четверг, 28 августа 2014 г.

Na dosiahnutie... sochárstvo

Príslušenstvo v dome bolo predmetom milosti, nevyčerpateľný a individuálne. Pretože normy, raz objekty priemyselného dizajnu oddeľuje nás dnes dlhú cestu. Pre moderné inter'jer veciach nie je počet ozdobné čačky, showiness, alebo značnej veľkosti - oceňujú predovšetkým jedinečnosť situácie. Nie náhodne v úctyhodnou atmosféru dlho, nie je tam žiadne miesto aj veľkolepé, ale neosobné umenia: je pevne spojené s prácou autora.

Súhlasíte s tým, sochárstvo je viac než dôstojným spôsobom vyzdobiť svoj vlastný domov. Niekedy je to z minulosti, život sa presťahoval do domu spolu s vlastníkmi, prináša atmosféru bývalej pohodlie. Niekedy to kúpil špeciálne pre nový inter'interiér, a potom autor má schopnosť štýl je za veľmi špecifických podmienok. Z pochopiteľných dôvodov socha ako inter'schody dôraz na popularite podstatne horší rovnaké maľba alebo fotografia: to si vyžaduje priestor, nemôže byť nabrúsené v niekoľkých metroch štvorcových, potrebuje vzduch a svetlo. Nakoniec, to priťahuje tých, ktorí hmatové pocity prevládajú nad sily vizuálneho obrazu.

V takýchto domoch a s'je sochár. Zvyčajne master bol pozvaný po predbežnej stretnutie s jeho funguje, keď je zrejmé, že sú blízko štýl a ducha. Sochár Alexej Arkhipov museli dať svoje talenty nielen v oblasti mestskej krajiny. Medzi jej zákazníkmi sú ľudia, ktorí oceňujú plastové, rád surround sám s umelecké diela a radšej zdobia svoje byty a domy socha.

- Ako je zoznámenie sa so zákazníkom?

- V podstate pomôcť výstavy. A najmä osobné. Napríklad v lete 2008 výstava sa konala v Múzeu-Ústav sedem'th Roerich, kde v malej miestnosti s troch mesiacov vystavené mojej práce. Mnohí zákazníci s'objavil sa tam. Okrem výstav, dnes je potrebné mať webové stránky na Internete. To je to, čo som už bude robiť. Zatiaľ vytlačené zmienka o mne je len v knihe "Slávnych ľudí z mesta".

Prirodzene, nikto zrušená a večné slovo z úst: priatelia priateľov, odporúčania priateľov a tak ďalej, Moja práca je určená predovšetkým na medaily. Tak veľa zákazníkov, ktorí sa snažia vytvoriť sochu pre ich inter'Yorov, viem, že to je pre tento profil.

Okrem toho, pomáha spolupráci so zástupcami ďalších tvorivých profesií, ako kováči, zavedené a, samozrejme, architektov. Možno dnes je ešte predčasné hovoriť o móde, na autora sochy v inter'Yeri, ale takýto trend určite existuje. Ak chcete mať doma, dielo má vždy prestížnej. A náš čas je žiadna výnimka.

- Čo sa zvyčajne objednávky?

- Stalo sa to tak, že budem musieť vysporiadať predovšetkým s mestom inter'loď. Tu svoje vlastné špecifiká. Je jasné, že socha vhodné a hodí len v bytoch, veľká plocha, povedzme, od 150-200 metrov štvorcových. M. To je drahé elite bývanie, resp. vo väčšine preukáže, slušný klasiky. Tak sa stáva, že inter'jer takmer pripravený, ale tam je jasne niečo chýba. To začať zdobiť. Niekedy ako príslušenstvo je socha. Ona môže byť od 7-12 cm na 1, 5-2 m a viac. Napríklad, jeden súkromný inter'Yeri som náhodou nájdete bronz portál krb výška p'päť metrov a dĺžkou sedem. To bol obrovský bronz basreliéf s postavami majitelia domov v plnej veľkosti, súbor vázy na kvety a ďalšie majstrovské diela. Pravdepodobne, je to extrémne, aj keď, na druhej strane, to je celkom prirodzené, že ľudia zabezpečuje domáce a zdobí ho, ako on chce...

Pre mňa, aj napriek súčasnej kríze, veci idú celkom dobre: som opäť začal byť kreatívny, ale teraz pre súkromných zákazníkov.

Socha v inter'Yeri viac funkčné alebo má estetickú hodnotu?

- P'päťdesiat na p'päťdesiat. Napríklad, nie je to tak dávno u zákazníka, ktoré som Kuznetsov kreslil vešiak. Štýl je moderný, nálada inter'jer. Materiál - black metal, mosadze a bronzu. Vyšiel z komplexná vec, s prvkami sochárstvo, s zrejmé funkčné dôsledky.

Alebo, že je druh zábavnej objednávky. Bol som požiadaný, aby sa socha, ktorá je určená na pomoc, aby sa z ich topánky bez stooping. Podľa plánu, na poschodí by mali byť rohaté chrobák, a na odstránenie topánky, medzi jeho rohy by mal byť kladený p'po piate, a druhú nohu stlačením mu na chvost.

Ale vážne, je teraz rozbieha veľmi zaujímavé témy - drahé exkluzívny strieborný riad. To džbány, vázy, podnosy pre vizitky a zeleniny, knihy; pozastavené vaničky. Prvý konštruujú model, potom cast v striebornej farbe. Takáto vec sa môže použiť, a môžete len na stenu zavesiť a užívať si. Krásne a funkčné.

- Povedz nám o technológiu vytvárania sôch?

- Všetky sochy a bronz a striebro - prvé tvarovanie z hliny alebo hliny. To je sádrového modelu tzv. prechodné materiálu. Potom zo sadry je odstránený gumy forme - náterové hmoty.

Náterové hmoty - guma, ktorá sa predáva v tekutej forme spolu s katalyzátorom. Komponenty sú zmiešané je zmrznuté zmení pružné formy, štruktúry pripomína lepidla. Nanáša omietka bunda. Výsledkom je forma voskového modelu.

Potom tvarovaný voskového modelu. Napríklad, bronz - hrúbky 2-4 mm, a striebra - 1, 5-2 mm Všetky sochy duté. Ak sa pokúsite cast monolit z bronzu, získate kompletné nedorozumenia. Keďže kov je ochladí a siete hustota, a preto je nevyhnutné, zmršťovanie, diery a iné deformácie. Nehovoriac o tom, že socha bude neakceptovateľné.

"WOCCU", autor modifikuje, starostlivo kontroly pre rôzne nedostatky, po ktorom dáva v casting.

Príslušný koliesko robí model technologického hole, ktoré je naplnené kvapalinou keramické alebo sklzu, že je špeciálna zmes hliny s pieskom. Ukazuje sa, tzv idiot, alebo vnútornú výplň sochárstva. Mimo všetkých voskového modelu je tiež vylieva slim. To dať vosk letné, ktorý tiež nalial. V lete sú rúrky, presnejšie, valcov. Pripravený oklamať vyrobené red-hot v špeciálnych piesku alebo v peci pri istej teplote. Spekané keramické, vosk horieť a odparuje. Ukazuje duté formulár s luxusnými vnútri. Je pochovaný v špeciálnej piesku.

Súčasne začína tavenie kovov. To nalial cez leto v tvare medzi tenkým a klub. Potom keramiky z vnútornej a vonkajšej prestávky, vnútorný úteku cez technologické a otvorom vonkajší peskostruy. Kovové výrobky, získané ako výsledok všetky tieto zložité manipulácií si vyžadujú ďalšie spracovanie, ktorá sa zaoberá chaser. Alebo sochára sám. To je tvrdá práca. Používa špeciálne ručné a elektrické náradie, najmä brúska. Mimochodom, autor by mohol byť karbopolnyh, ale majster sochár, možno to, čo nie je... Po spracovaní kovov sa aplikuje patinou alebo tón. Pre každý typ metal je určitým zložením.

Tak je, že vo všetkých fázach tvorby sôch autor má zúčastniť. No, ak tam nie je taká, zlievarne, ktorý dal WOCCU, a on sa vráti, dokonale liate bronzové výrobky. Bohužiaľ, to sa stáva len zriedka. Niekedy dokonca výrobok je vrátený v dvoch častiach, s modifikáciami, zváranie atď.,

Ako môžete vidieť, tento proces je pomerne dlhý a namáhavý. Výstup socha byť drahý, napríklad, jeden kilogram výrobku v kovovej plastiky v závislosti na kov kvalitu a komplexnosť casting je z 1, 5-2, 5 tis.

- Môžete pracovať iba s kovovou?

- Nie, to len miloval materiálu. A stretávajú s žuly a mramoru. Napríklad, jeden z mojich vážnych práce sa začali dve obývacie žula stráže lev, vyrobené v životnej veľkosti. Ja som ich urobil pre country house jednej zo súkromných zákazníkov.

Ako pre mramor, že vyzerá ako pevná omietka a to oveľa jednoduchšie, než prácu s rovnakým žuly. S nástrojom môžete vytvoriť čokoľvek. Som abstraktné, nie figuratívneho sochárstva.

Zdá sa, že po kovu radšej kameňa. Ale strom na poslednom mieste. To je príliš krehké, navyše, nedáva nepredvídateľné plastov. Na dosiahnutie tohto cieľa je potrebné hľadať určitých odrôd v strome je veľmi dôležité štruktúry.

Ďalším obľúbeným materiálom - hlinou. Ukladá odtlačky rúk, prstov, prijíma a dáva všetku energiu, pre ktoré je umelecký proces. Hlavnou nevýhodou - to nie je vždy možné robiť malé veci.

- Ale majú tendenciu miniatúrna socha?

- Možno... keď som bol mladý som sníval o tom stať klenotník. Tak som nájsť to jednoduché a príjemné pracovať v malých formách.

Vo Všeobecnosti, musím povedať, socha nie je povinné'uistite sa, že 1, 5 až 2 metre a Sú veľmi malé veci, veľkosti 10-15 cm prihraničných šperky. To aj napriek tomu, že šperky sú výrobky z plastov o 40-50 vidieť, že je to tak naklonené na šperky, ktoré milujem prácu s kovom.

Pre mňa, tento čas je veľmi úrodná. Ak, povedzme, v chate konštrukcia dnes tam je určitý pokles, šperky, situácia je úplne opačná. Tu neexistovala žiadna kríza. Drahé veci pokračovať objednať, kúpiť a priniesť svojich blízkych. Často sa musím urobiť, portréty. Napríklad, obraz v zlate je skvelý darček pre niekoho, kto už majú všetko...

Autor je vždy ľahšie na prevádzku, ak je jeho cesta spĺňa zákazník, ktorý počuje. V tomto prípade môže byť presvedčený o tom, že takáto socha vhodné pre inter'interiérové a dokonca odmietnuť z takéhoto "oživenie" priestoru. Napríklad, dnes populárne minimalizmus. Ako pravidlo, v takéto nastavenie sa zmestia aj s trochou práce, ktorý môže byť úspešne umiestnené na osobitne určenom, napríklad sklenené povrchy. Preto v ideálnom prípade socha ako inter'kariéry dôraz by mal byť vopred plánované. Autor priznáva, že rozhodnutie o účasť v inter'Yeri obrovské súsošie formy prijatá zákazníkom spontánne a na poslednú chvíľu. A potom, sochára, ako aj architekt majú, bohužiaľ, nie v prospech rozumu, a podľa podmienok. Aj keď sa to sotva stane. Oveľa viac tvorivosť prináša obrovskú radosť.

Na otázku o tom, čo funguje na pamäti,'spomínať najviac, Alexej, bez váhania povedal o slávnom Clottey kone, ktoré musel skopírovať pár rokmi na jednej fínskej zákazníka. Pravdepodobne, repeat one jednu takúto klasiku - to je druh sveta v leteckej akrobacii. Každopádne, o svojej skúsenosti kopírovať "Kozákov-zelené krmivo" práca E. Lanceray, uložené v ruskej Múzeum, sochár si pamätá oveľa menej citovo.

Plány Alexej Arkhipov sú obrovské. Potrebujete Dostoevsky dať v Kolomyia, Gumilev a Akhmatova v Tsarskoye Selo. Mimochodom, vyrobené sochára pam'pamiatky Gumilev čoskoro s'sú v plakovski nádvorie Univerzity. Mesto potrebuje Tchaikovsky.

Nakoniec, hýčkaný sen: aby sa dal v petrohrade postava Apoštola Petra.

Dokumentácie

Alexej Arkhipov v roku 1977 absolvoval na vysokej škole umenia a ich. Storočia Mukhina, Katedra Architektonické a dekoratívne plastové". Dedičné sochár, člen Únie umelcov, ako aj IFA (International Federation of Art). Po službe v Sovietskej Armády odišiel v slobodný, tvorivý cesty, ktorá trvala až do konca 1980-Kh Spolupráca s Leningrad experimentálne sochárske diela v tieto roky priniesli vzácne objednávky. Autor priznáva, Lenin sculpt mal iba raz, v roku 1982, pre pekárne. To bol obrovský chestnimi úľavu na výšku. Pojem "chestnimi" znamená, že obraz lídra na veľkosť šesť krát prekročila pôvodné. Úvod v roku 1984 Únie umelcov radikálne zmenili spôsob života mladého sochára, ktorý pokračoval zapojiť sa do súkromného objednávky. Autor mnohých medaily a Plakety. S mestských prác je potrebné poznamenať, sochy orlov - one "sedí" na Dome kníh, druhý si usadiť sa na fasádu ESWL. Sochára jeho diela sú v zbierke Štátu, Hermitage, ruské Múzeum a Puškin Múzea v Moskve, Goetheho Múzeum vo Weimare, ako aj v niekoľkých ruských a zahraničných súkromných zbierkach. Zúčastňuje sa výstav od roku 1980. Prvé osobné výstava sa konala v roku 1986 v časopise "Aurora".

Jan ROSSO

Zdroj: Vidieku prieskum

Zdroj: www. eremont. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика