel praskla importovať. Vydané segmenty vzal ruských výrobcov a svetoznámych značiek - Philips, Osram, General Electric, Tungsram, Gewiss, a udržal dominantné postavenie. Podľa odhadov obchodníkov, pre výrobky z týchto účtov na 60-70% dovozu. Vodiče high-tech výrobkov na ukrajinský trh ocele spoločnosť "I-TEC", "SOPRO, Uscontact". Avšak v posledných rokoch sa trh začne prestávka, a iné menej známe značky, ako sú Čínština. Ruský rastliny vyhrať kupujúci nízku cenu, a popredných svetových výrobcov kvalitných produktov, široký sortiment, servis a záruky. Napríklad spoločnosť "I-TEC", ktorá ponúka výrobky Philips, Zobov'zaväzuje nahradiť to, ak sa predávajú na čítanie nemá vyvinutý prostriedok je pridelené. Zahraničných výrobcov pomáha dobyť ukrajinského trhu a pravidelný pokles cien dovážaného tovaru. Tento prístup podporuje obchodníkov pracovať viac a viac poklesu ziskovosti však vďaka zvýšenej rýchlosti ich blaho nie je znížená. Lampy: najviac svieti "Vatra" na trhu lampy dominuje domácich výrobcov, aj keď prídu do p'ATI Rusi a Bielorusom Objem trhu lampy prekvapivo jednomyseľne odhaduje na $ 30-40 miliónov eur ročne. S nie menej jednomyseľnosť uistiť, že v budúcom roku alebo dvoch táto suma zvýši. Aj keď, podľa zástupcov popredných obchodných spoločností, predpokladaný ročný rast tržieb o 20 až 30% je možné len pod podmienkou stability všetkých faktorov, vrátane colných predpisov. Rozmanitosť lampy (vedúci operátorov ponúka stovky a tisíce položiek) experti sú rozdelené na p'päť komoditných skupín: - pre kancelárie, obchodné podniky a tak ďalej ; - priemysel; - pre vonkajšie osvetlenie; - inter'm; - domácnosti. Každý výrobok má skupina podskupiny. Napríklad, svietidlá, vonkajšie osvetlenie špecialisti sú rozdelené do svetelných zdrojov pre ulíc, ciest, parkov, budov a stavieb. Osvetlenie výrobky - jeden z najdynamickejšie sa rozvíjajúcich segmentov trhu tovarov pre vývojárov je bezpečné povedať, že rast bude veľmi heterogénne, ale v niektorých odvetviach (architektonické a dizajnové osvetlenie) môže dosiahnuť desiatky krát. Nedávno došlo k značnému rastu dopytu po priemyselných lámp, subjekty trhu vysvetliť to v mierne zvýšenie objemu priemyselnej výstavby. Preto sa očakáva, že tieto trendy budú pokračovať aj v budúcnosti. Zatiaľ čo predaj vonkajšie svetlá (street, Park a architektonické osvetlenie) pre 2000-2001 zvýšila desaťnásobne. V tejto oblasti takmer najväčší potenciál rozvoja trhu lámp. Avšak, ekonomický efekt z jeho realizáciu našich úradníkov nie sú pripravené pochopiť. Medzitým, svet skúsenosti ukazujú, že dobré osvetlenie na uliciach, pri cestách a diaľniciach znižuje počet udalostí v ich nevedomosti o 30%. Dôležitý segment trhu vonkajšie osvetlenie - tzv. architektonické osvetlenie. To je teraz rýchlo integrované do dizajnu high-vzostup kancelárske budovy, supermarkety a chalupy, stáva net'rozsiahle časti. Tieto produkty nedávno sa predáva len spolu s individuálne projektu, tak objednávok pre tieto lampy, aby a firmy, ktoré chcú zdôrazniť domu vo večerných hodinách veľmi dobré, mimochodom, druh reklamy), a jednotlivci, ktorí si zakúpia produkty pre svojich domovov. Jeden z dominujúce faktory na nárast predaja architektonické osvetlenie subjekty na trhu uvádzaný ako príklad Moskva, osvetlenia, ktoré by mohli byť envied "rodičia" mnohých mestách. Ako poznamenal, Kiev architekt Elena Oleynik, v porovnaní so žiarivými noc Moskva, Paríž, o polnoci vyzerá nudné provincie. Ukrajina a CIS akceptovať cenu, "ďaleko" cudzincov dizajn a technickú dokonalosť Napriek tomu, že kruh silných domácich výrobcov je obmedzená Ternopil "Vatra" a rastlina "Osvetlenie" v Brovary blízkosti Kyjeve), vlastnia najväčší podiel na trhu - 65 - 70%. Okrem nich, výrobca svetelných zdrojov, ktoré sú asi o sto malých spoločností, ktoré vyrábajú hlavne menej zložité výrobky - bod a domácnosť príslušenstvo (lustre, sconces, atď. V tomto prípade, výroba je často obmedzená na navrhovaní lampy z dovezených komponentov. Polica malých výrobcov prišli po páde hrivien na jeseň roku 1998, keď táto firma bola zapojená v niektorých dovozcov. Napríklad spoločnosť "Lumen", súčasťou skupiny spoločností "Elotek", od roku 1998, vyrába osvetlenie zabudované raster, faktúr, a fluorescenčné obvyklých apartmány a izby s vysokou vlhkosťou a prachom. Hlavné dovozcovia, nie sú v súčasnosti oveľa viac ako veľkých výrobcov. V auguste 1998 kríza sa stala ťažká rana pre dovozcov osvetlenie. Minulý rok sám, niektoré z nich dosiahli pred krízou objem predaja. Medzi najväčších dovozcov by sa mali s názvom Kyjeve spoločnosť "M I. K. Schorr(externé a inter'm lampy), " svetlo-Lux "(inter'm lampy), " TIKO "a Dnepropetrovsk spoločnosť" solar ". Na základe ich rozsah, ako aj ukrajinského dovoz v Všeobecné, je výrobkov známych renomovaných značiek - nemecký Erco, Bega a Limburg, taliansky Artemide a Flos. V Západnom regióne predáva mnoho produktov poľských výrobcov, vydané ako pravidlo, na základe licencie od popredných svetových firiem. Avšak, poľský vplyv na ukrajinský trh insignificantly ako celku. Veľký záujem je dovoz lampy z Bieloruska a Ruska, čo je pred pár rokmi bola, dalo by sa povedať, nula. Teraz prítomnosť týchto výrobkov na ukrajinský trh už cítil. A napriek tomu, rozsah Bielorusom a Rusi sú chudobní, ale vzhľadom na cenovú politiku v blízkej budúcnosti sa bude môcť súťažiť s domácich a svetových výrobcov. Dopyt je vyvrcholí na konci výstavby sezóny Najväčší obstarávania osvetľovacie zariadenia zapojené v oblasti stavebníctva a dizajnu spoločnosti vo veľkých mestách Ako prax ukazuje, kupujúci lampy pre kancelárie a obchody, priemyselné svietidlá a vonkajšie osvetlenie v 85-90% prípadov sa stal firemným klientom. A v sektore inter'profesionálneho osvetlenia, kontrast, 90% kupujúcich osôb. Skupina firemných klientov heterogénne. O 50% budovanie a opravu, organizácie, 25-30% - v maloobchode, zvyšok - podnikov a organizácií, ktoré slúžia na spotrebiteľov. Polovica žiarovky sa predávajú v meste úspešný predaj tovaru pre osadníkov vo Všeobecnosti, a lampy najmä, závisí od toho, ako architekti a dizajnéri sú informovaní o ich vlastnostiach a možnostiach. V tento SV'ASCO možno považovať za veľmi úspešné reklamy počas vykonávania v septembri festivalu "Architektúra svetlo." "Predajcovia svetla veľmi jasne a názorne demonštroval, architekt moderných prístupov v osvetlením, nové trendy, možnosti lampy. Podľa subjektov trhu osvetlenie výrobky, o 40-50% z predaja pripadá na Kyjev, druhé miesto obsadila Dnepropetrovsk kraj, nasleduje regiónoch Východnej Ukrajine (Doneck, Charkov), lemovaných Juh (Odesa, Krym). Obvyklé posledné miesto v tejto hodnotenie patrí do Západnej Ukrajine, kde malé, ale početné strany dovážané výrobky z Poľska. Predajcovia zariadení na osvetlenie má svoj vrchol a mŕtvych sezóny. Ak v iných segmentov stavebného trhu v novembri-decembri života prichádza na mŕtvom bode, osvetlenie v týchto mesiacoch sú najviac namáhané. Ako špecifickosť prevádzkovatelia vysvetliť, po prvé, zníženie svetla deň, po druhé, dokončenie výstavby a opravárenských prác. Druhý vrchol činnosti spotreby tradičných - február-jún. Pokles (júl-August) z dôvodu dovolenkového obdobia a nástup najdlhšie dni v roku. Široký rad trhových sprostredkovateľov osvetlenie čoskoro môžeme zúžiť, a ceny klesnú Schémy realizácia osvetlenie výrobky možno nazvať tradičné: výrobca alebo dovozca predáva lampy veľkoobchodníkov, ktorí predávajú alebo menších Predajcov, alebo predajcov. Špecifiká trh osvetľovacie zariadenia, je, že spoločnosti, ktoré je schopný poskytnúť viac alebo menej kompletný sortiment, trochu, pretože rozsah je veľmi široký, a reťaz sprostredkovateľov má niekedy 3-4 operátora. V popredný distribútor'utram osvetlenie trh by mal obsahovať už bolo spomenuté "M I. K. Schorr, ktorý vyslala sieť tri salóny, " svetlo-Suite "a" TICO "(jeden z salón), a tiež spoločnosť" KAPRO ". Tá má jedinečný Ukrajiny v sieti predajní (19 v regiónoch a 5 v Kyjeve) a realizuje takmer všetky sú k dispozícii na domácom trhu sortiment. Vstup nových firiem-"monštrá" operátory sa považuje za nepravdepodobné. To je viac pravdepodobné, stiahnutie z trhu malých sprostredkovateľov, ako tam je tendencia k tvorbe a budovaniu hypermarketov. To môže viesť k zníženiu cien, ako teraz, prechádzajúci cez tri alebo štyri mediátorov, výroba je drahšie niekedy 90-100%. Ako pre aktuálnu cenu situácie, všetky subjekty trhu osvetlenie jednomyseľné: vo Všeobecnosti, ceny klesajú. Medzi dôvody uvedené ako agresívne expanziu na ruský a Bieloruský výrobcov, s výsledkom, že mnohí prevádzkovatelia nútení nižšie marže z 50% na 15-30%, a intenzifikácie domácich podnikov a dovoz lacnejších výrobkov, vďaka nárastu dovozného cla z 10 až 25-30 %. Avšak, zníženie ceny je veľmi heterogénne. Napríklad, rastrové lampy za posledných 1, 5-2 rokov klesol takmer o 2, 5 krát, vybavenie na vonkajšie osvetlenie - 15%pre kancelárie a obchodné priestory - o 20%. Tému vydanie pripravil: At'Viačeslav KOZACHUK, Bogdan MALINOVSKY, Anna POPOVA Stanovisko operátorov na trhu Predaja rastie na úkor priemyselné spotreby Sergej Kulkov, senior Manažér spoločnosti "I-TEC": - Počet zákazníkov, ktorí potrebujú vysoko kvalitných produktov sa zvyšuje každý rok. Hlavne predaja rastú na úkor priemyselnej spotreby, pretože ekonomický efekt využitia dovezené zariadenia o p'päťkrát vyšší ako domáci, a sortiment je oveľa širší. Preto, v spoločnosti zvážiť nie len počiatočné náklady, ale aj náklady na prevádzku, postupne výmena domáceho zariadenia na import. Napríklad na letisku, "Borispol", počítanie ekonomickej uskutočniteľnosti, zameraný na pokrytie "Philips". A prichádza čas, architektonické osvetlenie Peter Shkurat, Riaditeľ spoločnosti, "Helena" (skupina spoločností "Elotek"): - Teraz môžete poznámka značný rast popularity architektonické osvetlenie. Navyše, nedávno sa výrazne zvýšil dopyt po dizajn osvetlenia, ktoré sa používa napríklad v návrhu obchodnej haly, výkladov, bývanie, atď., Ale táto práca si vyžaduje nielen vysokú kvalitu zariadenia, ale dizajnéri, špeciálny softvér pre spracovanie projektu, a to na Ukrajine ešte. Trh svietidlá budú vyvinuté pre mnoho rokov, Sergej Belokon, vedúci projektu Oddelenie spoločnosti "M I. K. Schorr ": - myslím si, že trh lampy bude rásť pre mnoho rokov, ako tempo výstavby v Kyjeve sám, je ohromujúci. Oživenie ekonomiky viedla k zvýšeniu dopytu po kvalitných, krásny svet - inter'po schodoch a von. Tak skoro kapitálu bude dostávať osvetlenie Európskej úrovni, a ďalších mestách bude Žiariť jasnejšie.
ZDROJ: Zmlúv

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика