понедельник, 24 февраля 2014 г.

Transformácia malý Delfín 2006-11-07 11:06:08

Výstavby a rekonštrukcie.








Transformácia malý Delfín
2006-11-07 11:06:08

Kým vlani v lete, sanitárnej keramiky výrobcov nepovažuje za potrebné míňať príliš veľa peňazí na reklamu svojich produktov. Na jednej strane, ukrajinského trhu, ktorý nie je tak široká, ako trh susedného Poľska a českej Republiky (a väčšina výrobcov sú zahraničných firiem)na zdôraznenie významných rozpočtov na jeho dobytie. Na druhej strane, súťaže na Ukrajine nebolo tak ťažké, ako je to v iných krajinách. Každá spoločnosť má vyrezávané výklenku za seba, a v sanitárnej keramiky trhu má dostatok priestoru pre každého. Okrem toho, zaoberajúce sa ich postavenie na trhu, veľkoobchodníci a maloobchodníci, podporovať a tie jej partnerov, ktorých výrobky sú predávané. Avšak, ako rast trhu, začal priťahovať pozornosť zvyšujúci sa počet výrobcov sanitárnej keramiky. Poľská spoločnosť, Cersanit, jeden z prvých chytiť tieto trendy a v auguste-septembri 2003 s účasťou reklamné agentúry broadcasting company "Lux" vyvinula a vykonáva prvý komplexné reklamné kampane sanitárne výrobky na ukrajinský trh. Cersanit vyrába hygienické zariadenia od roku 1967. Nielen vane, umývadlá, toalety a sprchy, špeciálny nábytok, keramické obklady, sprchovací zmiešavacie kohútiky, skrátka všetko potrebné pre usporiadanie kúpeľňa. Na ukrajinský trh produkty tejto spoločnosti sa predávajú vo viac ako dva roky. Cersanit pracuje s predajcom vo všetkých veľkých mestách v krajine, a v blízkej budúcnosti bude otvorené oficiálne zastúpenie na Ukrajine. Kým vlani v lete, v spoločnosti, ako mnoho iných výrobcov sanitárnej keramiky, bol obmedzený na reklamu v miestach predaja, poskytovanie svojich predajcov a obchodníkov všetky potrebné POS materiály, ktoré priniesli svoje ovocie. A zatiaľ čo spotrebitelia, že si kúpiť výrobky strednej cenovej triede, nie nevenoval moc pozornosti značky - to bolo dosť, že sanitárna technika, import, táto situácia by nemali trvať oveľa dlhšie. Koniec koncov, aj napriek tomu, že 2/3 z predaja tradične predstavovali nižšiu cenu segment, podiel na trhu lacné vodovodné znižovanie každý rok. Zákazníci stále viac dávajú prednosť inštalatérske ekonomickej triedy, najmä preto, že to je najviac široko prezentované v špecializovaných obchodoch a v civilizovanej spôsobom organizované trhy. Na zabezpečenie jeho vedenie rastie stredne cenovom segmente (o 20% inštalatérske, ktorý sa predáva na ukrajinský trh-to je ekonomika-trieda špecialisti Cersanit rozhodli usporiadať veľké reklamné kampane. Všetko z jedného zdroja Hlavným cieľom kampane bolo vystúpiť z davu výrobcov inštalatérske ekonomickej triedy a posilniť v mysliach spotrebiteľov ei'I a spôsob, Cersanit ako poskytovateľ všetko potrebné vybavenie pre kúpeľne. Výskum ukázal, že spotrebitelia by sa spájať túto ochrannú známku v prvom rade s umývadlami a wc. Ako cieľové publikum bolo vybraných mužov a žien vo veku od 25 do 55 rokov, blízky príjem, alebo ktorí nedávno kúpil byt a robiť jej usporiadania, alebo vykonať plánované opravy v jeho starý byt. Podľa Irene Fesak, projektový Manažér, broadcasting company "Lux", reklamné správy bolo zabiť dve muchy jednou ranou - stretnúť ženy klientov, ktorí venovať pozornosť predovšetkým na estetický vzhľad výrobkov a mužských klientov, pre ktorých čas je dôležitejšie, budete musieť zakúpiť a nainštalovať všetky potrebné položky pre kúpeľňu. Okrem toho na zdôraznenie kvality výrobkov, firma je zameraná na poskytovanie šesť-rok záruka potreby správy bol umiestnený na všetkých billboardoch. Nápad - súčasťou vývoja ukrajinských odborníkov v časti prispôsobenie poľského reklamy. O'odpojte jeden a dopĺňa takto všetky správy z Cersanit, bolo rozhodnuté používať firemné symbol spoločnosti - Delfín. Irena Fesac vysvetlil, že názov spoločnosti, Cersanit je napísaný v angličtine, a niektorí spotrebitelia nemusia byť úplne správne, aby si to, alebo len zabudnúť'pamätá. A použitie Dolphin umožňuje, aby sa značka rozpoznateľné. Propagačné správy, dôraz bol kladený na skutočnosť, že spotrebitelia sú veľmi vhodné zvoliť plnú kúpeľňa zariadenia od rovnakého výrobcu, vyrobený v rovnakom štýle. Okrem toho, nemôžete stráviť veľa času hľadaním, hľadanie to všetko od rovnakého výrobcu. Bolo rozhodnuté preukázať, kúpeľňa closeup, čo umožňuje potenciálnych zákazníkov s cieľom zabezpečiť bezchybnosť spracovania, a kombináciu všetkých prvkov. Ako kanály komunikácie s potenciálnymi zákazníkmi boli vybrané televízne, rozhlasové a billboardov. Reklamnú kampaň trvala dva mesiace - od augusta do septembra. V auguste v televízii ukazujú infomercial spoločnosti Cersanit, a v najväčších mestách boli umiestnené plagáty. Demonštrácie video bolo vybrané tri TELEVÍZNE kanály - dva národné ("Nový kanál" a "1 +1") a jeden kábel (ORT International"). V septembri posilniť účinok z televízie a vizuálnu reklamu vo vysielaní siete a regionálnych rozhlasových staníc, 14 mestách boli vysielanie rozhlasových spotov. Magické premeny kúpeľ Pre TV reklamy, bolo použité prispôsobené film, natočený v Poľsko. Dej niektoré rozprávky: mladý muž ráno prebudil zvuk kvapkajúca voda z batérie, vojde do kúpeľne a vidí staré žeriav a nádrže, hrdzavé vaňou a vyblednuté sídlo dlaždice. Zrazu sa z ničoho nič s'Dolphin je, že mäkké jeho plavcov robí kúpeľ v Slnečný Raj. Mladý muž je veľmi radi, objaví sa na obrazovke záverečná fráza "Cersanit. Všetko do kúpeľne ". Tento reklamný slogan použitý na billboardoch zobrazujúce roztomilý Slovanskej'Jánský dievčatá uprostred krásnej kúpeľňa. Ako uviedlo, Irena Fesak, bolo by to správne použiť v vonkajšie reklamné kusy z reklamy, ale nebolo možné z technických dôvodov a na obmedzený čas. Preto si spoločnosť zobrala rizika a používa sa pre plagáty iný príbeh. Ak je video, slúžil výlučne nápady obraz pre vizualizáciu značky a tvorbu imidž spoločnosti, s krytom a rozhlasová reklama spoločnosti Cersanit podporované ešte a jeho predajcov. Na každý Billboard boli mená a miesta, firmy, predaj vodoinštalačného Cersanit v regióne. V niektorých mestách na posilnenie pozície predajcov reklamných plagátov visí niekoľko mesiacov. Súradnice predajcov spoločnosti uvedené v rozhlasová reklama. Ako uviedlo, Irena Fesak, realizovala spoločnosť GfK-USM počas reklamnej kampane, analýza publika potvrdili správny výber kanálov (Obr. - Ukazovatele v dvoch skupín: základné publikum - spotrebiteľov vo veku od 4 rokov, a primárna cieľová skupina muži a ženy vo veku 25-50 rokov s príjmom priemer a nad priemerom). Prieskum údajov ukazuje, že 91 61% zástupcov zo základných diváci sledovali TELEVÍZNY reklamný aspoň 1-krát, 78, 8% videli, že to aspoň 3-krát a 46, 35% - desať krát. Vzhľadom na skutočnosť, že film na pamäti,'nezapominam, ak publikum to videl aspoň trikrát reklamnej kampane možno považovať za úspešný. Cersanit: najznámejších značiek podľa slov zástupcov firmy Cersanit, ako výsledok propagačné aktivity objem predaja na Ukrajine sa prudko zvýšila. V roku 2003 spoločnosť predala sedem krát viac keramické obklady a dvakrát viac, sanitárne ako v roku 2002. Teraz podiel Cersanit v segmente hygienických výrobkov v ekonomickej triede je viac ako 25%, na trhu keramické dlaždice-o 5%. V decembri spoločnosť GfK-USM štúdiu, uznanie značky Cersanit v procese ktoré boli rozhovor 600 ľudí. Výsledky ukázali, že 50% respondentov má právo združovať sa s menom spoločnosti Cersanit. S ohľadom na účinnosť reklama, najúčinnejší bol reklamy v TV a vonkajšie reklamné - 21 a 20% respondentov uviedlo, že sa im vždy venovala pozornosť reklám a billboardov Cersanit. Menej účinné bol rádio. Okrem toho, Cersanit bol najznámejších všetkých zastúpenie na Ukrajine, inštalatérske značiek. Značka bola stanovená v aktívnom pam'26% respondentov, ktorí požadovali, Cersanit bez riadka, keď boli požiadaní, aby zoznam známej značky sanitárnej keramiky a keramická dlažba, a v pasívny pam'37% respondentov, že si vybral Cersanit zo zoznamu výrobcov sanitárnej keramiky. Všetkých spotrebiteľov, ktorí vedia, známka Cersanit, 37% uviedlo, že videl jej reklamy, 41% uviedlo, že venovala pozornosť spoločnosti výrobkov na mieste predaja, 15% bolo vidieť na produkty spoločnosti, od priateľov a 10% len o tom počul. Väčšina nezabudnite'nezapominam prvok reklamnej kampane, ako sa očakávalo, bol symbolom Cersanit - Delfín. Takže, 25% respondentov na pamäti,'videl "skákanie Dolphin v kúpeľni", 27%-logo firmy s rovnakým Dolphin, 14% uviedlo, že bod vo videu, keď s'objavil Dolphin vaňa a obrátil sa, a 17% respondentov na pamäti,'nezabudnite, hlavná postava video. Nakoniec, GfK-USM preskúmať vyhliadky na nákup produktov, Cersanit. Ako s'zistilo sa, že 17% respondentov vyjadruje túžbu dostať pokutu vaňa príslušenstvo, 13%-keramická dlažba, 12% - toalety-Cd, 9% - umývadlá a 7% - podlaha dlažba. Avšak, 43% respondentov uviedlo, že nemali záujem kúpiť niečo v blízkej budúcnosti. Podľa Irene Vesak, spoločnosť Cersanit hodnotenie reklamnej kampane ako úspešný vo Všeobecnosti, a plány nekončí. "Tento rok spotrebiteľov čakajú na nové tvorivosť a nové reklamné riešenia," povedala. - Spotrebiteľ-kompatibilita'zviazané v asociatívne pole všetky prvky vzájomne'interiér kúpeľňa, ponúkané spoločnosťou Cersanit, v obchodoch sa plánuje vytvoriť samostatné priestory, ktoré budem sa opakovať situácia, kúpeľňa s video. Okrem toho, že je určený na zabezpečenie predajných miestach s dostatočným počtom POS materiály s obrázkami kampane. Tento krok prispeje k posilneniu v mysliach spotrebiteľov spoločnosť heslom "Všetko pre kúpeľňa". Tým viac, že po úspešnej reklamnej kampane Cersanit konkurencia bude len ťažko poprieť sám seba radosť a zopakovať túto cestu, s najväčšou pravdepodobnosťou, začne ich masívne reklamné kampane. Vykazovanie Rinok hygienické produkty možno rozdeliť do štyroch cena segmenty (pre hodnotu set, pozostávajúci z misy-CD, nádrže a veko) - elite produkty v hodnote nad 500 dolárov nemeckej firmy Villeroy &Boch, Hansa, DushoLux, Keramag, Keuco, niektoré talianske a španielske výrobcov); drahé kolmice od $ 200 - $ 500 (fínska Ido, švédčina, Ifo a Gustavsberg, španielsky Roca a Gala); Stredné alebo v ekonomickej triede $ 50-200 (poľský Cersanit, Jika česká, turecké Torgok, bulharský Vidima) a dolný segment, ruských a Čínskych výrobcov).
ZDROJ: Nové marketing

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика