Výstavby a rekonštrukcie.
Cheshuichatoe 2006-11-01 17:31:56
Dnes na Ukrajine existujú 15 Štátov, na formovanie kovov, výkon každého z nich je 8 Pogue. m hotových výrobkov za minútu (šírka skončil sheet metal - 1, 18 m). Väčšina z týchto liniek v industrial group (PG) "Arsenal" (g Kyjev) - 5 (3 z nich začali tento rok), JSC "Rannila Kyjeve," - 2, a zvyšok panny've výrobcov - jeden. Samozrejme, hardware kapacity používa nie v plnom rozsahu - v najlepšom prípade-technika je plnená 70%v najhoršom - 5-10%. Podľa odborníkov, dnes hlavnými hráčmi v metalocherepitsa trhu je JSC "Rannila Kyjeve,", PG "Arsenal", LLC "TLC" (všetky, Kyjev), LLC "ona" (g Dnepropetrovsk). Podľa rôznych odhadov, enterprise "podržte" 70-90% kovové dosky na trhu. Ak sa vezme do úvahy, že dovážaných výrobkov je iba 2-5%, zatiaľ čo zvyšných 7 domácich výrobcov účet na 5% na 28% trhu. Presnejší odhad podielu zabrániť výrobcov seba, uložiť údaje o objeme výroby v prísne dôverné. Niektorí výrobcovia dohodli na posúdenie rovnováhy síl na metalocherepitsa trhu. Aké údaje sú prevádzkované, ťažko povedať, ale na základe autoritatívne závierka PODNIKATEĽOV by mohlo "maliarske" viac alebo menej o'objektívne obraz (pozri graf, strana 120). Avšak, takéto svojvoľné a v priemere odhady podielov na trhu nie je dohodnúť sa na všetkých výrobcov. Napríklad, LLC "Master Profi" (g Dnepropetrovsk) vyjadril svoje prekvapenie a pre porovnanie poslal svoje vlastné údaje, podľa ktorých v roku 2002 spoločnosť dosiahla 720 tisíc štvorcových metrov kovové dlaždice a za prvý polrok bežného - 600 metrov štvorcových Ak tieto údaje sú správne, medzi ukrajinskou metallocherepica "Master Profi" berie druhé miesto a jeho podiel na trhu je asi 15-18%. Súťaž bežného roka môže urobiť vážne úpravy v rovnováhe síl na metalocherepitsa trhu. Na začiatku bežného roka, PG "Arsenal" okrem dvoch už existujúcich (Kyjev a Odesa) spustila tri ďalšie metaloceramics line v Vasylkiv (Kyjev kraj ), Doneck a Kharkiv. Odhaduje konkurentov SKLENÍKOVÝCH potvrdené ruské skúsenosti z tvorby podobných podnikov v každej nových vyrába sa investuje najmenej $ 0, 5-0, 7 miliónov Hlavných konkurentov "Arsenal", JSC "Rannila Kyjeve,", LLC "TLC" reagoval na túto mimoriadne kapacity je absolútne tichý. V tých regiónoch, kde "Arsenal" zavedené nové útvary, ich konkurenti majú svoje vlastné kancelárií a hmotnosť predajcov, ktorých vedenie je presvedčené, "Rannila" a "TLC", udržať situáciu pod kontrolou. Ako povedal marketingový Manažér JSC "Rannila Kyjeve" Pavel Vasenko, "nerozumieme politika PG" Arsenal ". Ak skupina cieľom získať podiel na trhu cez redukciu z hľadiska uskutočnenia objednávky, takéto metódy nie je možné dosiahnuť. Skúsenosti ukázali, že môžeme celkom úspešne a rýchlo vykonať zákazníka objednávky, zatiaľ čo niekoľko sto kilometrov od neho ". Brand Manager LLC " TPK-profile" Taras Tkachenko povedal, že "otvorenie nového závodu vždy stáť'je spojená s dodatočnými nákladmi. Navyše, tri rastliny. Samozrejme, existujú aj spotrebiteľov, ktorí chcú vidieť, aký typ zariadenia a surovín nariadil, kovu, ale tieto fanúšikov nie je tak veľa. Ak je všetko, čo môže zákazník prevziať na výrobu a pre 500 km Čas ukáže ako efektívna organizácia nové rastliny ". A vodcovia PG "Arsenal"naopak, spaľovanie s optimizmom a v úmysle stlačte konkurenti a "kurva" majú veľký podiel regionálnych zmlúv. "Výroba a finančných možností im umožní urobiť", povedal jeden z expertov, ktorí si želali zostať v anonymite. Počas zápasu medzi "staré" metallocherepica zvyšuje, trh nových hráčov. V roku 2002, títo regrúti ocele JSC "Ukrinstrument" (g Kyjeve), LLC "Poltavshina", ktorý bol prijatý na jednu podmienku. Ale väčšina odborníkov majú tendenciu veriť, že títo výrobcovia a keď budete bojovať za seba určitý segment trhu, ale celkový obraz významný vplyv neurobí. Na začiatku bežného roka určité transformácie došlo s spoločného ukrajinsko-poľského podniku LLC "Prusinski". Poľský zakladateľov z JV predala svoj podiel zakladateľov ukrajinskej, a druhé, v jeho obrátiť, bola spoločnosť premenovaná LLC "Tehpanel" a presunie výrobu z obce Shklo (Yavoriv okres Ľvov regiónu ) V S. Asnosci (Yavoriv okres Ľvov regiónu ). Obe osady sa nachádza v SEZ " Yavoriv". Na nové umiestnenie LLC má v úmysle vyrábať nielen kovov, ale podlaha a sendvičové panely. Všetky tieto zmeny Obchodných, povedal Riaditeľ "Tehpanel" Peter Nikolishin. Surovina je Len materiál, ktorý sa používa vo výrobe kovov a kovových, pozinkovaný plech s polymérových povlakov alebo bez nej. Svoj podiel nákladov na hotový výrobok dosiahne 75-85%, tak žiadne výkyvy na "dip" bezprostredne ovplyvňujú "zdravý'I" šindle. Podľa výrobcov, od začiatku tohto roka Európska surovín išiel až o 5-15%, čo viedlo k čiastočnému (3-6%) nárast cien hotových kovových. Ako vidíme, výrobcovia sa rozhodli, nie "kladivo" v predajnej ceny ich komodít problémy a v záujme stability trhu, "stlačené" vlastný zisk. Dnes domácich metalloceramic predám pozinkovaný plech s vrstvou polyméru v Rusko, Fínsko, Švédsko, Nemecko, Slovensko, Poľsko, Francúzsko, Južná Kórea, tchaj-wan, veľká BRITÁNIA. Od septembra minulého roka z pozinkovanej ocele s vrstvou polyméru bol produkovaný v Ukrajine. JSC "AZST-farebné" (g Antratsit, Lugansk kraj), LLC "Modul" (g Kam'Kamyanets-Podilsky, Chmeľnickij oblasť ) má vytvorený obraz dovezené ocele a do konca minulého roka sa podarilo vyrobiť 680 sq. m a 1, 5 tis. ton (o 375 tisíc štvorcových metrov hotové kovové dlaždice surovín. Obe spoločnosti používajú hlavne "dip" JSC " Severstal", Cherepovets, Rusko) a US Steel (, Košice). Dopyt po maľované na Ukrajine dovezené ocele rastie, čo je pochopiteľné: kvalita jeho cherepichniy spokojní s cenou, to vôbec nie. Dnes, 1 tonu Európskej valcované za tepla z pozinkovanej ocele s vrstvou polyméru je EUR840-900 bez DPH, podobné Rusko - $ 930-950 s DPH a domácich (alebo skôr, dovoz, ale v Vlasti maľované) - $ 870-910 s DPH. Modely distribúcie sú Takmer všetky vyrobené kovové strešné krytiny ukrajinské podniky predávať vo vnútri krajiny. Jej produkty niektorí výrobcovia radšej predať cez predajcov, iní počas ich vlastných kancelárií. Napríklad, JSC "Rannila Kyjeve" radšej pracovať s dílerov: celkový počet obchodníkov, ktorí spolupracujú s CJSC, už prekročila sto. LLC " TPK"naopak, vykonáva marketing politiky prostredníctvom jej vlastnej siete úradov, ktoré má spoločnosť viac ako 20. Oba systémy majú zjavné výhody a nevýhody. Výhody "predajcu sales", podľa marketingový Manažér JSC "Rannila Kyjeve" Pavel Vasenko, patrí napríklad vykonávaní zásady "deľba práce," - "Rannila Kyjeve" zameriava svoje úsilie na výrobu, predaj a montáž diela sú certifikovaní predajcovia. Tento, podľa Pána Varenko, pozitívny vplyv na kvalitu konečného produktu - strecha je na veľmi konkrétne o'objektu. Je vhodné pridať, že výhody tohto systému v stanovisku firmy, môžete patrí skutočnosť, že rovnaké "Rennie" nie je potrebné míňať peniaze na prenájom priestory pre kancelárie na obsah veľké zamestnancov inštalatérov, nie je potrebné vyriešiť to, ako byť uviazol s posledným v offseason. A to náklady, ktoré stále potrebujú "build" v cene produktu. Nevýhody "predajcu" schéma, podľa Podnikanie, by mali obsahovať zložitosť realizácie úlohy centralizovanej cenová politika. Cena určitého produktu, zľavy, atď., je predmetom dohody s konkrétneho predajcu. Hlavnou výhodou "zástupca" voľby - dodržiavanie firemnej kultúry vo všetkých fázach podnikania, len zastupiteľský úrad môže zaručiť "rešpektovať" prijala v spoločnosti štandardy služieb zákazníkom. Zastúpenie viac zvládnuteľnú: vedenie spoločnosti môže viesť Všeobecné sortimente, cenách, logistika politiky. Nakoniec, spoločnosť, ktorá predáva svoje výrobky prostredníctvom zástupcu, môžu kedykoľvek vykonať zmeny vo všetkých týchto "politika,". S predajcami, takže nemôžeme práce; všetky úpravy podmienok, ktoré budú dohodnuté s každým partnerom samostatne, re-up dohôd s nimi. Samozrejme, v kancelárií siete má tiež svoje nevýhody. Hlavným z nich je potrebné obsahovať tieto jednotky, prenájom priestorov pre ich na platy zamestnancov. Všetky tieto náklady musia znášať bez ohľadu na predaj regionálne pobočky výrobky, alebo nie, ale tržby z predaja kovu je sezónne. Na zmiernenie týchto cyklické "poklesy", výrobcov a rozvoj siete zastupiteľských úradov, záhadný jeho hráči vykonávanie iných stavebných materiálov, dopyt po ktorých je menej vystavené sezónne výkyvy. Dnes, 1 sq. m z kovu z ocele, maľované na Ukrajine, je potrebné 31, 3-32 UAH., Ruský zinok - 32, 4-32, 6 UAH., Poľsko - 36, 7-42 UAH., Slovensko - 36, 5-37, 3 UAH. Cherepichniy ponúkajú Predajcovia zľavu 7-20% z predajnej ceny výrobku, a strešné príslušenstvo horší 22-25%. Rozmery zľavy závisia od objemu nakúpených strán, reputáciu predajcu (jeho integrity, neustále vysoké objemy nákupov tovaru a pod.). Navyše, pri uzavretí zmluvy reálnej kovové výrobcovia sľubujú plne podporovať ich poplatky: poradiť, ak chcete pozvať na semináre, atď Import-export Objemy dovozu drobné kovové a na celkovú situáciu na trhu nemajú žiadny vplyv. Podľa výrobcov, podiel zahraničných "železo strechy" je 2-5% a je najdrahšie segment domáceho trhu. Na Ukrajine, riadený hlavne také výrobky, ktoré krajina nevyrába. Plechové strešné krytiny sa dováža hlavne z Poľska, Rusko, Estónsko a Fínsko. Napríklad, JSC "Rannila Kyjeve" rozširuje svoj sortiment výrobkov na ukrajinskom trhu na úkor dlaždice typu "Cascade", vydala estónska rastlín skupiny Rannila. Cena dovážaného dlaždice je oveľa vyššia, ako je tuzemsko, $ 7, 2-13 pre 1 sq. m Tak, najlacnejšie zámorských strešnej krytiny stojí ako najdrahší domácich. Ukrajinský plechové strešné krytiny v zahraničí nie sú očakávané. V každej Európskej krajine nie sunisa, je vlastne celkom slušné výroby, ktorý zabezpečuje základné potreby trhu. Preto zahraničnej ekonomickej aktivity domácich cherepichniy do najviac, že žiadny z nich nie je skromný. Podľa Výboru štátnej štatistike, v roku 2002 Ukrajinci vyvezený 138, 5 t z kovu v Moldavsku o $ tis., 116, 6 ton v Turkménsku - $ 62, 6-tisíc a 2 ton pre Rumunsko - $ 2, 21-tisíc Jedným z výrobcov popísať všetky ukrajinského exportu kovové strešné krytiny, ako "vytváranie vplyv prítomnosti a nie viac". Predpoveď Podľa odborníkov, objem trhu z kovu každoročne zvýši o 15-30%. Napriek tesné súťaže, počet ľudí, ktorí sú ochotní vyskúšať sami v strešnej podnik bude každý rok rastú (aj keď len mierne). Dnes hráčov kovové dlaždice trhu, získajú nové výrobné kapacity a / alebo zlepšenie efektívnosti existujúcich. Napríklad, LLC "Saphicparadise" (g Lutsk) v blízkej budúcnosti plánuje spustenie komplex na výrobu kovové dlaždice a sendvičové panely. Marketingový Riaditeľ LLC "Saphicparadise" Timothy Stavniychuk tvrdí, že v novej spoločnosti bude investovali viac ako $ 1 milión Malých podnikov po veľkom stane väčšiu pozornosť bude venovaná rozvoju predajné systémy, organizácia úložného priestoru. Podľa Pavel, Vasenko, "zákazník má stať náročnejšie, nákup kovu začali byť komplexné a systematické. Dnes pre spotrebiteľov stále relevantné a dôležité obraz spoločnosti-výrobca, služby, dodacie lehoty, kvalita surovín a obalov, ako aj odbornú montáž kovových. Trend rastúci dopyt spotrebiteľov sa postupne mení na pravidlo, ". Hovorí merchant "kovové obklady" predajca, ktorý si želal zostať v anonymite: - Zvýšenie hospodárskej súťaže na trhu kovové dosky a vlnitej lepenky ovplyvnila vzťahy predajcu s výrobcom. Jeho záujem v rozvoji siete predajcov je postupne vymiera. Dnes, niektorí predajcovia predávať výrobky na veľké zákazníkovi priamo, poskytujú rovnaké zľavy, ako predajca. Ako potom v tomto predaji, ak chcete žiť? Často máme uspokojiť skromné zľavy alebo len pracovné miesta v stavebníctve a erekcia diela. Dnes nikto z predajcov, ktorý by fungovať len na jedného výrobcu. Predaj plechové strešné krytiny len od jedného dodávateľa, nie žiť. Hovorí producent Michail Svetlanaz (50), Riaditeľ "Majster-Profi", Dnepropetrovsk; výroba kovov dlaždice, profilované podlahy a profily pre sadrokartónové systémy; 2000 ; 68 ; Ročný obrat - údaje nie sú dostupné): - Dopyt po maľované stočený ocele narastá na celom svete, a spolu s dopytu a cien v krajine a v zahraničí. Za posledných šesť mesiacov z ocele valcované vzrástol o 4-10%. Ale nie sme v pomere k zvýšeniu cien pre plechové strešné krytiny, a začali hľadať vnútorné rezervy. Napríklad, znížená termín vrátenia obchodný úver, ktorý bol poskytnutý na predajcov a spotrebiteľov. Ak skoršie sme dostali oneskorenie pre 30 dní, teraz - maximálne 20. Michail Svetlanaz (50), Riaditeľ "Majster-Profi", Dnepropetrovsk; výroba kovov dlaždice, profilované podlahy a profily pre sadrokartónové systémy; 2000 ; 68 ; Ročný obrat - údaje nie sú dostupné): - Dopyt po maľované stočený ocele narastá na celom svete, a spolu s dopytu a cien v krajine a v zahraničí. Za posledných šesť mesiacov z ocele valcované vzrástol o 4-10%. Ale nie sme v pomere k zvýšeniu cien pre plechové strešné krytiny, a začali hľadať vnútorné rezervy. Napríklad, znížená termín vrátenia obchodný úver, ktorý bol poskytnutý na predajcov a spotrebiteľov. Ak skoršie sme dostali oneskorenie pre 30 dní, teraz - maximálne 20. Oleg Lukin (25), Zástupca Riaditeľa LLC "Poltavshina" (stavebné práce, výroba kovových dlaždice a vlnitej lepenky; od roku 2002 ; asi 300 ľudí ; Ročný obrat - údaje nie sú dostupné): - Štúdium dopytu na trhu kovové dosky a vlnitej lepenky, videli sme, že spotreba bude dlhodobo rásť. To bol impulz pre organizáciu vlastnej výroby. Čas ukázal, že naše rozhodnutie bolo správne: nie sme len spokojní svoje potreby v kovov, ale aj predávať ďalším zákazníkom. Tento rok máme v úmysle zvýšiť objem výroby v 2-3-krát. Viktor viktorovič fiodorov (45), zakladateľ priemyselná skupina " Arsenal", Kyjev; výroba kovových dlaždice a vlnitej lepenky; od roku 2001 ; 77 ľudí ; Ročný obrat - údaje nie sú dostupné): - Domáci trh, strešné a stenové materiály vyrobené z lakovaného pozinkovaného stále veľmi slabá. On, samozrejme, vyvíja, ale miera rastu opustiť veľa byť požadovaný. Výrobnej kapacity mnohých podnikov viac nečinnosti ako práca, využitie vybavenie väčšiny podnikov tvorí iba 10-20%. Mám dojem, že okrem Kyjeva, hlavného konštrukcie nikde nie je vykonané. Postavený za posledných 15 rokov v Kharkiv, Odesa, Dnipropetrovsk? A nič úbohý omrvinky. Ďalšia vec - trhy Poľska alebo Ruska. Tam objemy v desiatok krát viac, jedným z hlavných ruskej rastlina vyprodukuje za rok toľko kovu, ako všetky Ukrajiny. Timothy Stavniychuk (30), marketingový Riaditeľ LLC "Saphicparadise" (g Lutsk, výroba a predaj strešnej krytiny a obkladové materiály; 1998 ; viac ako 130 ľudí ; Ročný obrat viac ako UAH 15 miliónov eur. ): - Za posledný rok na trhu strešné a stenové materiály vyrobené z lakovaného pozinkovaného súťaže sa výrazne zvýšil. S cieľom prilákať spotrebiteľov, výrobcov a predajcov sa nezastaví pred ničím, verejne obvinil navzájom do používania nekvalitných surovín, nedokonalosť použitých zariadení, porušenie termíny, klamanie spotrebiteľov, a tak. Takéto správanie sa subjektov na trhu, škodlivé kovové dlaždice z podnikania a produkuje, aby rozvíril v priľahlých trhoch. Namiesto recenziu na Prvých pár mesiacov PODNIKANIA rozhodol publikovať recenziu bez recenzie, lebo medzi respondentov Cherepennikov nebol schopný nájsť odborníka, ktorý by objektívne zhodnotiť situáciu na trhu Všeobecne a kompetentne túto recenziu špeciálne. Spoľahlivé informácie o výrobe kovov a kovových dlaždice, množstvo spotreby na trhu nie je v stave štatistického Výboru, ani výrobcovia sami (aj najväčšie podniky prevádzkovať odhadované údaje). V procese rokovania s potenciálnymi recenzentov, sme konfrontovaní s očividné pokus o pretvorenie skontrolujte svoj výber alebo že výrobca. Ponúka čitateľom posúdiť kvalitu tohto materiálu a jej ZDROJ: Business
Zdroj: http://stroymart. com. ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий