вторник, 1 апреля 2014 г.

Trh vŕtané! " 2006-11-14 12:00:53

Výstavby a rekonštrukcie.








Trh vŕtané! "
2006-11-14 12:00:53

Širokú škálu stavebných prác, ich zložitosť a často nepríjemnosti správania vyžadujú č menej širokú škálu elektrických nástrojov. Na electrotool - net'objemnú atribút drvivá väčšina malých i veľkých stavebných spoločností, výrazne uľahčuje ich prácu. Klasifikácia náradie Klasifikácia nástroje sa môžu bežať na rôznych kritérií. Napríklad: stupeň používať náradie; - procesy materiálu (kov-práca, spracovanie dreva a iné); - cena a kvalita (môžete často počuť: Western, ruský alebo Čínsky nástroj). Odborníci tiež podiel na výkon služby, počnúc predajnej organizácie (špecializovaných obchodoch alebo trh, stánky) zabezpečiť a postguarantee opravy (dostupnosť náhradných dielov, širokú škálu služieb, workshopy). Ale, v podstate, odborníkov klasifikovať electrotool na jeho použitie: 1. 1. Profesionálne. Kritériá pre určenie to tieto: - vysoké náklady; - vysoká zdrojov (čas) práce na zamietnutie, ktorý zahŕňa intenzívne využívanie, to, že je vysoký stupeň spoľahlivosti; - prítomnosť významných záruka od výrobcu (nahradenie alebo opravu, počas záručnej doby); - dostatočný rezervnú kapacitu pre stabilné fungovanie bez prehriatia; - prítomnosť multifunkčné elektronické alebo mechanické úpravy (postupné zvýšiť výkon (rýchlosť jazdy), čo zabraňuje ostré trhne, keď začína, stanovenie, hladké regulácie rýchlosti otáčania disku, rýchlosť stabilizácia pri zvýšenom zaťažení, ochrana proti preťaženiu ( alebo vypnúť alarm preťaženie), zriadenie maximálny krútiaci moment (používa sa skrutkovače); - vysoká ekonomická výkonnosť (performance, ergonomický dizajn, predĺžený servis, vrátane, v agresívneho prostredia, napríklad,, prítomnosť brúsny prach keď rezanie kameňa alebo betónu) ; - širokú škálu prídavných zariadení, napríklad: sacie produkty (čipy alebo prachu) zo spracovania zóny alebo pásoch (šablóny) pre rovné alebo kučeravé rez; - prítomnosť ochrany pred úrazom elektrickým prúdom, čip, sprej a t p! 1! 2! Domácnosti! Parametre jeho "uznanie" na trhu: - minimálna cena (hlavným kritériom, ktoré určuje ďalšie funkcie); - minimálna zdrojov práce, ktoré poskytuje pre príležitostné použitie v každodennom živote: napríklad, pár dier pre rok pod novým polica (hlavná vec je, že bol daný nástroj na ruke ); - minimálne záruky, a často ich neprítomnosti, najmä na zariadenie, s ktorými sa obchoduje na trhoch; - minimálna svetlá výška (často dokonca vyhlásený za vyššiu kapacitu, než v skutočnosti je, ktorá poskytuje krátkodobé operácie s prestávkami); - absencia akýchkoľvek ďalších funkcií a zariadení! Medzi "odborné" a "domácnosť" nástroj mnoho predajcov sú umiestnenie výrobku s priemernou údaje z tzv. "semi-profesionálne nástroje! Ako pravidlo, ochranných známok, tam je jeden až tri triedy náradie: "profesionálne", "domácnosti" a "semi-profesionálne"! Nástroje, ktoré sa skladajú z mnohých komoditných skupín! Najčastejšie komoditných skupín sú: kladivá, uhlové brúsky (páčidlo), a elektrické vŕtačky! V poradí, v každom výrobku skupina má svoje vlastné vnútorné klasifikácia! Napríklad, celý sortiment strojov možno rozdeliť na: - siete; batérie; - a pneumatické! Vrtáky sú tiež rozdelené do jedno-, dvoj-rýchlosť, bubny, uhlové a multifunkčné! Situácia na trhu V ukrajinskom trhu náradie v priebehu posledných 2-3 rokoch je stabilný ročný rast predaja náradie asi o 15-20% ročne! Po prvé, je stand'vzhľadom na zvýšenie investícií do stavebníctva, rast opravy a stavebné práce vo všetkých veľkých ruských mestách! S'objavil stabilný prísun kanály nástroje na Ukrajine, znižuje množstvo nástroj, " preniká "trh nelegálne! Ak v predchádzajúcich rokoch boli predané, najmä domácnosti nástroj, za posledné 2 roky sa zvýšil záujem profesionálny nástroj! Napájanie je možné bez toho, spotrebný materiál, predaj, ktoré rose: ak skoršie" spotrebný materiál "bol 25 -35% v celkového objemu predaja, ale teraz je takmer o 50%! Na domácom trhu elektrického náradia cez "importované"! Zahraničné výrobky sú " dané " 85-90% kapacity na tomto trhu (v peniazoch)! Domácich výrobcov, tak ďaleko, musia byť spokojný s miernym 10 - 15%! V fyzického výrazu podiel náradie ukrajinského pôvodu bude viac (najmä vzhľadom na veľké objemy domácich predajné nástroj)! Podľa subjektov, tohto roku na trhu náradie zvýšil o 20-25%, a et'je spojený s nárastom objemu stavebných prác v kapitálu a iných veľkých ukrajinských mestách! Štruktúra a podiel v oblasti predaja tohto trhu povedať, že nesporné, vedúci predaja sú nasledovné komoditných skupín (pozri! koláčový graf): - dierovačky; - uhlová brúska (tzv. "brúsky"); a vŕtačky! Tieto tri komoditných skupín tvoria až 60% všetkých predajov, zvyšných 40% na predaj nástroja iných komoditných skupín! Okolo 60% predajov sú na domáce elektrické nástroj a o 40% - v špecializovaných! Odhaduje predajcovia, predaj na spotrebný materiál a náradie je pomer 50% na 50% (v peniazoch)! Táto situácia sa vyskytuje, dnes ako v špecializovaných predajniach, a ekonomické trhy! Obchodníci považujú za postrádateľný nástroj povinné'povinné okrem predaja náradie! Dovezený tovar na ukrajinský trh elektrické náradie je plná rôznych značiek! Predajcovia viesť trhu je dosť široký sortiment podľa značiek Bosch, AEG, Atlas Copco, Cedima, Metabo, Sólo (Nemecko), Black & Decker, DeWalt, Elu (USA), Makita (Japonsko), Eltos, Sparky, Zručnosť, (Bulharsko), Dauer, Rebir (Pobaltské Štáty), Hilti (Lichtenštajnsko), Kinzo (Holandsko), DWT (Turecko, Čína a iné! Mnoho Západných spoločností, ktoré už majú v Ukrajine s obchodné zastúpenia, napríklad, Bosch, Black & Decker, DeWalt, Hilti! V malom množstve na trhu Ukrajiny Perm a Konakovskaya výrobky z ruských výrobcov! Výkon bol dovezený do Ukrajiny o (o) 10 hlavných dovozcov! Značky Na ukrajinskom trhu môžu rozdeliť do štyroch kategórií značky (značky, nie výrobcovia )! Toto je známe globálne značky, domácich značiek, ako aj zo SNŠ a v Pobaltských krajinách, Čínskej značky, rovnako ako na trhu, vyvíja nástroje, vyrába sa hlavne v Číne, ale pod ochranné známky nemeckých, Rakúskych alebo iných spoločností! Okrem toho je pravdepodobné, že " "Európskych firiem sú domáce, a predovšetkým, ruský vlastníkov! Takže, na trhu výroby elektrického náradia zvyšuje hodnotu spolupráce, že je, existuje, napríklad, Montáž podnikanie v Číne, ktoré produkujú nástroj, v dokumentácii alebo analógov známych značiek, zariadení a materiálov nakúpených v Číne! V závislosti na tom, koľko je ochotný zaplatiť kupujúci, a to zmenou kvality komponentov a materiálov, úroveň ovládania výroby, zariadenie je označené štítkom! A potom ide na trhoch rôznych krajín, vrátane Ukrajiny! Ako výsledok, trh ponúka kolekcia nástrojov pod jednou značkou, vyrobené rôznymi spoločnosťami a rôznymi krajinami! Tento postup sa používa známych Západných značiek, mnohé z nich majú svoje vlastné závody v rovnakom Číne, alebo, ako vieme, niektoré značky sa vyrábajú nástroj "pod" a iné značky! Preto, rastúcej špecializácie jednotlivých rastlín úzke produkt! Keďže úroveň kvality spotrebiteľa určuje, nie vyhlásenia predajcov, a z mojej vlastnej skúsenosti, profesionálny nástroj vyznačujú vysokou spotrebiteľa, vernosť, značiek, ktoré už preukázali! Vznik nových značiek v tomto segmente je obmedzená na vysoký vstupný panel'kuriérom (musíte získať dôveru)! A v nižších segmentov, náradie a domácnosť - opačná situácia: veľmi častý výskyt nových ochranných známok! Ako pravidlo, podľa novej značky dovážajú lacný nástroj, aktívne šíri prostredníctvom trhov, ale kvôli nízkej kvalite záujem o to klesá s časom, a o značke zabudnúť! V tomto procese zohráva významnú úlohu stanovisko maloobchodných predajcov: sú pripravení na riešenie otázky týkajúce sa sťažnosti od spotrebiteľov tento nástroj na zisku, ktoré majú z predaja! V oblasti profesionálneho vybavenia popredných Západných a Japonských značiek! A v oblasti domácnosť - domáce trademarks! Na imidž značky, predaj a respektíve na cenu ovplyvňuje dizajn prístroja (na rozdiel od konkurentov a zvyšovanie povedomia o značke)! To je obzvlášť viditeľné v strednej cenovej kategórii! Ako pre profesionálov viac dôležité, ergonómiou a spoľahlivosťou, a nesmú sa brať do úvahy aj to, ako krásne nástroj! Hoci sa často pracovať v exkluzívnom zákazníka (napríklad oprava elite apartmány), pomocou nástroja známych značiek, s najnovšie technické zhodnotenie (byť dôveryhodné; opäť zdôrazniť dôležitosť a význam zákazníka, a preto, ak chcete získať maximálne platby)! A pre spotrebiteľov na rozpočet je dôležité, že nástroj je "bzučanie", a tým, že on clumsily druhov, pretože cena je nízka! Vo Všeobecnosti, vedením alebo že značka ovplyvňuje kvalitu, cenu a servis! Okrem toho vyššie požiadavky zákazníkov, menej dôležité cena a viac - service! Obchodníci na vedomie, že každý rok na domácom trhu s'sú aspoň dve nové komerčné značky, ktoré sa na pojednávaní! A o 5-7 "nie je podporovaná"! Takže tento rok na špecializovanej výstave nástroje a vybavenie, "INTERTOOL-2002" boli prezentované nové značky :: AEG, DWT, Klarus, Wolf! S'boli tam aj veľa nových značiek na spotrebný materiál! Známy ochranných známok bude meno: S & R moci, B & D, Elu, DeWalt, Piranha, BBV, DGR! Vedúcou značkou medzi ďalšie mnoho rokov už Bosch! Asi 30% z predaja počíta podľa nástroja podľa tejto značky! Produkty pod touto značkou a stať sa viac často nakupujú ukrajinskej spotrebiteľa! Popularita výrobkov Bosch vysvetliť najviac optimálny pomer " cena-kvalita", a rosecrucians tejto ochrannej známky! Domáci výrobcovia Domácich výrobcov v tejto trhu, "jeden, dva a hŕstka"! Vec je, že v časoch Sovietskeho zväzu nástroje prakticky nikto nebol produkovaný! Preto v našej dobe ťažké vyrobiť od nuly, bez akejkoľvek výrobnej základne je veľmi ťažké! Ešte stále, niektoré domácich spoločností sa rozhodli organizovať výrobu elektrického náradia podľa miestnych podmienok a práce, aj cez všetky tieto ťažkosti! Takže, malý segmente ukrajinského trhu, náradie mať výrobkov domácich výrobcov! Hlavne, post-Sovietska spoločnosť sa špecializuje na výrobu domácnosť, elektrické náradie! Hoci už začala výroba a profesionálne nástroje, ale stále nie sú schopní ponúknuť široký sortiment! Pre rezidenčné použitie dostatok kvality ukrajinský produktov! Nástroj, ktorý v súčasnosti výrazne nižšia cena v porovnaní s dobre-známej značky, má oveľa vyššiu kvalitu nástroja, ktorý je dovážaných z juhovýchodnej Ázie, a je podporovaný dostupnosť náhradných dielov a širokej siete! Najväčší domáci výrobca je JSC " Továreň Phiolent "g! Simferopole), vyrába elektrické náradie aj rastlina" Zvuk "g! Odesa), spoločnosť" Motor-Sich "a niektoré ďalšie! Objemy dodávok náradie pod značkou Phiolent v roku 2001 dosiahol 330 tisíc! jednotiek, za 9 mesiacov roku 2002 - 280 tisíc! Viac ako polovica výrobkov (70%), vydaný v Simferopole OJSC, vyváža, hlavne v krajinách SNŠ, predovšetkým v Rusku! Okrem toho, toto je jediný podnik na území bývalého Sovietskeho zväzu má plne automatizované linky na výrobu kotiev - srdce z elektrickej nástroj, ktorý zlepšuje kvalitu konečného výrobku! JSC "Továreň Phiolent" vyrába hlavne domácnosti nástroje vysoká kvalita, špičkový servis, ktorý poskytuje vysoko konkurencieschopné s Čínske výrobky! Na trhu odbornej nástroje, spoločnosť sa stáva postupne zvyšovať svoju prítomnosť v tomto segmente, kde móda diktovať skúsenosti značky s dlhoročnými skúsenosťami! Okrem toho, ukrajinských výrobcov dať záruku na svoje výrobky! A Simferopole "Fiolent" všetky svoje výrobky sú poskytované 14-mesačná záruka! Hlavný producent dodávok na Ukrajinu odborníci pripísať spoločnosť " Diamant "! Domáca výroba rozdeľuje trhu, hlavne s ruských a Pobaltských podniky! Kanály propagácie tovaru Existujú dva hlavné systémy dovozu náradie na území Ukrajiny: - firiem-dovozcovia, ktorí sa špecializujú na veľkoobchod a maloobchod, elektrické náradie; - import tovaru do" Shuttle obchodníkov "! Podľa odborníkov, prostredníctvom špecializovaných spoločností dováža viac ako 90% produktov, ktoré sa predávajú na Ukrajine! Tieto spoločnosti často pracujú priamo so zahraničnými výrobcami a majú oficiálny status ich zástupcov! Tieto spoločnosti predaj tovaru priamo do ich vlastný špecializovaný obchod predajne! Výhodou takýchto obchodov je, že zamestnáva kvalifikovaných predaj poradcovia sú schopný vybrať optimálny variant výrobku, a - čo je najdôležitejšie-bude zistiť, ktorý nástroj je používaný kupujúcim! Po všetkých, najčastejšie v nesprávny výber nástroja prichádza predčasné opotrebovanie alebo dokonca poškodenie! V špecializovaných bodov, ktoré sú k dispozícii, záruky a servis, je tu možnosť kúpiť tovar vo veľkom! Na trhu predávajúceho záruku je vyjadrená takto: "ja som stojí tu každý deň! "! A len v špecializovaných obchodoch môže ponúknuť spotrebiteľovi, široký sortiment rozsah: až 500 produkty (vrátane spotrebného materiálu) 7-8 trademarks! Prevádzkovatelia Dnes v domácom trhu elektrického náradia nie je prvý rok úspešne činnosť týchto subjektov: JSC "alcest", JV "NTT", TPP "Komservis"spoločnosť "ESCO", "Epos", "Budpostach", "HLT Ukrajina", "Nápomocný", "Čas", "kladivo center", "Eurostudent", "Center", "Status M", "Atlant-S", "Ukrabraziv", "Majetok-pól", "alfa", "Dôvod", "Vodopád "a mnoho ďalších! Len v kapitálovom trhu náradie má viac ako 20 veľkoobchod a maloobchod firiem! Maloobchod Ako zástupcovia firiem, väčšina z predaja sú vykonané verejné obstarávanie na stavebné organizácie a tímy: tvoria 65-70% všetkých predajov, 10 - 15% z veľkých priemyselných podnikov a závodov, zvyšných 10-15% nákupy sú jednotlivci! V poslednej dobe maloobchodnej siete má tiež podrobené zmenám! Dnes má širokú škálu špecializovaných obchodoch, zamerané na profesionálnych užívateľov, ktorých nároky výrazne zvýšili! Vstup do tohto kruhu elite predajcovia tiež stánok'je spojené významné náklady na výstavbu obchodu a dobytie vysokej dôvery spotrebiteľov! To je jasne viditeľné v hlavných finančných centier! V malých mestách je dominantné obchodné! Rozsah a dopyt Hlavných predaj poskytovať obchodníkom s nasledovné skupiny produktov: vŕtačky príklepové, perforators malých a priemerná kapacita, skrutkovače, rôzne brúsky, zrovnávačku, kruhové a reťazové píly, elektrické jigsaws! Zvýšený dopyt po nabíjateľná nástroj, ako to umožňuje pracovať v non-elektrifikovaná oblasti! Dopyt po moci, a to v objeme predaja je generované potreby stavebných firiem a spoločností, s použitím nástrojov pre svoje vlastné potreby! Inými slovami, dopyt po výrobkoch, ako v iných odvetviach, je tvorený vzory trhu! Spotrebitelia spotrebitelia týchto konkrétny produkt ako náradie sú: · stavebné spoločnosti; · o priemyselných'jednoty; · výroba skupín; · maloobchodné kupujúceho; · veľkoobchod kupujúci! Spotrebiteľ import nástroj, stále zostáva iba profesionálne! Pretože to nie je dôležité iba nástrojom, ale veľa zariadení, aby mu: príslušenstvo, bystrovozvodimye údaje (napríklad vŕtačky, vŕtačky), že domáci výrobcovia nie sú vždy schopní ponúknuť! Regiónov Každej z uvedených kategórií spotrebiteľov (pozri! oddiel vyššie) má vlastný objem dopytu a kúpnej sily, ktoré v procese vývoja a určuje trhu tovaru! V rôznych regiónoch Ukrajiny návrh tovaru je vnímané odlišne, a preto je potrebné prispôsobiť sa trhovým podmienkam regiónu alebo upraviť podmienky ich vlastné sily prostredníctvom strategickej politiky podniku! V rozdelení štátu do 3 v regióne, môže prísť k záveru, že najväčší dopyt a ponuka sa nachádza v husto obývaných mestách s významné úspory! To predovšetkým tieto oblasti: v Kyjeve a Kyjev regióne Západnej Ukrajiny; - južnej Ukrajine; - priemyselné mesto: Záporožie, Doneck, Dnepropetrovsk a iné! V týchto regiónoch, tiež koncentrované odvetvie, takže tam je dopyt po určitej komodity segmenty! Cena kategóriách podľa komoditných skupín v tejto trhu pomerne veľa, cena kategórie je vhodné, aby sa podľa príkladu jedného tovarová skupina! Vezmite pre ilustráciu beží také postavenie, ako vŕtačky príklepové! Toto cvičenie vo nízka cena nika budú prezentované domácnosť, elektrické náradie a náklady z UAH 150! a až 500 UAH! Vrtáky na takéto ceny na našom trhu značiek Phiolent, Rebir, Dauer, Zručnosť, Sparky, Black&Decker, Kinzo a niektoré druhý! Priemerná cena v kategórii darčeky semi-profesionálne a profesionálny nástroj za cenu od 700 do 1000 UAH! Táto cena nika najviac plne zastúpená výrobky týchto značiek ako Bosch, AEG, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Makita, Sparky a druhý! Vysoká cena kategórie (od UAH 1000! a vyššie) predstavuje vysoko profesionálne nástroje podľa značiek Bosch, Metabo, DeWalt, Atlas Copco, Hilti a niektoré druhý! Ceny domácich elektrický nástroj je výrazne nižšia ako pri dovoze! Možno, "naše" cena je jediným kritériom, podľa ktorého významných konkurentov ešte nemôže súťažiť s ukrajinskej a iných výrobcov CIS! V takmer každom tovarová skupina v cene plán tiež vedie Bosch! Na nižšej úrovni je nástroj značky Zručnosti, strednej polohe je Sparky! Značky náradia Makita je priemerná cena, medzi Sparky a Bosch! Osobitnú zmienku by mal byť na vrchole cena ľadovca ako ochranné známky, ako Atlas Copco, Metabo a Hilti! To je palica, o dva konce: odborníci hovoria, že Bosch vydržia 3 krát dlhšie domáci náprotivok! Zatiaľ posledný je 5-krát lacnejšie! Tak pôdu pre myslí, že je! Všetkých obchodníkov na vedomie zhodnotenie celého náradie dovezené po Európskej Únie zaviedla Euro! Že je, a to napriek skutočnosti, že firmy v konkurenčné ceny znížiť, prax zľavy, ktoré sú potrebné pre zákazníka všetky produkty zo zahraničia stále rose! Sezónnosť Trhu náradie nie je veľmi náchylný na sezónne výkyvy! A ešte sezónnosti je neoddeliteľnou faktor predaja, pretože nástroj sa používa veľké množstvo stavebných podnikov s rôznymi cieľmi! Trh náradie je veľmi úzko prepojené na stavebnom trhu a trend sezónnosti na predaj v podstate rovnaké! Predajcovia hovoria, že v januári - februári pokles v objeme predaja je vzhľadom na dovolenkové obdobie-dom, a aj vzhľadom na skutočnosť, že v tomto období prakticky zastaviť všetky "malé" súkromné stavby (domy, chaty, krajiny domy)! Avšak, niektoré obnovy výrazne do konca fiškálneho roka (podniky musia použiť zvyšky fondov)! V Marci, ponúkame stále viac aktívne, a približne koncom apríla - začiatkom mája objem predaja ide na vrchol hodnota! S drobné odchýlky v špičke trvá až do začiatku novembra, po ktorom nasleduje pokles predaj! Vo Všeobecnosti, dopyt závisí od potreby a vhodnosti práce (opravy bytov, prípravu na zimu, otvorenie sezóny v krajine a T.! p! )! A počas roka, sezónne prevalencia predaja je vyjadrená najmä zmeny v štruktúre predaj! Napríklad, v lete predáva nástroje Všeobecný profil, páčidlo, technické electrogene! A na jeseň Boyce "go" reťazovú pílu, a nástroje na obrábanie dreva! Metódy odbytu V podpore ich tovaru predajcovia, väčšina z ich dôraz na priame inzercia! Väčšina firiem cvičí umiestnenie vašej reklamy v špecializovaných reklamných a obchodných publikácií, a tiež cenníky! Obrázkové reklamy v solídny nábytok, stavebné, architektonické a obchodných publikácií si môžu dovoliť len veľmi veľké firmy! Nie populárne reklamy v TV a rádio! Keďže nie je moc základných tovaru, kúpené v najlepšom, každú hodinu! Odborníci zoznámiť s novinkami na výstavách, v odborných publikácií! Spotrebiteľ domácnosť, nástroje, nie sú vždy doma (alebo chcú mať doma) elektrický nástroj, takže reklama by nemala byť združeným! Podniky pôsobiace v prenajať nástrojov, nie je zbytočné sa miesto reklamy v vozňov metra, vlakov! Spoločnosť s dodatočné finančné prostriedky na reklamu, nenechajte si ujsť príležitosť zúčastniť sa na rôzne špecializované výstavy: "nápomocný", stavebníctvo, nábytok, určený pre drevospracujúci! Úspešný predaj elektrického náradia závisí predovšetkým na tom, ako dobre krásu publikované články! Pred niekoľkými rokmi spoločnosť vo všeobecnosti vystavené iba vodiča, a zvyšok boli ponúkané na spotrebiteľ len adresár! Dnes takmer všetky spoločnosti boli presvedčení o účinnosti princíp "lepšie raz vidieť,"sa výrazne rozšíril rozsah a monitorovanie presnosti výpočtov, náradie! Takže, ak chcete zvýšiť alebo aspoň udržanie predaj na tejto úrovni, podniky mali reštrukturalizovať ich maloobchode o zvýšenie rozsahu! Až 80-90% modelov v katalógoch výrobcov, by mal byť na pultoch obchodov! Nie je odporúčané, aby dal nástroje, sklenené police, kupujúci by mali byť schopné prevziať produkt v ruke, zistiť, ako to funguje! Predávajúci sa odporúča vyčleniť samostatný stojan pre výrobky z každej značky! Prax tiež ukazuje, že k zvýšeniu tržieb v priemere o 10-15% v dôsledku expanzie oblasti obchodu! Spoločný marketingový nástroj na zvýšenie predaja medzi "toolmakers" je vykonávanie rôznych akcií a predaja pri určitých komodít položky sú predávané v "špeciálnej" cenu! Ale bude aj naďalej, aby kupujúci kupovať zbytočné tovar aj za veľmi atraktívnu cenu, to je nemožné! Preto, akcie sa konajú častejšie, s cieľom zarobiť peniaze, a aby sa udržala jeho obraz a prilákať pozornosť spotrebiteľov na jeho obchod! Avšak, je potrebné poznamenať, že pre malé firmy, ktorá sa bude konať - radosť je veľmi, veľmi drahé! Stále významným faktorom spôsobujúcim predaj zostávajú zľavy! Teraz spoločnosť hlavne praktizovaný systém viacnásobných zľavy pre našich stálych klientov! Niektoré spoločnosti prilákať zákazníka, skôr neobvyklé služby: sa zaväzujú technické riešenie problémov zákazníka, ponúka použitie svojho sortimentu! Úspešná metóda odbytu je tiež nazývaný predajné nástroj na úver, a tiež dodávky je na prenájom! Niektoré vplyv na podporu predaja môže byť forma predaja, napríklad, osobný predaj a ponuka nie je len nástroj a technológie (s odkazom na predaj nielen nástroj sám, ale aj spotrebný materiál, technické poradenstvo o vykonávaní diela) umožňujú zvýšiť cenu tovaru: na konzultácie by mali tiež venuje! Súťaž Dopyt po moci je pomerne stabilný, takže nie je divu, rastie počet firiem hľadá, vyplňte tento trhu s ich prítomnosť! A ak pred silu nástroje obchodované najmä špecializované salóny, teraz značkové náradie nájsť v mnohých hardware obchody! V podmienkach súťaže, ceny energie každoročne pokles o 5-10%! Štúdium možné správanie najbližší konkurenti zastúpené, samozrejme, vyžaduje! Ak spoločnosť nie je venovať pozornosť činnosti svojich konkurentov, vstupuje do súťaže slepo! Spoločnosť nie je schopná outplay svojich súperov, ak nie bude monitorovať ich činnosť, a nebude schopný predvídať ich ďalšie kroky! Stratégie konkurentov a ich možných opatrení v blízkej budúcnosti priamy vplyv na ich strategické rozhodnutia spoločnosti: alebo potrebujú cvičiť defenzívne pozície v reakcii na akcie konkurentov, alebo ak chcete použiť agresie, ak akcie konkurentov takúto možnosť! Prenájom Kvalita výrobkov je veľa peňazí a pre mnohých takýto nákup - luxusné! Avšak, ak vykonávajú stavebné a opravárske práce bez náradie - mi! Preto spolu s predajom elektrického náradia v posledných rokoch sa trh, boli aktívne rozvíja také služby ako auto! Auto náradie dôležité obraz-index spoločnosti, a vysoko ziskové podnikanie, Najmä ak ste kombinovať car sales! Pri valení podnikanie nie je vždy postupujte spoločnosti-predajcovia! Na trhu existuje niekoľko firiem, ktoré sa špecializujú na prenájom vybavenia! Podľa obchodníkov, táto služba je veľmi populárny v Západnej! Avšak, prítomnosť koľajových položka je spojená s niektorými zvláštnosťami! Po prvé, budete potrebovať dostatočne rozvinuté služby base, dobre, po druhé, pravdepodobnosť krádeže nástroj! Spoločnosť poskytuje nástroj v aute, ako pravidlo, pas a iné o akýkoľvek doklad preukazujúci totožnosť, a podpísaním nájomnej! Zvyčajne nástroje sú k dispozícii na prenájom denne, a jeho cena sa pohybuje od 40 do 150 UAH! denne (v závislosti na type prístroja, známka! )! Ako pravidlo, "rolling" nástroj sa oplatí v šiestich mesiacov do jedného roka! Servis a záručné služby Vo Všeobecnosti, servisná údržba na Ukrajine bolo značiek! Drahšie značky, drahšie služby a reťaz workshopy, že vzhľadom na zložitosť výrobkov v opravu! Ako na lacné nástroj "Čínsky" výrobu, náhradných dielov na to, ako pravidlo, nie je lode a jej opravu nie je podaná! Avšak, tam sú niektoré malé dielne, ktoré produkujú niektoré náhradné diely samostatne a obnoviť jednotlivé uzly! Ale kvalita týchto údajov je nižšia priemyselná analógy! Takéto náhradné diely sú široko prezentované na trh, len zriedka sa predávajú v obchodoch,! Po sales service je kritické pre spoločností, ktoré sa snažia uchytiť na trhu náradie! Dnes takmer všetky spoločnosti, špecializujúci sa na predaj elektrického náradia, prax popredajný servis! To je spojené predovšetkým s tým, že zákazníci sú viac ochotní získať nástroj v tých predajniach, ktoré mu poskytne ďalšie služby údržby v krátkodobom horizonte! Hoci navrhované sa sťažujú, že "vysokú cenu" ako "značkové" zabezpečiť! Ako pravidlo, značkové salóny ponúkajú 30-dňová záruka vrátenia peňazí-zdieľanie nástroj, jeden rok zadarmo službu, a niektoré aj záruka vrátenia peňazí do 7 dní od dátumu kúpy alebo výmeny nástroja na rovnakej! Vo Všeobecnosti, každý veľkej spoločnosti je poskytovať svojim klientom požadovanú úroveň služby, ak nie samotná spoločnosť, tak aspoň špecializované servisné strediská od tejto značky a jej zastupiteľských úradov na Ukrajine! Prognózy a predpovede moc nástroj na Trhu Ukrajiny, podľa obchodníkov, "naplnený" a stabilizované! A odborníci sa zhodujú v názore, že v nasledujúcom roku bude pokles tempa rastu predaj! Môžeme predpokladať, že v budúcnosti bude divízia obchod pre profesionálov a obchod zameraný na súkromných spotrebiteľov! Maloobchod bude vyvíjať v dvoch smeroch: a to je konsolidácia siete špecializovaných obchodných podnikov, pracuje na špecialistov a prichádza k meniacim sa trhom hypermarket reťazca, cez ktorý sa bude predávať stavebné materiály, vrátane domácnosť, elektrické náradie (až do pohybu viditeľné v prípade domáce spotrebiče)! Profesionálny obchod sa ísť cestou zvyšovania kvality a kvantity služieb poskytovaných zákazníkom a znížiť náklady na podporu výroby, a teda hodnotu nástroja! Pravdepodobne zvýši počet spoločností, ktoré ponúkajú nástroje na prenájom a predaj na úver! Obchodníci očakávajú zvýšený dopyt po profesionálne elektrické náradie! Budú mutovať spotrebiteľského dopytu: viac a viac zákazníkov, ktorí sa radšej profesionálny nástroj pred domácimi! Novinky na trhu Moderných stavebných technológií diktovať nové štandardy pre meracie nástroje! Novinky tohto roka sa stal laserové meracie prístroje, ktoré sú používané dizajnér meranie činností vo výstavbe! Tieto sú vysoko presné, kompaktné zariadenia, ktoré môžu pracovať s jednou osobou, ktorá výrazne znižuje pracovný vstup! S pomocou týchto zariadení je možné, ak opatrenie vypočítať plochu, výšku a súčet vzdialeností od ukladanie výsledkov do pamäte! Môžu byť taktiež pripojený k počítaču systémy! Ako meracie prístroje na ukrajinskom trhu sú Bosch a Hilti! Tipy pre spotrebiteľov pre domácnosť, nástroje Tejto master sú ľahko rozpoznateľné a ich postoj k práci, opatrný postoj k materiálu, a, samozrejme, ego nástroja! Môžete sa staviť, že každý dom, kde je muž, ktorého ruky sú nielen s cieľom pracovať s lyžicou) musia existovať starý vŕtať! Ona musí byť v prevádzkyschopnom stave, a ako staré ona bola - nikto si pamätá! Dnes vo Výzbroji našich majstrov desiatky moderných nástrojov! Ale ako vybrať ten správny nástroj? Ponúkame na Vašu pozornosť tipy pre spotrebiteľov pre domácnosť, elektrické náradie, zbierajú autor na Internetové fórum venované nástroje! Vyvŕtané vec je potrebné v každom dome! Preto si ju dôkladne a premyslene! Pozíciu jedného z účastníkov fóra: 1! Výber by mal zastaviť na kvalitatívny nástroj, pretože vŕtačky, dokonca aj doma je dostatočné! Pre mňa najlacnejšie možnosti klesol okamžite! 2! Schopní urobiť jeden univerzálny nástroj, napríklad, výkonné vŕtanie s ranu, ktorá stále viac a skrutky zmení ste! Konkrétne vŕtanie-potrebujem kladivo a skrutku zmení skrutkovač! Preto, optimálnu konfiguráciu, v mojom chápaní, je ľahké (priemer) drill + jednoduché (priemer) úder! Preto prítomnosť šok vŕtačky, keď nie sú punč! A ak firma potreba vzniká veľmi veľa, len najať zamestnancov s príslušnými nástroj! A iný názor, oproti predošlému: v 99% ľudí, chceli kúpiť prístroj, ktorý vznikne v súvislosti s opravou! Teraz, s viac alebo menej rozsiahle opravy na vlastné nástroj sa používa na 8-12 hodín denne s malými prestávkami! Tento režim nie je to, čo spotrebiteľa, profesionálny nástroj na prácu "ťahá"! Fórum účastníci sa tiež upozornila na parametre, ktoré by mali mať univerzálne vŕtanie: 1! Power - 600 wattov! 2! Hmotnosť - až 1, 8 kg! 3! Vopred konfiguráciu rpm! 4! Automatický zámok vretena! 5! Keyless Chuck, v ideálnom prípade udostoeny! 6! Napájací kábel nie je menej ako 4 m (je možné zmeniť)! Táto vŕtačka môže "kryt" 70-95% práce v domácnosti! Príkladom je obchodná značka Kress (model 2362)! Iný autor, zhrnuté nevýhody univerzálny nástroj: - si vyžaduje dostatok energie, a to je ďalší hmotnosti, respektíve, na prácu iba s malými vŕtačky, a takáto práca je vždy nepríjemné uskutočniteľné; - pre použitie ako skrutkovač nie je dostatok krútiaceho momentu; - pre vŕtanie betónu dosť sily úderu, tak výsledok je výrazne zvyšuje náklady na čas a energiu! Jeden z účastníkov povedal, že "med, výkonný a na funkcie bohatý značkové" drill pre dom nemá zmysel vziať! Ak sa vám potom bude mať prevádzkové účely, musíte brať na seba silný úder a samostatné batérie skrutkovač! A to nie len v cene! Čo je bod, aby sa v predstihu mocný nástroj, ktorý počas záručnej doby budú použité na plnú kapacitu a všetky svoje schopnosti, a bude len tam leží a čakať na správny okamih! Pravdepodobne v tomto čase, sa objaví viac rozšírené model"! Boli tu aj názory, že zoberme si dve rýchlosti vrtákov 800 watt alebo vyšší, ako to stojí za to, pretože ich hmotnosť je blízko do 3 kg a to prešiel súčasťou práce bude nepríjemné! Ako príklad značky Bosch (model PSB650R) a Zručnosti (model 6464)! Je zaujímavé vedieť, že... lídrom prieskumu, "Čo úder (alebo zbíjačka), podľa vášho názoru, je najlepšie? ", ktoré sa konajú medzi čitateľov, slávneho nemeckého časopisu "Výstavba a opravy", sa stal punč Metabo tois 32 Diagnostické! "V prvom rade, tento úder sa raduje ego počítač diagnostické a signál zariadenia", - hovorí vedúci editor vydanie! Výsledkom tohto prieskumu Metabo tois 32 Diagnostické prijaté 886 bodov, keďže: Bosch GBH 3-28 FE - 576 bodov; DeWALT D25900K - 486 bodov; Kress 900 PSH-Plus - 375; Hitachi DH 30 PC - 333 bodov! V ručné kotúčové píly model Metabo KS získané 85 752 bodov a obsadila druhé miesto! Metabo KS 68 Plus - štvrtý! Prvé miesto v tejto sekcii vzal špeciálne píly na rezanie dosiek Mafell PSS 3000! Elena Ambrus

ZDROJ: Výstavba a rekonštrukcia

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика