вторник, 26 ноября 2013 г.

Skrine boli vy, šatník si a zostal 2006-11-14 13:20:44

Výstavby a rekonštrukcie.








Skrine boli vy, šatník si a zostal
2006-11-14 13:20:44

Podľa našich odhadov, teraz v ukrajinskom trhu s nábytkom predstavuje až 70 titulov a viac ako 3000 článkov tovaru. Pomer názvami tovarová skupina asi takto: viac ako 20 položiek office tovaru (1200-1400 články), 35-40 domácnosti (1100-1300 články) a 10-15 položky špeciálny nábytok (500-700 články). A ak to porovnáte s ruskom trhu z Európskeho podľa počtu článkov je takmer nemožné, potom počet výrobkov, ukrajinského trhu, ktorý k nemu a ponúka až 80% Európskej sortiment nábytku. Takže prekvapenie teraz domácich spotrebiteľov s niečím úplne nové, je veľmi ťažké. Zariadený história Trhu s nábytkom, ako aj iných ukrajinských komoditných trhoch, prešla vo svojom vývoji viacerých etapách. Do roku 1987 na trhu s nábytkom bolo prakticky chýba segmenty office a špeciálny nábytok. Oblasti trhové vzťahy v značnej miere obmedzené na domácnosť, nábytok a potreby pre inštitúcie a organizácie mali plán-distribučného charakteru. V segmente domácnosti, nábytok boli prezentované asi 30 druhov tovaru s celkovou počet článkov 300 až 400 kusov. Boli to väčšinou nábytku z domácej produkcie (80%) a produkcia CMEA krajín. Dôležitým faktorom rastu dopytu v tomto období bola príležitosť pre plánovanie nákupov, pomáhal stabilný životný štandard obyvateľstva. Okrem toho, vysoký stupeň spokojnosti s dopytu bol spôsobený široké použitie úveru. Charakteristickou črtou tohto obdobia bola široká ponuka relatívne lacný nábytok minimálna úroveň kvality. Avšak, nadobudnutie vysoko kvalitné domáce a dovážané nábytok bol problém. Obmedzenia boli kvôli nízkej váhy kvalitný nábytok vo Všeobecnosti, počte návrhov. Otázka nákupu dobrý nábytok je často určuje podľa finančných možností zákazníka a prítomnosť bratříčkování. Otázky dovoz, výroba a predaj nábytku, ktorí sa angažujú v štáte. V rokoch 1987-1991, situácia na trhu s nábytkom sa mierne zmenil. Po prvé, na tento čas bol trochu SIP'Aksana politika štátu voči súkromného podnikania. Toto viedlo k vytvoreniu družstiev a malé podniky vyrábajúce predovšetkým domácnosti, nábytok alebo čokoľvek iné, pod týmto názvom. Avšak, celkový objem nábytkárskej výroby v týchto štruktúr boli veľmi malé. Po druhé, zjednodušený postup idú do zahraničia. Domáci spotrebitelia majú možnosť zoznámiť sa s normami život v zahraničí, kvalitný nábytok a jeho cena. Podľa niektorých obchodníkov, v tom čase bola v minulosti času začatia ponuky drahé a kvalitné Európskej nábytok v obchodnej sieti. Možno by to byť dopytu v dôsledku vysokej ceny, ale táto demonštrácia nábytku by slúžiť ako indikátor pre výrobcov a spotrebiteľov, ktoré určujú maximálnu úroveň kvality, nábytok, výrobky pre život a prácu. V období 1992-1994, situácia sa radikálne zmenil. Na jednej strane, domáci nábytok priemysel znížiť výrobné objemy. Na druhej strane, bol panic inflačné dopyt na tovar dlhodobej spotreby. V tomto období sa začala rýchlo rozvíjať súkromné podnikanie spotrebiteľa špecifické nábytok. Po prvé, to však splnené nevyhnutné minimum požiadaviek, ktoré určujú nasýtenia trhu s lacným domácich a dovážaných výrobkov. V 1995-1996 bola vytvorená vrstva bohatých klientov sú schopní kúpiť kvalitatívne nábytok pre prácu a život. Tento faktor určuje príchodu na ukrajinský trh známych zahraničných výrobcov. Dynamika produkcie niektorých položiek nábytok na Ukrajine v rokoch 1991 a 1996 (podľa Ministerstva štatistiky na Ukrajine) prezentované na grafe. Mäkký gauč, ako uviedlo Ministerstvo štatistiky na Ukrajine údajov, 342 podnikov vyrábať nábytok. Podľa nášho názoru, použité štatistické orgány rozdelenie tovaru do názov nie je celkom správne, pretože to nie je možné vybrať konkrétny komoditných skupín. Avšak, táto informácia je užitočné pre porovnávacie hodnotenia nábytkárskej výroby určitých položiek. A tak. podľa Ministerstva štatistiky na Ukrajine, výroba nábytku na Ukrajine sú 326 podnikov, sady a sady nábytku, výrobkov pre kúpeľne, kuchyne a chodby - 198, stoličky - 140, skrine na šaty a bielizeň - 128, kuchynský nábytok - 122, m'nábytok - 100, jedálenské stoly - 98, miest stromy'drevené - 98, kreslá - 76, sedacie súpravy-postele - 76, knižnice - 74, police na knihy - 73, stoličky - 65, detí nábytok - 60, tabuľky vestník - 59, kuchynské stoly - 58, tabuliek písomné - 54, skrine a príborníky - 54, v kombinácii skrine - 49, kreslá-miest - 37, kuchynskej - 36, matrace bilaterálne m'kvalita - 35, prísteliek pre deti - 33, matrace jednostranné m'kvalita - 19, regály a police výkres kniha - 12, detské matrace - 10, pohovky m', ktoré - 9, nábytok pre škôlky - 8, secretaire - 8, nábytok pre školy a vzdelávacie inštitúcie - 7, Osmanskej - 4, Sof - 5 podnikov. Približne 82% podnikov vyrábať od 1 do 9 kusov nábytku, o 17% - od 10 do 19, a iba 1% (štyri spoločnosti), od 20 do 24 kusov nábytku. To Kivertsi štátu výroba-obchod spracovanie rastlín (celkom 23 bodov); lisopromislove o'jednota "Pcaputils" (24 mená); Ľvove výroba drevoobrábacích o'jednota "Laudari" (24 mená); JSC "Harker" (22 mená). Avšak, podľa novinári z Podnikania, prieskum počtu podnikov vyplynulo, že štatistické informácie, ktoré na nich nie je vždy spoľahlivé. Takže, niektoré podniky z vyššie je už rozdelené do série nezávislých továrne, priemyselné komplexy, atď. Mnohí sa zredukovali sortiment výrobkov. Ako informoval Zástupca Riaditeľa Kivertsi, štát výroby a obchodu spracovanie dreva, stroje a zariadenia na výrobu a uvádzanie na trh Pavol baslan, real položka nábytku je dnes už viac ako 10 položiek. Podľa informácií, ktoré poskytli podniky, hlavný druh výroba výrobkov z dreva FSC "Chernivtsi továreň na nábytok" tam je nábytku 17 tituly (23 bodov), JSC "Baranovsky rastlín" Sluch "vyrába 16 typov nábytku (28 položiek), Storozhynets štátneho lesného podniku na výrobu nábytku nie je zapojená, JSC "Donezkmebly" vyrába nábytok 11 mená (14 miest), JSC PTMF "Karpát" - 18 Namangani (37 položiek). Jeden z indikátorov stavu nábytkárskom priemysle je fakt, že továreň na nábytok "Svalyava", ako sa uvádza v telefonickom referenčné služby, pre dlhy vypnuté telefóny. Najintenzívnejšie nábytkárskej výroby Západnom regióne. Počet podnikov-výrobcovia nábytku z popredných Zakarpatskej oblasti - 35 podniky, Lviv, a Rivne regiónu - 20 podniky. Najmenej nasýtených nábytok podnikov Černihive kraj - tam sú len p'Yat. Údaje sýtosť nábytku, výroba z rôznych regiónov Ukrajiny sú uvedené v tabuľke. 1. Pravdepodobne zaujímavý je fakt, že všetkých domácich výrobcov nábytku len 50% podnikov tejto produkcie je relevantné, t. j. pôvodne postavený ako továreň na nábytok alebo továrne. Zvyšných 50% výrobcov zvládli výroba rôznych druhov nábytku na paralelné alebo namiesto profilu výroby. Takže, asi 13% výrobcov drevoobrábacích podnikov, o 3% výrobcov úspešne kombinovať výrobu nábytku a rôznych textilných výrobkov, ako sú župany, sundresses, šortky, atď. Viac ako 26% podnikov, ktoré produkujú dnes nábytok - stavba lodí, hutnícky, automobilový priemysel, stroje podnikov a podnikov, rádio elektronika. Tam sú medzi výrobcov nábytku rastlín potraviny a dokonca aj pivovar. Samozrejme, výrobu nábytku, mnohé podniky pôsobiace v snahe prežiť v moderných podmienkach je ťažké poskytovať prijateľnú úroveň kvality z produkcie. V našej hodnotenie, dátum, výroba nábytku na Ukrajine sú 400-450 spoločností a podnikov. Taliani v Ukrajine je v súčasnosti na trhu prezentovaná tvorba Európskych, Amerických, Ázijských výrobcov, a tiež výrobcov z krajín SNŠ a v Pobaltských. Presne odhadnúť celkový počet ochranných známok nie je možné, pretože rozdiely v štruktúre dodávok v rôznych regiónoch. Avšak, je to bezpečné povedať, že viac ako 95% dovozu nábytku z ďalekého zahraničia sú produkty rôznych Európskych výrobcov. Produkty bývalý krajanům predovšetkým nábytok z Bieloruska a Estónsko. Zaujímavé skúsenosti z estónska výrobcov nábytku v podpore tovar na našom trhu. Takmer všetok nábytok priemysel Estónsko je prezentované v Ukrajine jedna firma - Kuna Skupinu. Podľa Davida Churak, Riaditeľ tejto spoločnosti, zjednotiť úsilie o 20 estónska podnikov, ktoré môžu poskytnúť celý rad domáce a kancelársky nábytok, umožnia firme úspešne obnoviť estónska medzeru na trhu s nábytkom Ukrajiny. V štruktúre vety Európskej nábytok popredný taliansky nábytok. To nie je prekvapujúce, pretože, podľa mnohých odborníkov je Taliani - svet nábytok trendsetters. Podľa našich odhadov, v Kyjeve až 50% z navrhovanej Európskej nábytku talianskej výroby, 15-20% - poľský, 10-15% - nemecký, 15-20% nábytok vyrobené v Belgicku, Francúzsku, Španielsku, českej Republike, atď Komoditných skupín Najviac racionálne, podľa nášho názoru, klasifikáciu nábytok podľa rady Európy funkčný účel - nábytok pre domov a prácu. Bytový nábytok môže byť rozdelená do nábytku domov a dach. Je potrebné spomenúť, že v rámci dachas je v tomto prípade chápaná ako tradičný vidiecky dom zo začiatku 80-h m, ktorý sa nachádza v nechránený prímestskej obce a používa sa najmä v lete. V súčasnej dobe vzniku segment nábytok obmedzená. Po prvé, nie je dôvod pre výber záhradného nábytku v samostatný segment. Ako pravidlo, vily vybavená a zariadená na úkor fragmenty zastarané, ale stále bytový nábytok. Po druhé, majitelia letné chatky nie sú žiadne záruky bezpečnosti majetku. Po tretie, väčšina majiteľov mini-chaty chýbajú potrebné prostriedky na nákup nábytku a súkromné chatky typu "krajina Palace "sú vybavené prevažne obytných nábytok, a niektoré prvky prímestskej rad obsahuje iba na verandách. Distribúcia nábytku pre dom do príslušnej podskupiny nie je ťažké, ako tieto podskupiny dlho a silno zvýraznené miesto použitie: nábytok do kuchyne, spálne, obývacie izby, jedálne, deti, haly, kúpeľne. Pár veci sú zložitejšie nábytku pre prácu. Najviac odlišné segmenty nábytku, kancelárskych a obchodných. V rovnakom čase, nábytok pre hotely, kaviarne, banky, s najväčšou pravdepodobnosťou, symbióza rôznych smeroch domáce a kancelársky nábytok. Avšak, a bankovníctva, a hotelový nábytok majú špecifické vlastnosti. "Na sklad" alebo "vlastné" dňom doručenia nábytok na Ukrajine sa uskutočňuje ako firma-import-rou a "lode". Hlavný dodávateľ-kami prirodzene sú pevné, že je Jurassic-metodické osoba. Ich podiel na celkovom dovoze je viac ako 95%. Na nedostatočný "Shuttle - " obchodné spôsobené predovšetkým nešikovnosti tovaru a nevýhodné pre jazdu pomer hmotnosť / cena položky. Avšak, v Západných pohraničných regiónoch podiel nábytok, dovezené týmto spôsobom je oveľa vyššia ako v iných regiónoch, a, podľa dostupných údajov, a to až do 30% sortimentu. Odhaduje obchodníkov objem nábytku dovoz v Ukrajine je približne 80 miliónov. USD ročne, zatiaľ čo celkový objem predaja je o 160-170 miliónov. USD ročne. Avšak, postavy sú veľmi približné. Presnejšie posúdiť schopnosti trhu je ťažké pre tri dôvody. Po prvé, mnoho spoločností pomocou "špecifické" kanálov "ľahký" colné odbavenie. Podľa niektorých odhadov, každý druhý spoločnosť používa tieto možnosti. Po druhé, ľudia s'nových firiem, nových obchodov, niektoré firmy sa snažia v nábytkárskom podniku, niektoré dostal frustrovaní. Po tretie, nedokonalosť legislatívnej základne a zvyšujúca sa konkurencia prinútila firmy riadenia zakryť pravda, sales. Podľa mnohých odborníkov pracujúcich v nábytkárskom podniku, viac alebo menej stabilné dovoz nábytku na Ukrajine 220-250 firiem. Z nich sú malé podniky s ročným objemom až 400-tisíc. $ .asi 180-200. Stredne-veľké podniky s ročným objemom od 400 do 1, 2 milióna. USD - 30-35. Veľké firmy-dovozcovia na Ukrajine nie je viac p'atacati. Takéto firmy majú ročný obrat viac ako 1, 2 milióna. $ . Pomer objem predaja podľa segmentov je to asi takto : bytový nábytok - 40%kancelárskeho nábytku - 50%, špeciálna - 10% z celkového predaja. Je jasné, že čísla sú veľmi približné, a to z rovnakých dôvodov. Hlavné metódy dodanie - práca "do skladu," work "vlastné". Všeobecne platí, že čím drahšie zariadenie, tým lepšie pre spoločnosť dodávky tovaru podľa objednávky. Navyše, kategórii "hlavné" nechajte pôsobiť len veľké firmy. Stredné a malé firmy, ktoré kladie dôraz na obchod drahý nábytok, stačí si prácu v poradí. Takže ak nábytku spoločnosť, ktorá predáva drahé tovaru, prináša mu spomedzi svojich členov, potom si môžete byť istí, že táto spoločnosť nie je plytké. Dodávku podľa objednávky v rôznych spoločností, od 20 do 45 dní. To závisí od zložitosti zákazky, odcudziť dopravný koridor, možnosti výrobca. Avšak, bez ohľadu na cenu, len 3-5% nábytok je zmontované alebo takmer zmontované. To je zvyčajne veľmi drahé nábytok, vlastné postavený a je viac kus nábytku, umenia, ako je miesto pre skladovanie bielizne. Zvyšok nábytok dovezený, nefunkčné, alebo vo forme dosiek a montujú sa na mieste. Kancelárske stoličky a takmer všetky kancelársky nábytok tradične dodáva nezmontovaný. Je dôležité nadviazať kontakt. Osobný Úspech predaj nábytku, určiť jeho kvality, popularita ("fame") značky, spoločnosti a navrhol schému skutočného sales. Na kvalitu výroby budú popísané nižšie, ale teraz pozrime sa na základné aspekty marketing. V súčasnosti, nábytok na trhu je stále viac civilizovanej v porovnaní so situáciou, 2 -, 3-rok-starý. Dnes je zastúpená širokým spektrom, ktoré sa týka žiadosti kupujúcich, prakticky zmizla spoločnosti-odnodnevki vypočítané na zisky na úkor spoločných podvodu kupujúceho, pozostalý obchodníkov, sa snaží uchytiť na trhu, ponúknuť zákazníkom rôzne kvality výrobkov a služieb - bojujú o klienta. Mnohé firmy prežiť master priľahlých oblastí podnikania. Avšak tí, ktorí sa cítia sami s dôverou a smelo dať "vajcia do jedného koša". Príkladom je spoločnosť " ABSOLUT-Holding,"je prítomný v ukrajinskom trhu za 5 rokov a špecializuje sa na predaj kancelárskeho nábytku a komplexné vybavenie kancelárií. Podľa Tatiana Voronina, reklamné riaditeľ tejto spoločnosti, nárast v objeme predaja je možná iba vtedy, ak koncentrácia úsilia všetkých pracovníkov firmy. Dnes nábytok obchod sa zameriava predovšetkým stále v nábytku, obchody, a nie, ako to bolo pred niekoľkými rokmi. Podľa našich odhadov, mimo obchodov je realizovaná 5 -7% z celkového objemu predaja nábytku, ako pravidlo, rozpočet poľského a ruského, vyrobené "ľudové remeslá". Podľa Ministerstva štatistiky Ukrajiny, v Kyjeve, existujú 28 obchody a salóny, pre ktoré nábytok obchod je kľúčovým. Na Ukrajine existujú 1011 takéto obchody. Je však jasné, že v zozname Ministerstva štatistika nezahŕňa množstvo obchodov, aktívne ponúkajú nábytok. Mnoho firiem sú otváracie oddelení v obchodných domoch. Okrem toho, niektoré firmy majú vývody na ich úrady predaj cez katalógy a priamo zo skladu. Veľké firmy otvoriť svoje vlastné salóny a vytvoriť celej firemnej siete. Podľa našich odhadov, dnes na Ukrajine, tam sú asi 3000 obchody, obchody, oddelení, obchodné nábytok. Okrem toho sa v boji o klienta výrobcovia ponúkajú nielen konzultácie vo výstavnej sále, ale aj dodávka nábytku klienta, Montáž, inštalácia, záručný a po záručný servis. Najčastejšie záručná doba - 1 h. Nábytok obchodu prostredníctvom katalógov dnes ospravedlňuje sám málo. Podľa Oleg Dobkin, Vice-Prezident spoločnosti Shafer Obchod Stenske-Ukrajina, domáce kupujúci nie je ešte dostatočne Vyspelé na to, že pre také pitchfork služieb. Je to oveľa jednoduchšie stráviť čas, benzínu a cestovanie po obchodoch osobne v hľadaní potrebné tovaru. Avšak s vývojom trhu, tento systém predaja sa stane viac populárne, a to najmä na malé objemy nákupu. Veľký význam má výber manažérov na prácu v obchode hala. Okrem týchto požiadaviek, ako doménové znalosti, schopnosť vysvetliť výhody a funkcie nábytok, hrajú dôležitú úlohu základnej zdvorilosti konzultant, schopnosť správať slušne žieravých a starostlivé klientov. Ako prvý a veľmi nádejný krok v boji o hmotnosti kupujúcim, môže byť považovaný za zavedenie systému predaj tovaru na úver, poskytovaný JSC "Kyjev továreň na nábytok". Odhaduje Mikuláša voytko, prvý Námestník Riaditeľa tejto akciovej spoločnosti do troch mesiacov práce v pôžička bola predáva nábytok na sumu viac ako 25 tisíc. UAH. To, samozrejme, trochu, ale to bolo dôležité rozhodnúť sa na tento krok. Ako bezplatné poradenstvo pre začiatočníkov v oblasti obchodu, stávky na predaj drahý nábytok, môže byť vopred upozornená vytvoriť zoznam potenciálnych zákazníkov, ktorý potrebujú, aby sa osobné zoznámenie. Tajomstvo úspechu v obchodovaní s týmto tovarom je, že drahé (a veľmi drahé) nábytok sa predáva hlavne na osobné kontakty. Zaujímavé, podľa nášho názoru, skutočnosť bola zjavená podľa prieskumov kupcov a obchodníkov. Jeho podstatou je, že všetkých zákazníkov, ktorí prídu do obchodov, salóny, veľmi málo (menej ako 10%), a môžete zistiť, aký materiál (drevo, drevotrieska, laminovaná drevotrieska, lisované drevo prach) vyrobené alebo že nábytok alebo podlahy. Najviac ťažké definovať materiálu pri nákupe drahé bytový nábytok, ktorý má vysokú kvalitu povrchových úprav a farieb, v blízkosti prírodných materiálov. Vzhľadom na neznalosť a nedôvera kupujúcich, v niektorých salónoch zabrániť, aby sa také otázky, úprimne ukazuje fragment dosiek, ktoré sú vyrobené nábytok. Takže, milí kupujúci, ísť do obchodu s nábytkom, píla, alebo súbor môže byť bezpečne zostali doma. Drift od kvantity ku kvalite Parafráza jednej z zákonov dialektického materializmu, môžeme povedať, že dnes na trhu s nábytkom bude aj prechod od kvantity ku kvalite. Pre spotrebiteľa hlavné kritériá kvality sú zdrojom materiálu, vhodné dizajn, ktorý spĺňa požiadavky na farbu, tvar, úplnosť a spoľahlivosť. Pre výrobcov koncepcie kvality nábytku trochu širšie. Zahŕňa kvalitu surovín, materiálov, technológií a kvalifikovanej výrobného personálu, t. f. v tomto prípade hovoríme o systéme kvality. Podľa Alexander Borisov, Generálny Riaditeľ JV " Enran-Akros"dnes je veľmi ťažké poskytovať vysoko kvalitné produkty, aby tradičné domáce nábytkárskej výroby. Dôvodov je ťažkopádne infraštruktúry, zastaralé vybavenie a slabé dostatok tvorivosti. To je dôvod, prečo vedenie koncernu, "Enran" preč spôsob tvorby vlastných nábytku, výroba kancelárskeho nábytku s použitím nemeckých materiálov a modernej nemeckej zariadenia firmy HOMAG. Hoci problémy, náboru sú riešené prilákať kvalifikovaných odborníkov, ktorí pracovali predtým na podniky VPK. Osobitne chcem poznamenať, jeden z javov ukrajinského trhu s nábytkom pod názvom "kvalita poľský nábytok", rozšírilo na Ukrajine. Až do konca 80-tych rokoch nadobudnutia poľský nábytok pre väčšinu kupujúcich bolo považované za prestížne. Ako príklad sa často spomína obytných headsety "ona", ktorý sa skladal z 20 položiek: gauč, dve kreslá, konferenčný stolík, sideboard, skrinka, jedálenský stôl a šiestich čalúnených stoličiek, toaletný stolík, kreslo, komoda, skriňa, Stôl, kreslo, Skrine na bielizeň. Cena takejto sady je okolo 1000 rubľov a za predpokladu priemere dve-izbový byt takmer celý set nábytku v rovnakom štýle. Tento nábytok má veľmi vysokú spotrebiteľovi kvalitné. Avšak, na začiatku 90. rokov bola trh preplnený s niekoľkými ďalšími poľský nábytok. V rozhovoroch s predstaviteľmi obchodných organizácií, s kupujúcich v obchodoch, Express verejnej mienky svojich majiteľov bolo zistil, že dnes kvality všetko nábytok vyrobené v Poľsku skôr negatívne. Podľa Pán Victor Stepaniuc, Riaditeľ a Predseda Predstavenstva JSC "Nábytok spoločnosť, "classic", v prevažnej väčšine poľský nábytok "druhá vlna" boli vyrobené v malých semi-remeselné dielne a naozaj sa líšili nízke spotrebiteľa, ako. Avšak, vzhľadom k nízkej cene ho vytvoril súťaže lepšiu kvalitu domáceho nábytku, najmä výrobky z JSC "classic". Tento nútené vedenie uvedeného v 1993-1995 umelo obmedziť ceny za svoje produkty, pracuje takmer bez zisku. Avšak, teraz na ukrajinský trh prichádza poľský nábytok je väčšinou dostatočne vysoká kvalita. avšak, zotrvačnosť myslenia spotrebiteľov hral krutý vtip, a na dovoz v súčasnosti, poľský nábytok potenciálneho kupujúceho projekty stereotypy. Podľa Viktor Zavarzin. zodpovedný Manažér predaja spoločnosti "Únie,", dovozcovia kvality poľského nábytku teraz budete tráviť veľa úsilia, ak sa chcete vrátiť dobré meno. Cena aspekt Cena nábytku môžeme zhruba rozdeliť do dvoch častí - "Beauvau" (reálne) a "Výkonný" (pre prestíž a obľúbenosti produktu). Možnosť predávať svoje produkty, vrátane v cene druhá zložka, pre výrobcu je druh "bonus" a je možné len na základe reálnych výsledkov jeho práce a prevzatím tovaru spotrebiteľom. Podľa viacerých odborníkov-výroba pracovníkov a sbytovikam, pri zachovaní súčasnej situácie v nábytkárskom priemysle pre väčšinu domácich nábytok cenu prah prestíž v podstate nedostupné. Takže, niektoré podniky práce na straty, nostalgically vyvolať období 1992-1993, keď vzhľadom na inflačné dopyt ceny zvýšiť aspoň raz týždenne a majú zisk. Index veľkoobchodných cien na určité položky nábytku v 1991-1996 (podľa Ministerstva štatistiky na Ukrajine) je uvedená v tabuľke. 2. Ako vyplýva z týchto údajov, 1992 a v roku 1993 bol najviac inflácie cien. Avšak, od roku 1994 index veľkoobchodných cien poklesol a dosiahol v roku 1996, vo Všeobecnosti, v nábytkárskom priemysle v 1, 3-krát v porovnaní so 77, 7-krát v roku 1993. Prudký pokles index veľkoobchodných cien označuje ukončenie inflácie miera rastu pre nábytok a výstup je na svetovej úrovni. Pred mnohými nábytok podnikov akútny problém extrémne vysoké výrobné náklady, a to hlavne kvôli surovín (až 60-70% z hodnoty). Paradox, ale podľa niektorých odhadov, na nákup dovezených materiálov pre nábytkárskej výroby, aj so zohľadnením všetkých platieb colných, 10 až 30% lacnejšie ako nákup rovnaký v priľahlých konzultácie, " s izgotovlyayuschei. A len ako poslednú možnosť v boji o prežitie je možné zhodnotiť fungovanie číslo nábytok podnikov vlastné obchody, ktoré predávajú tovar bez obchodnej marže. Tieto úkony vyzerať ako úder kladivom na jeho vlastné prsty, za ktoré môžete získať malé peňažnej náhrady za nákup nových rukoväť kladivo. Reklama je skutočnosť, že spoločnosť predaja obchodu sú 30-40% lacnejšie ako v obchodnej sieti, štrajkov samotnej siete, najmä v blízkych obchodoch predávať rovnaké výrobky. V tomto prípade výrobca sa stáva pretekár sám. V rozvinutých krajinách sa takéto deformácie sú považované za neplatné, a medzi producentmi a obchodných dohôd o zákaze vedenia výrobca maloobchod bez sredneroznichnaja markup. Dnes na trhu nábytku rozsiahle a rôznorodé. Nábytok, predstavlennaya na to, umiestnené v rôznych cenových skupín, Tak, že môžete zakúpiť sadu nábytku - 300 $ .a môžete zakúpiť rovnakú o zložení nastaviť $ 20 tisíc. $ . Preto sa dohodli, že v budúcnosti pojem "lacný nábytok" bude charakterizovať tovar s priemerná maloobchodná cena na $ 1000. pre kompletný set, pojem "nábytok priemerné sadzby," - 1000-1500 $ .a pojem "drahý nábytok" viac ako 1500 $ . Samozrejme, toto delenie je pomerne bežné a neupozorňuje byť jednoznačné. Obchodné №46 a v roku 1996 to už bolo prezentované analýzy maloobchodných cien pre jednotlivé druhy nábytku, tak sme sa to nebude opakovať. Upozorňujeme, že re-analýza maloobchodných cien v niektorých Metropolitan predajne nábytku a salóny konajú novinári Podnikania, v priebehu práce na tento materiál, ukázal, že viac ako 90% z navrhovanej zostavy nábytku (kuchyne, spálne, obývacej headset atď. ) domácej výroby možno pripísať kategórii "lacný nábytok" a 10% - do kategórie "nábytok je priemerná miera". Výsledky mini-výskum a priemer percento kategórie nábytku z rôznych výrobcov, ktoré sú uvedené v tabuľke. 3. Avšak, v dôsledku objektívnych príčin nie je schopný pozrieť sa na ceny v celej maloobchod, Kiev, a s tým súvisiacimi, odhady majú limit na presnosť a budú sa ďalej upraví. Rýchlosť implementácie lacný nábytok je výrazne vyššia ako pri ceste, umožňujúce predajcov, aby obchodnej marže na úrovni 20-30% zo vstupnej ceny. Zase, drahý nábytok sa predáva pomaly, a ziskovosti je dosiahnuť vzhľadom na okraji 40-50% a viac,. Podľa niektorých údajov, maloobchodné ceny v Kyjeve drahé taliansky nábytok (za predpokladu jej úplné colné odbavenie) nad predajná cena podnik-výrobca 2, 2-2, 4 krát. Účinnosť cenovej politiky firmy sa odráža v zľavový systém. Systém zliav pre veľmi drahý nábytok skôr zvláštne. Tu, spravidla drahšie ako Nábytok, a nižšia, zľava sa poskytuje pre kupujúceho (nie viac ako 5-10%). Je to pochopiteľné z hľadiska prestíže. V skutočnosti klient, ktorý si kúpi 10-20 zostavy nábytku za cenu jedného súboru 35-40 tisíc. $ .akékoľvek "aukcie" bude považovať za nevhodný. Však, väčšinu obchodníkov široko používaný systém zliav, ktoré, napríklad, keď objem strán viac ako 50 tisíc. $ . môže dosiahnuť až 25%. A, spravidla, zľavy pre office a domácnosť, nábytok je mierne vyššia, než, napríklad, na obchod. Pravdepodobne, obchodný nábytok je považovaný kupujúcim v prvom rade ako prostriedok výroby, používania, ktoré budú v zisku. Odhad Všeobecný trend vývoja trhu s nábytkom v roku 1997 sa bude zameriavať na rozvoj regionálnych štruktúr, kde nie je tak konkurencieschopné, a to ako v kapitálu. Odhadované tržby objem, podľa niektorých odhadov môže byť vo všeobecnosti trh na 10-15%. S možným prerozdelenie objem predaja podľa komoditných skupín. Pravdepodobne niekoľko dynamickejšie sa bude rozvíjať segment maloobchod s nábytkom, a jej podiel môže výške až 15% z odhadovaný objem predaja v dôsledku poklesu špecifickej hmotnosti predaj bytový nábytok. Medzi bytový nábytok na požiadanie, samozrejme, bude viesť kuchynské sady. Možno predpokladať, domácnosť, nábytok najväčší dopyt bude používať nábytok za ceny, ktoré sa nachádza v "border pásy" medzi nábytok je lacné a priemerná hodnota. Všeobecné trendy vo všetkých segmentoch trhu s nábytkom, je pravdepodobné, že zostane stabilný, zvýši dopyt po nábytku z prírodných materiálov a "teplé" Todorov. Podľa niektorých môže zvýšiť konkurenciu v segmente vysoko kvalitného kancelárskeho nábytku z domácej produkcie. Z dostupných zdrojov, to bolo tento rok, prípadne otvorenie veľkého rozsahu, výroba nábytku z tejto triedy pomocou južnej európy technológie. Vo Všeobecnosti, podľa niektorých odhadov, významnú prekážku pre zvýšenie predaja pre domácnosť, nábytok zostáva nemožnosť efektívneho využívania systému predaja na úver.
ZDROJ: budinfo

Zdroj: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика