воскресенье, 1 декабря 2013 г.

V snahe o čas 2006-11-07 12:03:30

Výstavby a rekonštrukcie.

V snahe o čas
2006-11-07 12:03:30

V júni tohto roku ukrajinského trhu, ktorý bol prinesený z novej série kohútikov pre kuchyňa a kúpeľňa - "oras Ventura". Spoločnosť Oras volá "najviac módne a moderné, kombinovanie zavedenie špičkových inovácií a oživenie" zastaralé "výskum". Okrem toho, ak sa séria, spoločnosť používa neštandardný technológie, oddelenie dizajn z posledného miesta na prvom a výrazne znižuje čas na vývoj série je takmer 2-krát. "&" sa Stretol s Ayla Kortelainen, export Manager, a Jean Rautavuori, projektový Manažér, elektronické výrobky, a zistil, že Oras znamená "urobiť" hlavné predaj "oras Ventura" pre prvých 2-3 roky, a nie na 7-10 rokov ako vždy. Vytvorenie série "Ventura", "sme zabudli na všetko, čo som vedel, a začal učiť od nuly", - hovoria v spoločnosti Oras. "Štartovací bod v tejto práci bola pre nás priania klienta. Zámerom bolo ponúknuť produkty v luxusnom segmente - že ľudia majú používať. So sídlom to, zostavili sme zoznam kritérií, ktoré sú dôležité pre spotrebiteľa, a začali s konštrukciou (a nie s vývojom technológie výroby, tak, ako predtým), že je prvý autor dal voľnú ruku na jeho fantázie a myšlienky, a len potom technológia začal sa prispôsobiť dizajn. Inými slovami, sme odmietli od tradičného prístupu pri rozvoji a prešiel na inú. Takže v prvom rade, máme definovanú skupinu spotrebiteľov, a potom - vlastnosti výrobku, vrátane jeho dizajn. A len potom sa obrátil na vypracovanie technológie výroby, " povedal Jean Rautavuori. Bol to prístup orientovaný na zákazníka ako pred, v tradičného prístupu, dizajnu bolo u nás v poslednej fáze vývoja. "" & "Pri vývoji nového radu" Ventura "spoločnosť Oras požiadal inovatívny prístup. Trvalo dlhšie, než je obvyklé (povedali ste, že tento proces trvá zvyčajne 2-3 roky)? A aké portfólio produktov v spoločnosti Oras? Že je teraz "Ventura" podľa terminológie prijaté v marketingu, je "ťažké dieťa." Ako dlho to bude trvať tak dlho, ako dlho, ako je produkt prejde do kategórie "hviezd", a máte nový "problémové deti"? Jean Rautavuori: Tradičný prístup používajú všetci výrobcovia žeriavy vo svete, vrátane usa. A, spravidla, dizajn čas, čo série je 2-3 roky. A investície predstavujú približne 10 miliónov dolárov (od nápadu k výrobe). Ako pre "Ventura", to bol veľký projekt, ale to vzal na 1, 5 rokov. Prirodzene, že všetky naše zdroje boli mobilizovaný tu: môžeme povedať, že všetky 2000 80% našich kapacít pre vývoj produktu a všetky zariadenia tohto Oddelenia bola zapojená v tejto sérii. A je prirodzené, že v takom krátkom čase vyvinúť toto všetko sme museli opustiť malé projekty: takže pre nás to bol dôležitý. Okrem toho máme veľmi prísne povinnosti'asano na časť grafu - ak by sme mali v pláne, tak, že budete mať niečo pripravené v čase, potom sa všetci budú snažiť zabezpečiť, aby to bolo tak. V dynamike predaj produktov zo série "Ventura" sme tiež nádej, že získať tento výsledok, ako vždy. A ak objem predaja niektorých tradičných výrobkov sa zvyšuje s časom počas prvých 7-10 rokov svojho života (napríklad, to môže byť stand'pretože zvýšiť predaj dodávky vody ventil, musíte získať súhlas potrubia spoločnosti a iné organizácie), pre "Ventura", orientácia v hornej cenovej triede, rast predaja dôjde vzryvoobraznyj, ale len v prvých 2-3 roky, a potom sa zastaví. A vieme veľmi dobre, že ak takéto nové produkty vysokej segment, určené pre špeciálne skupiny, nebude sa predávať aj v prvých mesiacoch, to sa nebude predávať navždy. Avšak, už dnes môžem povedať, že za dva mesiace sme sa očakáva, že problémy s dodávkami je tak veľký dopyt. V porovnaní s inými tzv. "problémové deti" - sme sa veľmi angažuje v tejto a prezentuje v strednom segmente spotreby, "Ventura" je niekde vyššie, ale v období stredného a horného cena segmenty, sme asi to bude niečo robiť, aby rozvíjať. Keď je to ťažké, samozrejme, hovoriť pred narodením, či je to dievča alebo chlapec... "A":a čo je životný cyklus výrobku, koľko času prejde medzi rozvoj a dátum, ak je odstránená z výroby? J. G. : na tradičný prístup - o 10 rokov. Ale pre vysoké segment je zvyčajne oveľa kratší čas - možno 5 rokov. To nestojí'vzhľadom na technické obmedzenia - všetky naše produkty je nie menej ako 10 rokov, len vo vysokých segment aktualizácia série je rýchlejšie, než je priemer. Avšak, tento trend: ak skoršie životnosť výrobku bola veľmi dlho, ale teraz je neustále znižuje. Takže, prirodzene, musíme znížiť čas na vývoj a čas marketing zníži trhu. "A":ako si urobiť zoznam kritérií, ktoré sú dôležité pre spotrebiteľa? J. G. : Všetko, čo je na základe výskumu realizovaného v Západných krajinách, rôzne výskumné organizácie, ako Gallup. Tento prístup je široko používaný pri výrobe nového tovaru. Tieto štúdie ukazujú, že konzervatívci a altruists tvoria takmer 60% z celkového počtu obyvateľov. A keď sme naplánovali vydanie takéhoto špecifického líniu produktov ako "Ventura", je pochopiteľné, že títo ľudia nebudú našich spotrebiteľov. Skôr, spotrebitelia budú sebeckí a Hedonistov. Typickými predstaviteľmi tejto skupiny sú vodcovia, politici, novinári a architektov. A keďže sme vedeli, ako na pridelenie skupín obyvateľstva, aký podiel z celkovej populácie predstavujú, výsledky výskumu, sme aj'nájsť také hodnoty, ktoré tieto skupiny poskytujú najvyššiu hodnotu. Všetky tieto faktory sa stala základom rozvoja nášho nového produktu a dokonca aj úplne nový rad produktov. Okrem toho, všetky kanály z predaja tohto nového produktu je odlišné od predajné kanály, obvykle produkty pre masy obyvateľstva. A to je veľmi dôležité, aby posledný bod - marketingové materiály, ktoré umožňujú predať produkt, nie na základe technických charakteristík, ale skôr na emocionálnej báze. Teda, skúsenosť ukazuje, že po 2-3 roky po prvom vzorky konzervatívci a altruists zvyknúť na produkty, a to prestáva byť novinkou pre nich. A začnú sa chcete kúpiť tento produkt. V dôsledku toho sa objem predaja bude rásť vzhľadom na skutočnosť, že tovar, zoznámite sa do nových skupín... Je to zaujímavé, a môžem hovoriť o tejto téme, 2:00. A ak ste povedať to isté o mobilné telefóny, napríklad, najprogresívnejších nové Nokia 2-3 roky budú také známe a prístupné, že to bude pripravená na nákup aj moja babička a moje deti. "A":tak, v skutočnosti, ilustruje schéma - ľudí reakcia na nový výrobok, alebo len prístroj, ľudí a spoločnosti? J. G. : ukazuje Sa, že oceniť rôznych skupín obyvateľstva, bez ohľadu na produkt. Niektorí ocenia nové a iné je starý, skúsený, spoľahlivý. Bola to celosvetová štúdia vo všetkých krajinách Západnej európy, a je celkom možné kúpiť, objednávanie e-mailom. V tejto skupine sa zúčastnili Dr. M. Puone, E & D Dizajn. V Nemecku, v USA, vo všetkých Západných krajinách majú vykonávať takéto štúdie. "A":povedali ste, že sa vyvíja rad vášho dizajnéra. Ale on pracuje v spoločnosti za posledných 20 rokov. Ale tiež povedal, že v záujme pracovať v pravého horného sektora musia byť mladý, ambiciózny, a tak ďalej, Ako si pritiahnuť mladých dizajnérov? J. G. : Jorma Vennola - náš dizajnér, ktorý pracuje s našimi výrobkami pre takmer 20 rokov. V roku 1999 mu bola udelená cena menom Kai Franco - najprestížnejšie vo Fínsku v oblasti dizajnu. Môžem povedať, že Jorma veľmi mladý - to bolo len niečo cez 50 rokov a on je veľmi energický. Samozrejme, sme si mysleli, dlhé a ťažké o tom, či tento nový typ výrobky používať návrhár, ktorý pracuje s nami 20 rokov, on bude schopný rozšíriť svoje obzory a tak vytvoriť niečo nové. A samozrejme, sme pochopili, že existuje riziko, že on, alebo nie sú schopní, alebo neodvážia prejsť na niečo nové. Ale teraz, po tejto výroby bol vystavený vo Frankfurte výstavy, môžem s hrdosťou povedať, že medzi novinkami ona sa teší najväčšej popularite. To je veľmi významné, pretože predtým, keď sme sa používa tradičný prístup, projektant prišiel do práce v záverečnej fáze a mal niekoľko SV'ruky zviazané. A to je pre tento systém, Pán Vennola 20 rokov a pracoval. Ale teraz, keď dizajnér prvý dal voľnú ruku na jeho fantázie a myšlienky, a len potom technológia prispôsobený dizajn, dokonca aj v príklade je len jeden "Ventura" boli sme schopní spozorovať, že keď Rosu'ruky zviazané, ako keby boli oslobodení z otroctva, prešiel na voľný chlieb a pred ním s'nové príležitosti. "A":ale, pravdepodobne, náklady na dizajn v tomto prípade boli vyššie, než je obvyklé? J. G. : náklady na dizajn v tejto sérii predstavujú 5-10% celkových nákladov. To je naozaj niečo vyššia, než je obvyklé. "A":ste držiteľom ponúk medzi dizajnérmi, alebo niekedy dopustí táto práca si full-time dizajnér? J. G. : po Prvé, naše designer (pracoval v spoločnosti v 60-tych rokoch) - Capo Virkkala, jeden z najznámejších návrhárov vo Fínsku. On bol už všeobecne známe, že v krajine. Zakladateľ našej firmy je veľmi cenený, ktoré mu bolo zoznámiť sa s ním osobne, a on je skutočne pomerne veľa pozornosť bola venovaná dizajnu. Dnes sme každý druh výrobku sa rozhodnúť, kto bude dizajnér. Ale v 80% prípadov sú poskytované s naším projektantom. Tak to dopadne. "a":ako spoločnosť Oras je polohy seba ako oddeliť sa od konkurencie a ostatných firiem, ktoré sa snažia kopírovať jej štýl? J. G. : Keď sme začali tento vývoj, myslel som, že to bol práve chystá urobiť sériu žeriavy s novým dizajnom, a všetkých. Ale pretože máme veľmi vysoko technologický potenciál a vieme, ako pracovať s kovov, elektrosúčiastok, plastov, to functionalist sme'spojené s dizajnom. Tak, rodiny žeriavov, ktoré obsahuje, sa vzťahuje tradičné obytné elektronické kohútikov. A aby som bol úprimný, ja ešte stále neviem, kto by bol schopný skopírovať. "A":čo by ste zavolať najviac silné trhové výhody Oras? J. G. : kladieme veľký dôraz na výber skupiny spotrebiteľov, ktorým naše produkty, tak sme zakorenené v mnohých krajinách, je veľmi silný marketing služieb. Preto, funkcionalizmus a dizajn,'Spojené dohromady - to je naše silné stránky v oblasti marketingu. A pre položky, ako sú série "Ventura", je veľmi dôležité, aby výrobný proces a marketing pracujú na rovnaký cieľ. A, samozrejme, značka musí byť dostatočný, aby to všetko bolo predané... A ešte, v tých trhoch, kde sme už nadviazali sme nielen predaj výrobkov, ale tiež zaručiť, že to bude fungovať, a pomoc alebo servis alebo opravu. Tento dlhodobý aktivity pre každý typ výrobku pre prospech zákazníka je podnikateľský nápad, Oras. Preto, a v návrhu nie sme opustení krátkodobé, niektoré módne trendy. Naším cieľom je, aby každý človek, ktorí si kúpili naše žeriav, boli sme tak radi, že, povedzme, 10 rokov, alebo viac, ak chce ju zmeniť, musel by pracovať na našich produktov. Po všetkých, kohútik je kohútik, to je systém, ktorý je zahrnutý v majetku spoločnosti, a to nie tie, ktoré by sa mali zmeniť každý deň. Takže ak sme prísť s extrémne dizajn žeriavu, ak ho chcete nainštalovať, musí opakovať celú kúpeľňu. To je nepríjemné. "A":ako objemnú a perspektívny trh považujete za Ukrajine? Ayla Kortelainen: Svoju prácu na Ukrajine začali sme len 3 rokmi. A tento trh je pre nás stále pomerne nový. Samozrejme, že sme dodali našich produktov, v bývalom ZSSR, a na Čiernom mori v letovisku komplexy sú veľký počet žeriavy Oras. Ale napriek tomu každý rok naše zvýšiť objem predaja, a preto veríme, že ukrajinský trh. Toto je rastúci trh a dúfame, že politická a ekonomická situácia zostane stabilný, a to znamená, že naše predaja bude rásť aj v budúcnosti. "&"máte nejaké výskumu na umiestnenie výroby na Ukrajine? V Poľsku, ako si otvoriť rastlín... A. K. : Rokovaní, ktoré sa konali v iných krajinách Východnej Európy, a to nielen na Ukrajine, ale rozhodnutie je stále čaká. Ale nie je to hlúposť. "A":môžete čerpať nové vzorky výrobkov vo všetkých Európskych trhoch v rovnakom čase, alebo je tam nejaký konzistenciu vaše akcie? A. K. : Existuje niekoľko rôznych prístupov. Takže, ak tam je nový produkt, ktorý využíva nové technológie, kvality vzorky, môžeme začať s jedným alebo dvoma krajinami. A napríklad, "Ventura", ktorá sa začala na trhu tento rok na jar, takže testované a elektronické zariadenia, ktoré sú už tak testované vo všetkých Európskych krajinách, že toto sa stane v rovnakej dobe. "A":ste povedali, že filtre sú umiestnené v Oras kohútikov, v Európe sa musia vymieňať každé 2 roky, a vo Fínsku sa nemôže zmeniť vôbec. Ale máme veľa vody na vápno. Ako spravodlivé pre Ukrajina výsledky testovania výrobkov Oras v Európe? A. K. : Keď hovorím o Európe, máme na mysli celý náš Európsky trh, vrátane Ukrajiny. A lipovo - ako veľký problém v Dánsku a Nemecku. Ale vápna nemá vplyv znečistenia filtrovanie oka je mriežka je navrhnutá tak, aby sa zabránilo ventil veľké častice. "A":čo zabraňuje propagovať svoj tovar na trhoch Východnej Európy, vrátane Ukrajiny? A. K. : Jednou z prekážok je úroveň cien. Naše výrobky nie každý môže dovoliť. A iné prekážky, treba sa pozrieť na našich konkurentov. Existujú aj iné výrobcov z rôznych krajín, ktorí tiež túžia ukrajinského trhu. Avšak vzhľadom na skutočnosť, že tu, na Ukrajine, dobrí partneri, naša objem predaja zvýšiť celý čas. Ale snažíme sa byť viac aktívny a stále starostlivosť o našich partnerov. Skúste tiež k starostlivosti o koncových užívateľov, tak, aby zostal spokojní s našimi výrobkami. "A":ale pretekári to, príliš... A. K. : Samozrejme, niektoré. Avšak, nie všetky. Ako pravidlo, tu vo Fínsku, spoločnosť, ktorá poskytuje predaj, ponuky, a inštaláciu a servis. Ako som to pochopiť, na Ukrajine a v Rusku, v obchode, ktorý predáva žeriav nie je zodpovedný za jeho inštaláciu. A pripravujeme a predajcovia a zamestnancov. A to sami, nie je prilákať odborníkov z vonku. POMÔCŤ "&" Obavy Oras je lídrom na predaj vodárenských armatúr, v Škandinávii a jeden z najväčších výrobcov vody kovania v Európe. Skupina má výrobné priestory vo Fínsku, Nemecku, Nórsku a Poľsku, ako aj obchodných pobočiek a kancelárií v 18 krajinách Európy a v Číne. Sídlo koncernu je v meste Rauma (Fínsko). Obavy Oras vyvíja, vyrába a ponúka na trhu na jednej páky mixéra, termostatické a elektronické kohútikov, ventilov a elektronických modulov.
ZDROJ: Spoločník

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика