вторник, 1 апреля 2014 г.

"Koncept je zložité, takmer neslušné slovo" 2006-11-09 11:15:25

Výstavby a rekonštrukcie.

"Koncept je zložité, takmer neslušné slovo"
2006-11-09 11:15:25

Osobné výstav a projektov: 1995 - ", Padajúce Hviezdy, sociologického výskumu,", World Wide Art Gallery, new York, USA); a "Vyzhigatel"Center for contemporary art "Brány" (BC Kyjev); 1997 - "No comment"v rámci výstavy "Foto... syntéza ", galéria Únie umelcov Ukrajiny v Dome umelcov, Kyjev); spätné zobrazenie filmov," Vôňa ", " Ano ", " Kolos ", contemporary art Center Spazio Umano (, Miláno, Taliansko), 1999 - multimediálny projekt, "Rádio Eurázii" s DJ Derbastler (, Paríž, Francúzsko); 2000 - "Prvý pam'pamätník DJ" spolu s iľja jefimovič Chichkan, Kyjev medzinárodný festival, Kyjev); 2001 - "Kuba,... por favor... Kuba,... por favor... "galéria" RA "(BC Kyjev); 2002 -" zátišie - v kuchyni! Krajiny - v spálni... "v rámci festivalu" Iniciatíva "Projekt-02"galéria "RA" (BC Kyjev); 2003 - hudobný projekt "Hudba pre space truckers"label Termosky Záznamy. 1998 - reštaurácia " Khutorok", plávajúce reštaurácia "Chaika" (vnútorné); 1999 - reštaurácii " Edelweiss " (uzavretá; teraz na jeho mieste reštaurácia-pizzeria Walter's); 2000 - reštaurácia "Brazília" (uzavretá; Teraz na jeho mieste reštaurácia "Mambo"), cukrár, "Markíze čokoláda"; 2002 - reštaurácia "Vzorec club"; 2003 - kaviareň "avalon", kaviarne'Arne "Káva-club", Japonský fast-food "yakitori". Rodinný stav: ženatý, má dcéru. Záľuby: vesmíru. - Čo pre vás je koncept reštaurácie? Koncept je zložité, takmer neslušné slovo. Ale vážne, vo väčšine prípadov, zákazníci prídu za mnou s už vyvinula koncept. Ale opačná situácia, keď ľudia, ktorí chcú otvoriť si vlastnú reštauráciu, neviem o budúcnosti inštitúcii čokoľvek, aj orientácia kuchyne a mená. V tomto prípade, dizajnér, samozrejme, oveľa viac ťažko pracovať, ale ja by som kategoricky tvrdiť, že táto možnosť je menej efektívne ako verzia od začiatku vyvinuté reštauratér koncept. V mojej praxi tam boli prípady, keď myšlienka reštaurácia prišiel odo mňa. Samozrejme, nie zadarmo. - A viac? - To bol projekt, žiaľ, zostal nezrealizovaný, ktorý bol nazývaný "Prísny učiteľ,", reštaurácia hosteska-"Školáčky" a obraz Sigmund Freud na logo. Nápad bol môj, Tatiana Savadov a Georgij Senchenko. - Bezpečne! Avšak, ak si porovnať svoju prácu ako umelec a ako dizajnér reštaurácie, ten je oveľa viac tradičné. Prečo nie je dovolené túlať? - Nemyslím si, že som vytvoril okrem'kariéry reštaurácie slúži tradičné a konzervatívne. V procese komunikácie s reštaurátorov som niekedy dať na horských "jedovaté,", radikálne myšlienky, ktoré vo väčšine prípadov, zákazník len alarmujúce. Hoci pre mňa, ako "provokácií" tak banálne... Ale napriek tomu pekné, keď tieto myšlienky po nejakom čase stále objavovať, premeny a konečne pochopil. - Aké sú hlavné funkcie optimálnu koncepciu reštaurácie? Ako príklad som vždy použite jeden z Škandinávskych reštaurácia, ktorá je založená na veľmi tenké a krásne nápad: všetky Príbory, nábytok, atď, atď. tam je trochu väčšia ako normálna veľkosť. Výsledkom je remake na tému detstvo: návštevníci dostať príležitosť opäť cítiť, hovoriť, 12-rok-starý. Skvelý nápad, uvedomiť si, ste len halierov, a vráti sa z neho jednoducho priestor váhy. Nemôžete zapojiť len estetiky, zabudnúť na praktickú stránku veci. Dizajn je nemožné bez implementácie, myšlienky musí byť schopný vykonávať. Okrem toho, dobrý koncept musí byť celistvý. Radšej si premyslieť všetky detaily, vrátane, napríklad, čašník je oblečenie. Nie vždy, samozrejme, zákazníkov ísť na to, čo, samozrejme, je to ich právo, ale ja sa stále vytvára celý projekt, v ktorých všetky prvky sú vzájomne prepojené'súvisiace. Keď som povedal jeho právnik: "Zadať v mojej zmluve klauzulu, podľa ktorej mám právo určovať formu bokombrád reštaurácia zamestnancov". A napísal! Ďalšia vec, ktorá tento odsek, potom sme sa škrtá, a ešte... Niekedy je to škoda, sledovať premeny dobré projekty vo Všeobecnosti, po stavba bola dokončená a autor ich "left". Okrem'jer reštaurácia je živý organizmus, najmenší zmeniť akékoľvek údaje, môžete ho zabiť. Takže nie je nič horšie, ako "tvorivosť" medzi reštauratéri, ktorí sa po otvorení reštaurácie začať meniť niečo, čo je často si negramotný a nesprávne. - Vždy som si myslel, že najdôležitejšou požiadavkou na koncept reštaurácie je jej realizácie... - Samozrejme. Nemôžete zapojiť len estetiky, zabudnúť na praktickú stránku veci. Dizajn je nemožné bez implementácie, myšlienky musí byť schopný vykonávať. Koncepcia by sa nemali chápať ako úplne voľného priestoru, kde chcú, potom robia. Tam sú o'objektívnej reality, a musíme stavať. Hrá úlohu a kultúry: zatiaľ čo stavebné boom, ktorý sme teraz pozri na Ukrajine, mnoho projektov, "pokrytá meďou povodí" neschopnosť ľudí zodpovedných za realizáciu myšlienky, t.j. stavebné firmy a dodávatelia. V našej krajine je často nemožné získať požadovanú dlaždice alebo akýkoľvek iný stavebný materiál. Domácich dodávateľov jednoducho nemôže držať krok s trendmi, niektoré návrhy sú príliš drahé, exkluzívny obsah je tiež veľmi ťažké získať. - Pojem je možné ďalej rozvíjať v procese výstavby? - V žiadnom prípade! Projekt musí byť plne schválená pred realizácia konceptu v reštaurácii. Pre projektanta, táto fáza je predovšetkým vyjadrené v dohľadom stavebného procesu. Sú veci, ktoré projektant by mal sledovať neustále. Po prvé je správne využitie stavebných materiálov, dodržiavanie technológie a konštrukčné riešenia. Náklady na dohľad závisí v podstate na konkrétneho projektu: budete súhlasiť, že kontrolu nad výstavby KAV'kaviarne s plochou 100 sq. m a 10-storeyed domu sú dve rôzne veci, ktorá musí byť zaplatená rôznymi spôsobmi. Úspech reštaurácie, ktoré som urobil, je do značnej miery určuje kvalitu ich príslušných vlastníkov, ktorí pôvodne vedeli, čo robia a prišiel do môjho už plne rozvinutý koncept. Mám na mysli reštaurácie "Kozyrna Karta" - "noc," a "Zvyšok", inštitúcií, Falk, Rebiger - "Edelweiss" a "Markíze čokoláda"... Som veľmi spokojný s restaurant "Brazília"som rád, "yakitori", ktorý nebol veľmi podobné Moskva originál. V tomto prípade to bolo veľmi pekné, že zákazník prišiel ku mne, vám dáva príležitosť zmeniť to, čo som videl nosenie, bez toho, aby sme nad Všeobecný formát celej siete. Predovšetkým to bol zmenený farebné riešenie - v pôvodnom to bolo o niečo menej, "Japonský", než som čakal. Moskva strane boli veľmi radi, Kiev inter'RNIM riešenie. "yakitori" som ako jeho demokratický charakter, ktorý ovplyvnil nielen v cenovej politiky, ale aj v návrhu zostal estetické, ale bližšie k strednej triedy. - Výnimkou pre vaše vlastné projekty, ktoré Kyjeve reštaurácie vám páči z hľadiska dizajnu? - Dnes ráno bol v "Arizona" je skvelé miesto. Staré reštaurácii, ale v priebehu času sa dostane len lepšie. Skutočne, pre mňa nie je žiadne explicitné obmedzenia v nastavenia - môžete kaytanot v niektorých Stetsko minimalistický inter'Yeri, okrem klasiky, inter'Yeri 70-tych rokoch XX storočia, atď., - Kto je váš tím? - Teraz pracujem s architektmi, Alexander Popov a Dmitrij Vasiliev, spolupracovať s rôznymi stavebnými firmami a dodávateľov. Tím je mobilné, ako som zástancom demokratickej formy spolupráce. Je to pre mňa jednoduchšie pracovať s spoľahlivých ľudí, takže SV'ASCO staré a spoľahlivé. Navyše som kontakte s mnohými umelci, majstri niektoré z umeleckých techník. V "Brazília", napríklad, bol mozaiky - samozrejme, že to bolo robené tým, profesionálny umelec. Najprv bol sám, ale v priebehu projektu sa ukázalo byť ako počet nugety medzi štukatérov, že sme boli iba prekvapení, tvorivé "plodnosť Ukrajiny". Keď súťaž je vyhlásená pre štyri projektu, jeho realizáciu je zaplatená objednávateľom alebo nie? Napríklad, ak váš Fort-projekt zákazník nie je spokojný a on dáva prednosť iného návrhár, vám peniaze za prácu, nie si? - Niekedy štyri projektu je účtované osobitne, ale nie vždy, pretože podmienky každého klienta individuálne - existujú aj platené a neplatené ponúk pre štyri projektu. Niekedy, keď videl štyroch projektu, zákazník platí nielen pre neho, ale pre práce na projekt, t.j. pre tých krokov, ktoré sú ešte len prísť. Teraz štyri projekty sú v rôznych druhov - a to nielen v 3D grafike, ale v podobe animovaných obrázkov. V niektorých prípadoch, keď čas je obmedzený, pracujeme s plachtou, t.j. z dvojrozmerné obrázky, dobrú skúsenosť umožňuje. - Tam bol čas, ktorý zákazník odmietol z projektu v strede jeho realizáciu? Zaplatiť, ak objednávateľ v takýchto prípadoch trest? - Stalo. V takýchto prípadoch zákazník uhradí sumu zodpovedajúcu hlasitosti funguje už. Stretol som sa s podobnými situáciami v dizajne súkromné inter'interiérov bytov, chát, atď., Súkromné inter'jer zvyčajne nie menej ťažké než dizajn reštaurácia, tieto projekty sú dlhšie a požadovať od zákazníka značné peňažné investície - samozrejme, existujú prípady, keď v určitom štádiu zákazník chápe, že "nie vytiahnuť" projekt. - Ukrajinskej designer je teraz lukratívne povolanie? V porovnaní s Európou, naši dizajnéri dostane málo. Aj v Rusku pre dizajn platiť dvakrát toľko ako na Ukrajine. Finančné požiadavky sú veľmi závislé od počtu predchádzajúcich projektov na sláve špecialista. Každý dizajnér vie, že jeho vlastnej hodnote, a za menej peňazí, práce, nebude mať ľahké. Projekty sú zvyčajne časovo náročné v priemere 3-5 mesiacov, boli projekty a pre 2, 5 rokov. Časový faktor má vplyv na náklady na dizajn projektu: existujú prípady, keď konštrukcie je mrazené, ako reštauratér konci fondov. Ak autor v normálnych vzťahov so zákazníkom a ľudsky chápe to, finančné problémy reštauratér, samozrejme, bude mať vplyv na poplatok, ktorý tento návrhár bude vyžadovať. To je, niekedy projektant, pričom sa najprv na jednu sumu, výsledok dostane úplne iný. Keď som povedal jeho právnik: "Zadať v mojej zmluve klauzulu, podľa ktorej mám právo určovať formu bokombrád reštaurácia zamestnancov". A napísal! Celý dizajn na svete je rozdelené do dvoch hlavných skupín - móda-dizajn a priemyselný dizajn. A ak prvá je len dizajn oblečenia, druhý - dizajn veľa vecí: od zubné kefky na auto. Ukrajina priemyselný dizajn, kým predstavuje veľmi obmedzené: nie sú dizajnéri súkromné a verejné inter'Yorov, ale nikto nie je, povedzme, dizajn nábytku. Myslím si, že na Ukrajine dizajn príde na svetovej úrovni, len keď'bude reprezentovať trhu myšlienok. - Dizajn reštaurácie - to je peňazí alebo kreativitu? - Rozumný kompromis medzi týmito dvoma pojmami. Dizajn nemôže byť výlučne zisku - I poklad môj ei'jamy, svoje obchodné meno a môže byť nielen riadi finančné motívy. V mojej praxi tam boli prípady, keď som odmietol ziskové projekty, a to nemalo vplyv na môj vzťah so zákazníkom - sme sa stretli aj následne v ďalších projektov. Ak aj nie, "pozri" budúcnosť reštaurácia, ak projekt pre mňa nudné a zbytočné, to nebudem robiť, a peniaze sa tu nič nie je rozhodnuté. Naopak, projekt nie je veľmi výhodné, ale veľmi zaujímavé, profesionálne zmysel mi je vždy atraktívne.
ZDROJ: Business

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика